Kpss İptal Edilirmi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olivetti
    olivetti's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    ultrAsker bunu yazdı:
    -----------------------------

    mywts bunu yazdı:
    -----------------------------

    iptal edilmesi çok saçma olur.kopya çeken adamlar varsa eğer onların puanları silinir ve herkesin puanı yeniden hesaplanır.500 kişi kopya çekti(iddia böyle) diye adam gibi çalışan binlerce kişinin sınavı neden iptal edilsin ki.


    -----------------------------

    kardeşim bende sorular olsa bu dingiller gibi gidip full yapmam. 1-2 tane yanlış yaparım. o yüzden sınav iptal edilmeli.

     

    şerefsizler hiçbir sınava güven kalmadı kimlere emanetiz allah belanızı versin kadrocu orospu çcocukları


    -----------------------------

    bende ilk duyduğumda ulan çalıyorsunuz soruları bari bukadar belli etmeyin a.k ama malum artık insanlar korkmuyor nasıl olsa arkalarında güvendikleri var..

    asıl komik olan atamalar 31 ağustos'ta belli olacak sanırım ve bugün ayın 21'i sınav iptal edilirse nasıl yetiştirecekler, iptal edilmezse diğerlerinin hakkı ne olacak.. iki ucu boklu değnek arasında kaldılar..


    ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    ultrAsker bunu yazdı:
    -----------------------------

    mywts bunu yazdı:
    -----------------------------

    iptal edilmesi çok saçma olur.kopya çeken adamlar varsa eğer onların puanları silinir ve herkesin puanı yeniden hesaplanır.500 kişi kopya çekti(iddia böyle) diye adam gibi çalışan binlerce kişinin sınavı neden iptal edilsin ki.


    -----------------------------

     

    kardeşim bende sorular olsa bu dingiller gibi gidip full yapmam. 1-2 tane yanlış yaparım. o yüzden sınav iptal edilmeli.

     

    şerefsizler hiçbir sınava güven kalmadı kimlere emanetiz allah belanızı versin kadrocu orospu çcocukları


    -----------------------------

    Özellik 1-2 yanlış yapanlar da doludur. En dingilleri 500 kişiyse Allah bilir kaç bin kişiye soruları dağıtmışlar. Her sene aynı olaylar. İyice ülkenin çivisi çıktı.


    λ
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek

    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------

    ultrAsker bunu yazdı:
    -----------------------------

    mywts bunu yazdı:
    -----------------------------

    iptal edilmesi çok saçma olur.kopya çeken adamlar varsa eğer onların puanları silinir ve herkesin puanı yeniden hesaplanır.500 kişi kopya çekti(iddia böyle) diye adam gibi çalışan binlerce kişinin sınavı neden iptal edilsin ki.


    -----------------------------

     

    kardeşim bende sorular olsa bu dingiller gibi gidip full yapmam. 1-2 tane yanlış yaparım. o yüzden sınav iptal edilmeli.

     

    şerefsizler hiçbir sınava güven kalmadı kimlere emanetiz allah belanızı versin kadrocu orospu çcocukları


    -----------------------------

    Özellik 1-2 yanlış yapanlar da doludur. En dingilleri 500 kişiyse Allah bilir kaç bin kişiye soruları dağıtmışlar. Her sene aynı olaylar. İyice ülkenin çivisi çıktı.


    -----------------------------

    aynen bilmen imkansız kaç bin kişinin farkedilmemek için yanlış yaptığını. yazık millet evine ekmek götürücek atanıp aq.


    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mywts
    mywts's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    ultrAsker bunu yazdı:
    -----------------------------

    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------

    ultrAsker bunu yazdı:
    -----------------------------

    mywts bunu yazdı:
    -----------------------------

    iptal edilmesi çok saçma olur.kopya çeken adamlar varsa eğer onların puanları silinir ve herkesin puanı yeniden hesaplanır.500 kişi kopya çekti(iddia böyle) diye adam gibi çalışan binlerce kişinin sınavı neden iptal edilsin ki.


    -----------------------------

     

    kardeşim bende sorular olsa bu dingiller gibi gidip full yapmam. 1-2 tane yanlış yaparım. o yüzden sınav iptal edilmeli.

     

    şerefsizler hiçbir sınava güven kalmadı kimlere emanetiz allah belanızı versin kadrocu orospu çcocukları


    -----------------------------

     

    o da doğru,bu iş yaş bence bi bok olacağını da sanmıyorum ya neyse.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayva_z
    ayva_z's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    şerefsizler hiçbir sınava güven kalmadı kimlere emanetiz allah belanızı versin kadrocular


    Sen Durursan Hayatda Durur, Sen Yürürsen Hayatda Yürür....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olivetti
    olivetti's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Özellik 1-2 yanlış yapanlar da doludur. En dingilleri 500 kişiyse Allah bilir kaç bin kişiye soruları dağıtmışlar. Her sene aynı olaylar. İyice ülkenin çivisi çıktı.

    -----------------------------

    evet fazla çaktırmayan insanlarında olduğu düşünülürse halimize yazık..


    ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    öpülmüş poponun davası olmaz..

     


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    öpülmüş poponun davası olmaz..

     


    -----------------------------

    davası olmazsa daha çok öpülür


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    real_agabey
    real_agabey's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    Girmedikleri bi eğitim sistemi vardı.

    Her yere kadrolarını yerleştirdiler şimdi bi de istedikleri öğretmenleri atayacaklar sonumuz nasıl olacak.

    Hayır bide ağızları açtıklarında dinden imandan kul hakkından bahsederler ya ben asıl ona deli oluyorum....

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nazmanya
    nazmanya's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek

    facede bir video dolaşıyor bunula alakalı


    http://www.speedtest.net/result/926625321.png
Toplam Hit: 15402 Toplam Mesaj: 96