folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kreatin Hakkında Yardım



Kreatin Hakkında Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enesshn18
    enesshn18's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2011
    Erkek
    crimeangel bunu yazdı

    arkadaşların dediği gibi. orta tempoda 200-300 mt koş. koşarken hesaplayabiliyosan süreyi hesapla. 200-300 mtden sonra deparı attınmı süreden önce girersin finişe. zamanında bende katılmıştım.labada lubada koşanlar, deparla çıkanlar bir süre sonra kesiliyo. sen sakin ol, orta tempo çık. dediğim gibi sonlara doğru depar.

    sınava kadar, birinden yardım alarak, 400 mtlik bir koşu parkurunda, zamanını efektif kullanmayı öğrenebilirsin. sonuçta atla deve değil. 85 sn ydi sanırım süre. deparla son 100 mtyi 12-13 snde koştuğunu farzedersek, 60 sn de falan 300 mt koşabilecek şekilde hazırlan.

    yardımcın süre tutsun. sen dinlen dinlen benim dediğimi dene. bunu başarırsan yeter. ister5 saniyede bitir ister 85 saniyede fakretmiyor. koşucu almıyorlar sonuçta oraya.

    bundan sonra hep 400 denemeyi düşünüyorum zaten hocam teşekkür ederim


    barmak bassak olurmu gadasını aldığım :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eXeLanS
    eXeLanS's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2002
    Erkek

    hocam bence kreatin kullanman sana bir fayda sağlamaz, ben l carnitine yani şu yağ yakıcılardan kullandım, koşu bandında 3 km koşarken şimdi 5 km koşuyorum ve enerjimde bitmiyor...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enesshn18
    enesshn18's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2011
    Erkek
    eXeLanS bunu yazdı

    hocam bence kreatin kullanman sana bir fayda sağlamaz, ben l carnitine yani şu yağ yakıcılardan kullandım, koşu bandında 3 km koşarken şimdi 5 km koşuyorum ve enerjimde bitmiyor...

    cümleeyi tam anlayamadım hocam yarar sağladımı sana sağlamadımı :D


    barmak bassak olurmu gadasını aldığım :D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Kreatin'in yararını kısa vadede kaliteli karbonhidrat ağırlıklı beslenme ile alabilirsin,bunu hydroxycut hardcore stix'lede destekleyebilirsin,kafein ağırlıklı bir içecek ve vücut ısını arttırıp çok sağlam enerji veriyor,sigara kullanıyorsan bir süre ara ver ciğerlerin açılsın..koşu esnasında kendini tam anlamı ile zorlayana kadar depar at ve bitkin hissettiğinde temponu olabildiğince düşür,ben bu şekilde günde 8+ km yi yakaladım..kreatin'i koşu öncesi değil ama ağırlık antrenmanı öncesi kullandım ve etkisi gerçekten tartışılmaz,schuster'ın kondüsyon ekibi bunu beşiktaşta uyguladı yine aynı zamanda galatasaray'ın ismini hatırlayamadığım şu anki amerikalı kondüsyoneride aynı tekniği uyguluyor..kreatin destekli koşu ve ağırlık antrenmanlarının getirisini en iyi schuster sonrası Türk oyuncuların fiziksel gelişimini gözlemleyerek anlayabilirsin.


    dont think twice its all right
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    enesshn18 bunu yazdı
    eXeLanS bunu yazdı

    hocam bence kreatin kullanman sana bir fayda sağlamaz, ben l carnitine yani şu yağ yakıcılardan kullandım, koşu bandında 3 km koşarken şimdi 5 km koşuyorum ve enerjimde bitmiyor...

    cümleeyi tam anlayamadım hocam yarar sağladımı sana sağlamadımı :D

    kısa vadede L-carnitine'in bir faydasını göremezsin,senin ilacın o değil  :) 


    dont think twice its all right
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mclaren
    mclaren's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ocak/2003
    Erkek

    Yag yakicilar senin isine creatinden daha fazla yarar.. 5  gun icersinde gunde 3 seferden 30 dk ve ustu kademeli  kosu yap her 10 dakikasinda 30 saniye depar at ve  cigerlerini acmaya calis  son 2  gun yat dinlen ve  7  suresince protein ve kaliteli karbonhidrat agirlikli beslen...

    Eczaci tanidigin varsa efedrin temin et  35 mg  kosudan 45 dk-1 saat once yuvarla 1 kahve ic 1de aspirin at..  okadar..

    Efedrini sadece o gun kullan  sonra at gitsin kullanma  Neme lazim sonra  kalpten malpten gidersin  olan  bize olur  tavsiye verdik diye vijdan yapariz.....

    Lan  sakin 35 mg den  fazla  almayasin g.t altina  gidersin alimallah..

    Edti 2: ha  bide  sakin  5 gunluk su kosu programini yapmadiysan  alma  efedrini..

    mclaren tarafından 29/Haz/13 02:15 tarihinde düzenlenmiştir

    Siz arkadaslarimdan rica ediyorum lutfen sirk, hayvanat bahceleri veya gosteri havuzlari denen o iskence kamplarini ziyaret etmeyin , ettirmeyin. Ozgurluk sadece insanlar icin gecerli bir kavram degildir. --------------------------- SINCE 2001 TILL FOREVER TBT Güçlü bir halk lidere ihtiyaç duymaz. E.Z
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slanger
    slanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    hocam 2-3 km ne 6-7 km yap şunu sabah çık hardline iyi diyolağ başarılar bir de :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eXeLanS
    eXeLanS's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2002
    Erkek
    Lemuria bunu yazdı
    enesshn18 bunu yazdı
    eXeLanS bunu yazdı

    hocam bence kreatin kullanman sana bir fayda sağlamaz, ben l carnitine yani şu yağ yakıcılardan kullandım, koşu bandında 3 km koşarken şimdi 5 km koşuyorum ve enerjimde bitmiyor...

    cümleeyi tam anlayamadım hocam yarar sağladımı sana sağlamadımı :D

    kısa vadede L-carnitine'in bir faydasını göremezsin,senin ilacın o değil  :) 

    tabiki daha etkili sporcu besinleri var, benim kullandığım yağ yakıcının icerisinde taurin vardı bana müthiş enerji veriyordu banamısın demiyordu, anlatmak istediğim kreatin alacığına bundan kullanması daha verimli olur, kas ağrılanının ilacıda bcaa dır bana göre..

Toplam Hit: 3225 Toplam Mesaj: 39