Kpss İptal Edilirmi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dertli
    dertli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek

    bak şevkini kırdınız adamın  :D


    imzayı bıraktım basıyorum artık
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opensource2009
    opensource2009's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek

    Lan polis deyince bana bişey oluyor (:

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    ananı da al git :) adamı sıkıştırıyolar işte kopyacılar,, açıklama diye.

    bukadar emin kopya yoktur denilebilir mi yav.


    ///______________
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByTechno
    ByTechno's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2008
    Erkek

    la bizzat benim kaç tane tanıdığım uzaktan akrabalarım parayla geçti sınavı aq. ığdırda duymadınızmı 70 kişi tutuklandı die, bundan önceki sinavda. adamlar para iadeli çalışıyordu, 8-9 milyara sınavı geçiyordun bi aksilik olursa para iadesi yapıyorlardı. yine bizzat tanıdığım istanbuldan bir şahsiyete  gitti sorular ığdırdan mal kaydırma yaptı diye para iadesi yaptılar.. daha neşler vr ya.. ehliyet sınavımı dersin, kpss öss mi dersin. lan daha 1 ay önce asaletini almak için sınava giren 1 yıllık memur arkadaşım antalyada tatildeydi :d ama sınavı girip geçmiş ne hikmetse..

     

    hakikatan bunlar kul hakkından başka bişey değil. çıkacak bunlar bir bir çıkacak, kolaymı anasını satim milletin rıskıyla oynamak. adamdan çıkmasa çocuğundan çıkar.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    ByTechno bunu yazdı:
    -----------------------------

    la bizzat benim kaç tane tanıdığım uzaktan akrabalarım parayla geçti sınavı aq. ığdırda duymadınızmı 70 kişi tutuklandı die, bundan önceki sinavda. adamlar para iadeli çalışıyordu, 8-9 milyara sınavı geçiyordun bi aksilik olursa para iadesi yapıyorlardı. yine bizzat tanıdığım istanbuldan bir şahsiyete  gitti sorular ığdırdan mal kaydırma yaptı diye para iadesi yaptılar.. daha neşler vr ya.. ehliyet sınavımı dersin, kpss öss mi dersin. lan daha 1 ay önce asaletini almak için sınava giren 1 yıllık memur arkadaşım antalyada tatildeydi :d ama sınavı girip geçmiş ne hikmetse..

     

    hakikatan bunlar kul hakkından başka bişey değil. çıkacak bunlar bir bir çıkacak, kolaymı anasını satim milletin rıskıyla oynamak. adamdan çıkmasa çocuğundan çıkar.


    -----------------------------

    lan banada bul para kolay


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sertan_06
    sertan_06's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2007
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    ByTechno bunu yazdı:
    -----------------------------

    la bizzat benim kaç tane tanıdığım uzaktan akrabalarım parayla geçti sınavı aq. ığdırda duymadınızmı 70 kişi tutuklandı die, bundan önceki sinavda. adamlar para iadeli çalışıyordu, 8-9 milyara sınavı geçiyordun bi aksilik olursa para iadesi yapıyorlardı. yine bizzat tanıdığım istanbuldan bir şahsiyete  gitti sorular ığdırdan mal kaydırma yaptı diye para iadesi yaptılar.. daha neşler vr ya.. ehliyet sınavımı dersin, kpss öss mi dersin. lan daha 1 ay önce asaletini almak için sınava giren 1 yıllık memur arkadaşım antalyada tatildeydi :d ama sınavı girip geçmiş ne hikmetse..

     

    hakikatan bunlar kul hakkından başka bişey değil. çıkacak bunlar bir bir çıkacak, kolaymı anasını satim milletin rıskıyla oynamak. adamdan çıkmasa çocuğundan çıkar.


    -----------------------------

    lan banada bul para kolay


    -----------------------------

    şimdi 10 bin ile 12 bin liraymış piyasa 12 bin dolara kadar istiolarmış ...


    spor akademisi hazırlık kurslarımız ankarada açılmıştır.tbt dekilere duyurulur.firtina_kickbox@hotmail.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ToR5
    ToR5's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Haziran/2008
    Erkek

       OSYM Başkanı ve Milli Eğitim Bakanı'nın derhal istifa etmesi gerekiyor. Hatta bu kurumlarda ve KPSS'de üst düzey kim varsa hepsi istifa etmeli. Amma da çok alıştık bazı şeylerin sıradan hatalar gibi görmeye. LYS de hata, Kılavuz'da hata şunda hata bunda hata.

       Japonya'da böyle birşey olsa, ilgili başkan bırakın istifa etmeyi harakiri yapardı. Tamam ben demiyorum gitsinler öldürsünler kendilerini. Çok yaşasınlar ama mümkünse artık görev almasınlar.

    Ayıptır. Türkiye'de devlet terbiyesi bu kadar mı?


    Her türlü çek senet tahsilatı yapılır. Zenginden alınıp fakire verilir. Fakirin topuklarına sıkılır.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Daha hala giderim kalarım diye konuşuyor. Bu şerefsizlerin hepsi mağdur edebiyatı yapmaya alışmışlar. Ağlaya ağlaya memleketin anasını ağlattılar. Artık insanların gelecekleriyle oynamaya başladılar. Bu cemaatçi pisliklerin derhal temizlenmesi gerek. Bitmiş bu memleket. Ne kul hakkı kalmış ne de başka birşey. 


    λ
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    Hocam bu yolda herşey mübahtır başını açman gerekiyorsa açacaksın diyen adamın talebesi bunlar. Allah belalarını versin kahrı perişan etsin! İnşallah bir gün hepsi kahrolur.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Geçen%20sene%20sıfır,%20bu%20yıl%20tam%20puan!

    Geçen sene sıfır, bu yıl tam puan!

    ÖSYM Başkanı’nın “kopya bulgusu yok” açıklamasına rağmen, KPSS’yle ilgili kafalardaki sorular halen yanıt bulamadı.


     

    Bir önceki sınavda başarısız olan adayların bu yıl tüm soruları bilmesi kopya çekildiği iddalarını güçlendiriyor.

     

    Gazeteci Abbas Güçlü’nün haberine göre, kopya çekildiği iddia edilen KPSS’de 120 sorunun tamamını da doğru yapan adayları örnek göstererek ortaya bazı sorular arttı.

    Tam puan alan adaylardan L.Ç., 2009’daki sınavda 84 doğru, 35 yanlış yaptı.

    Bu yılki sınavda kocası gibi tüm soruları bilen S.Ç. de geçen yılki sınavda sıfır puan çekmişti. Geçen bir yılda, S.Ç. evlenmişti.

    Bu yılki sınavda Eğitim Bilimleri’nde 118 doğru, 0 (sıfır) yanlış yapan M.S.G. ise geçen yıl 54 doğru, 62 yanlış yapmıştı.

    Gazetede şu sorulara yer verildi:

    Önceki yıllarda Eğitim Bilimleri testinde bir tane bile soruların tümünü yapan aday çıkmazken bu yıl 350 aday bunu nasıl başardı?

    ÖSYM sorular kolaydı diyor, ama kendi açıkladığı Türkiye ortalamaları bunun tam aksini söylüyor. Türkiye ortalaması geçen yıl 59, bu yıl da 61. Yani zorluk derecesinde değişen bir şey yokken bu şampiyonlar nereden çıktı?

    Geçen yıllarda sınava girip, iki, üç yıl 50, 60 sınırını aşamayan ve soruların yarısını ya da üçte birini yanlış yapan adaylar, bu yıl soruların tümünü nasıl doğru cevapladı?

    KPSS’de 4 sorunun hatalı ve yanlış olduğunu ÖSYM kendisi açıkladı. Ama iptal etmedi. Tam aksine söz konusu soruları öyle ya da böyle cevaplayanların bu seçeneklerini doğru kabul edip, bu soru hatalı diye boş bırakanları adeta cezalandırdı. Niye?

    İptal edilen sorular bile full çekenler tarafından ÖSYM’nin cevap anahtarına göre nasıl ve niye öyle cevaplandırıldı?

    Eğitim Bilimleri soruları arasında 10 tane eğitim profesörünün bir araya geldiğinde kesin doğru bu diyemeyeceği tartışmalı sorular varken, 350 aday hiç tereddüt yaşamadan bu soruları, cevap anahtarına göre nasıl doğru bildi?

    Aynı evden, aynı dershaneden çifter çifter şampiyonların çıkması ne kadar sık rastlanan bir durum?

    Bekârken 60 neti aşamayan öğretmenler, evlendikten sonra, üstelik eşi ile birlikte nasıl tüm soruları doğru cevaplar noktaya geldiler?

    ÖSYM, bu kadar enteresanlığa rağmen, en başından beri neden “kesinlikle kopya söz konusu değildir” açıklaması yapıyor? Ve hâlâ bu konuda neden ısrarcı?

    ÖSYM Başkanı Prof. Dr. Ünal Yarımağan, her ne kadar kopya çekildiğine dair kanıt bulunamadığını açıklasa da, devam eden soruşturmalar sonunda soruların çalınması ya da kopya çekildiği tespit edilirse sınavın tekrar edilebileceği belirtiliyor.


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
Toplam Hit: 15403 Toplam Mesaj: 96