Kpss İptal Edilirmi?
-
ultrAsker bunu yazdı:
-----------------------------
mywts bunu yazdı:
-----------------------------
iptal edilmesi çok saçma olur.kopya çeken adamlar varsa eğer onların puanları silinir ve herkesin puanı yeniden hesaplanır.500 kişi kopya çekti(iddia böyle) diye adam gibi çalışan binlerce kişinin sınavı neden iptal edilsin ki.
-----------------------------kardeşim bende sorular olsa bu dingiller gibi gidip full yapmam. 1-2 tane yanlış yaparım. o yüzden sınav iptal edilmeli.
şerefsizler hiçbir sınava güven kalmadı kimlere emanetiz allah belanızı versin kadrocu orospu çcocukları
-----------------------------bende ilk duyduğumda ulan çalıyorsunuz soruları bari bukadar belli etmeyin a.k ama malum artık insanlar korkmuyor nasıl olsa arkalarında güvendikleri var..
asıl komik olan atamalar 31 ağustos'ta belli olacak sanırım ve bugün ayın 21'i sınav iptal edilirse nasıl yetiştirecekler, iptal edilmezse diğerlerinin hakkı ne olacak.. iki ucu boklu değnek arasında kaldılar..
-
ultrAsker bunu yazdı:
-----------------------------
mywts bunu yazdı:
-----------------------------
iptal edilmesi çok saçma olur.kopya çeken adamlar varsa eğer onların puanları silinir ve herkesin puanı yeniden hesaplanır.500 kişi kopya çekti(iddia böyle) diye adam gibi çalışan binlerce kişinin sınavı neden iptal edilsin ki.
-----------------------------kardeşim bende sorular olsa bu dingiller gibi gidip full yapmam. 1-2 tane yanlış yaparım. o yüzden sınav iptal edilmeli.
şerefsizler hiçbir sınava güven kalmadı kimlere emanetiz allah belanızı versin kadrocu orospu çcocukları
-----------------------------Özellik 1-2 yanlış yapanlar da doludur. En dingilleri 500 kişiyse Allah bilir kaç bin kişiye soruları dağıtmışlar. Her sene aynı olaylar. İyice ülkenin çivisi çıktı.
-
FireX bunu yazdı:
-----------------------------
ultrAsker bunu yazdı:
-----------------------------
mywts bunu yazdı:
-----------------------------
iptal edilmesi çok saçma olur.kopya çeken adamlar varsa eğer onların puanları silinir ve herkesin puanı yeniden hesaplanır.500 kişi kopya çekti(iddia böyle) diye adam gibi çalışan binlerce kişinin sınavı neden iptal edilsin ki.
-----------------------------kardeşim bende sorular olsa bu dingiller gibi gidip full yapmam. 1-2 tane yanlış yaparım. o yüzden sınav iptal edilmeli.
şerefsizler hiçbir sınava güven kalmadı kimlere emanetiz allah belanızı versin kadrocu orospu çcocukları
-----------------------------Özellik 1-2 yanlış yapanlar da doludur. En dingilleri 500 kişiyse Allah bilir kaç bin kişiye soruları dağıtmışlar. Her sene aynı olaylar. İyice ülkenin çivisi çıktı.
-----------------------------aynen bilmen imkansız kaç bin kişinin farkedilmemek için yanlış yaptığını. yazık millet evine ekmek götürücek atanıp aq.
-
ultrAsker bunu yazdı:
-----------------------------
FireX bunu yazdı:
-----------------------------
ultrAsker bunu yazdı:
-----------------------------
mywts bunu yazdı:
-----------------------------
iptal edilmesi çok saçma olur.kopya çeken adamlar varsa eğer onların puanları silinir ve herkesin puanı yeniden hesaplanır.500 kişi kopya çekti(iddia böyle) diye adam gibi çalışan binlerce kişinin sınavı neden iptal edilsin ki.
-----------------------------kardeşim bende sorular olsa bu dingiller gibi gidip full yapmam. 1-2 tane yanlış yaparım. o yüzden sınav iptal edilmeli.
şerefsizler hiçbir sınava güven kalmadı kimlere emanetiz allah belanızı versin kadrocu orospu çcocukları
-----------------------------o da doğru,bu iş yaş bence bi bok olacağını da sanmıyorum ya neyse.
-
şerefsizler hiçbir sınava güven kalmadı kimlere emanetiz allah belanızı versin kadrocular
-
FireX bunu yazdı:
-----------------------------
Özellik 1-2 yanlış yapanlar da doludur. En dingilleri 500 kişiyse Allah bilir kaç bin kişiye soruları dağıtmışlar. Her sene aynı olaylar. İyice ülkenin çivisi çıktı.
-----------------------------evet fazla çaktırmayan insanlarında olduğu düşünülürse halimize yazık..
-
öpülmüş poponun davası olmaz..
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
öpülmüş poponun davası olmaz..
-----------------------------davası olmazsa daha çok öpülür
-
Girmedikleri bi eğitim sistemi vardı.
Her yere kadrolarını yerleştirdiler şimdi bi de istedikleri öğretmenleri atayacaklar sonumuz nasıl olacak.
Hayır bide ağızları açtıklarında dinden imandan kul hakkından bahsederler ya ben asıl ona deli oluyorum....
-
facede bir video dolaşıyor bunula alakalı
