folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Korsan Oyunlar Bitiyomu?



Korsan Oyunlar Bitiyomu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Osiris
    Osiris's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek
    İr2  orası kapanmaz hayatta çünkü sahibi polis ( önceden haber veriyor ), bir kere emniyetten tiplerle cd bakıyordum cok komik oluyor=) o gizli kalenin yanında asıl depo var ( köfteci var bi tane ) binanın içinde en yukarda. O diğer kapanan yerlerde adamlar çok piç olduğu için kapanıyor. Ben o heriflerle konuştum acayip komik. Kahramanmaraşlılar var yok erzurumlular var clan halindeler, sattıklarının yarısı boş cd... Millete falan laf atıyorlar falan dikkat çekiyorlar ve tepki topluyorlar. O söylediğin yer harbi en pro yer. Kopyacılığın sonu gelmiycek, O en son çıkan securcom işi çözebilir ama zaten oyunların çoğu kopyalanmayla yapım arasında çalınıyor ( activisionun bütün oyunları ) birde oyunun dillere çevirilmesi için verildiklerinde arada kaynıyor. Birde her cdnin tamamen tıpa tıp aynısını yazan bir program vardı, bence öle bir programa karşı hiçbir copyright işe yaramaz çünkü cdnin tıpatıp hiçbir değişiklik yapmadan aynı şekilde 0101001 yazarak çıkartıyor. Bence mantıklı yani =) Gerçi bana hava hoş ben aldım mı orjinal alıyorum. Alıcaksanız bir tane orjinal oyun alın, halflife 2 gibi, hem oyunlara daha az zaman harcıyorsunuz ve hemde oyunun her yönüyle yararlanıp az vakitte çok eğeleniyorsunuz :P

    Bana bakip her zaman gulumseyin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    osiris hacı zaten securom7 kopyalama işlevi sırasında yanlış bilgi gönderiyormuş ve kopyalama gerçekleşse bile oyun çalışmıyor...Birçok oyunu klasöre açınca çalışıyor...korumalı oyunu orjianli yani windowsta bir klasöre yüklense ondan sonra kopyalama işlemi gerçekleşse oradan birşeyler yapılarbilirmi?..şu securom u araştırım bi...

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Osiris
    Osiris's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek
    Abi anladım bende yani fiziksel olarakta mı yanlış bilgi gönderiyor ben onu anlamadım :S yani cd reader yanlış mı okuyor ?!? ehueahue bende bir bakıyım ya.. moralimi bozdu secruicom mudr nedir...

    Bana bakip her zaman gulumseyin.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    hacı o kadar basit bi sistem değildir...ne var clone cd ile yine kopylarsın öyle..sony de o kadar salak değil herhalde...ancak şimdi şu sorun var bildiğim kadarıyla Fifa2006 ve NFS most wanted da bu securom7 var..bu oyunların cracki olsun kopyası olsun dolaşıyor ortalıkta...

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Osiris
    Osiris's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek
    bilmiyorum ikisinide oynamadım ama muhtemelen daha securom a daha gitmeden aradan kapmışlardır. Benim bahsettiğim mevzu clonecd den daha komplike bişiydi ya, clonecd cdye orjinalinin tıpatıp noktası noktasına yazmıyor. La uzun işler bunlar! bırakalım internet porno ve warez siteleri düşünüp çaresini bulsun :)


    Ama benim dediğim şekilde de yapılırsa bir boka yaramaz. Zaten oyunlar netten yayılıyor..

    Bana bakip her zaman gulumseyin.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    HolyOne bunu yazdı:



    walaa securom mudur nedir hepsini ugrassam kirarim da musteri portfoyu korsan yazilim dagitimcilari olan bir isten ne kar beklersin :) ? 1 kopyayi sattinmi isin bitti...


    öle deme yav.


    sen teker teker kırmayacan ki.


    adamlardan 200 ytl alırsın (bu işte buyuk para donuor vwrieler yane :)) kırarsın.


    teker teker düşünme bence :))


    tahribat kriptografi timi falan kursun yav :D


    cidden böle ilginç olur  bütün gün şifre kırma falan

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ciğerci
    hakanS
    hakanS's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Bizde korsan cd aliyoruz..orjinali dvd-cd sanirim bu fifa-2006 ve Nfs Most Wanted'in... adamlar zip seklinde 6 cd yapmis 2006 yı.. 6 cd yede 10 ytl 12 ytl istiyorlar.. tekel gibi a.k. larim.. istanbulda oyunlarla ugrasan arkadas var mi ? (K.Maraş'tayım ve burda birsey yok..tek oyun satan var..ve oda tekel gibi ibneler..) varsa oyun ve film tarzi şeylerle ugrasan ekleyebilir mi ?


    aksamlaraksamlar@msn.com saygilar..iyi calismalar..


    Ayrica KORSANA EVET..


    ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    hiç bişeyde korsanlığın önüne geçilmez bi bakın etrafınıza microsoft yazılımları dev oyun şirketleri, playstation hiçkimse bişeyler yapamıyor :) adamlar crack yapıyor chip takıyor makianalara :) en komiği ise kasetçilerden aldığınız 20 milyonluk 10 parçalık ibrahim tatlıses albümünü yan tarafta gelmişini geçmişini tüm albümünü tek cd ye 1 milyona atıyorlar siz olsanız hankisini alırsınız ?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zep_lin
    Zep_lin's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2002
    Erkek

    walla korsan konusunda tutmamis tek olay korsan kasettit cunku dijital degil manyetik medyada orjinal kalitesinden cok uzak oluyorlar. arabalar saolsun orjinal kaset olayi tukenmedi cunku cogu araba kasetcalarli ve insanlar mecbur olarak almak zorunda kaliyorlar kasetleri...


    Gökler Yerler Bir Olmuş, Sonsuz Sıfırdan Fazlaymış.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jandark06
    jandark06's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek

    Kardeşler burası türkiye korsanı bitirecek kişinin a.q lar yapımcıları hepsini


    100 kişi 10 kişiyi öldürürse trajedi,10 kişi 100 kişiyi öldürürse strateji olur
Toplam Hit: 8164 Toplam Mesaj: 37