Kurbağa Katliamı [ İşte Zulum İşte İşkence ]
-
yahyags bunu yazdı:
Arkadaşlar dökümanı dikkatlice okudum ve uyguladım
gerçekten işe yarıyor
ben ikinci takyiği tercihettim (uçan tekme)
auhauhauh
helal sana yahyags tebrikler
-
kurbaa dedinde aklıma bi anım geldi..
çookk çookk küççükkne bende kurbağayı boğmaya çalışıyodum..bir tasa suyu dolduruyodum vede kurbağayı içine atarak suda kalmasını sağlıyodum yaw sonradan biyoloji dersinde öğrendimki kurbağalar su ve kara canlısı imiş..bende diyom bu mahlukat neden suda ölmüyo... ahh gençlik ahhh
-
-
demekki hayvanseverler, kurbağaları sevmiyomuş baksanıza bir tane bile aleyhine cevap yok :)
enteresan
-
o torpili senin agzına koyarak patlasak nasıl olurduki eminim kurbagadan daha az et parçası dağılırdı etrafa çünkü onun beğini seninkinden daha büyük ...birazda insan takliti yapsan ne olurduki hiç değilse uzaktan görenler insan sanırdı seni
-
ne dion la sen fmk adlı süt çocugu
tahribat gibi bi yer sana göre değil çocuum sen git parkta bahçede oyna hadi

-
kim süt çocugu belli sen savunmasız kurbanın agzına torpil sokmaya çalışıyosun ben senin gibilerin ağzına sokmaya çalışıyorum hangisi daha heyacanlı olurdu sence
-
sus sus tamam konuşma bebe beliklemi uğraşacam a.q
-
fmk bunu yazdı:
o torpili senin agzına koyarak patlasak nasıl olurduki eminim kurbagadan daha az et parçası dağılırdı etrafa çünkü onun beğini seninkinden daha büyük ...birazda insan takliti yapsan ne olurduki hiç değilse uzaktan görenler insan sanırdı seniBu sözde hayvan severlere hayret ediyorum..
Adam kurbağa populasyonunu dengeliyor doğaya hizmeti dokunuyor
Sen neyapıyon bi kurbağaya karşılık bi insanı katlediyorsun
Yazık yazık
-
annamaski sakaleyn o
bebe işte nolcak

