Kuzgun'a Destek Bekliyoruz
-
abii çok sevdim uygulamayıı , en kısa sürede içeriği bollaştırmanız ümidiyle :)
hemen kendi haber kaynaklarımı ayarladım , çok güzel olmuş , ellerinize sağlık !
biraz reklamsız devam ettikten sonra , reklamlı ve reklamsız olarak 2 sürüm çıkarabilirsiniz. (reklamsızı satın alırım :)) )
birde programın adına haberle ilgili filan birşey ekleyin. şimdi google playe girsem haber uygulaması ne biliyim gazete oku filan yazsam
hiç birinde kuzgun gelmiyor , onu bi tekrar gözden geçirin isterseniz
-
baristbt bunu yazdı
abii çok sevdim uygulamayıı , en kısa sürede içeriği bollaştırmanız ümidiyle :)
hemen kendi haber kaynaklarımı ayarladım , çok güzel olmuş , ellerinize sağlık !
biraz reklamsız devam ettikten sonra , reklamlı ve reklamsız olarak 2 sürüm çıkarabilirsiniz. (reklamsızı satın alırım :)) )
birde programın adına haberle ilgili filan birşey ekleyin. şimdi google playe girsem haber uygulaması ne biliyim gazete oku filan yazsam
hiç birinde kuzgun gelmiyor , onu bi tekrar gözden geçirin isterseniz
teşekkürler hocam öncelikle
paralı bi haber uygulaması pek tercih edilmez diye düşündük ancak dediğin doğru reklam görmek istemeyen insanlar olabilir bunu bi sonra ki sürümler için düşünelim.
Diğer önerini dikkate aldım şimdi marketlere güncelleme çıkacağız "haber" kelimesini uygulama adında geçirmek gibi.
-
Ek özellik : Mesela 100 kişi kunduz kullanıyor diyelim 20 kişinin kaynak seçiminde fotomaç var diyelim işte 10 kişide sözcü vs. Aynı haber kaynağını kullanan kullanıcılar etkileşime geçsin diye örneğin sözcünün xyz başlıklı haberine kunduz üzerinden yorum yapılsa o yorumu sadece kunduz kullananlar görse yanıtlaayabilse falan güzel olur gibi. Aklınızda bulunsun :)
-
ilteris bunu yazdı
Ek özellik : Mesela 100 kişi kunduz kullanıyor diyelim 20 kişinin kaynak seçiminde fotomaç var diyelim işte 10 kişide sözcü vs. Aynı haber kaynağını kullanan kullanıcılar etkileşime geçsin diye örneğin sözcünün xyz başlıklı haberine kunduz üzerinden yorum yapılsa o yorumu sadece kunduz kullananlar görse yanıtlaayabilse falan güzel olur gibi. Aklınızda bulunsun :)
aynı görüşe sahip insanları bi çatı altında toplayalım mı diyosun (=
-
Hayırlı olsun hocam gayet kaliteli duruyor. Bende reklam çıktı ama bu benim telefondan mı kaynaklı?
Edit: Foto çok büyüktü.
https://image.prntscr.com/image/bwN4KJ6gRba7A6xLY-bJ8A.jpeg
omery tarafından 12/Tem/17 11:35 tarihinde düzenlenmiştir -
cemnet bunu yazdıilteris bunu yazdı
Ek özellik : Mesela 100 kişi kunduz kullanıyor diyelim 20 kişinin kaynak seçiminde fotomaç var diyelim işte 10 kişide sözcü vs. Aynı haber kaynağını kullanan kullanıcılar etkileşime geçsin diye örneğin sözcünün xyz başlıklı haberine kunduz üzerinden yorum yapılsa o yorumu sadece kunduz kullananlar görse yanıtlaayabilse falan güzel olur gibi. Aklınızda bulunsun :)
aynı görüşe sahip insanları bi çatı altında toplayalım mı diyosun (=
Yok hocam herkesin görüşü kendinedir. Ben sol ve sağ görüşlerin kaynaklarına da bakarım mesela . Burada kasteddiğim tam olarak habere yapılan yorumdur.
ÖR :
" X Büyük Şehir Belediyesi X Meydanından Atatürk Heykelini Kaldırdı " başlıklı bir haber olsun. Mesela bu habere sol görüştende sağ görşten de tepkiler olacaktır önemli olan zihniyet toplaşması değil de X B.Ş.Belediyesinin yaptığı yanlışa yorum yapmaktır.
ya da
" Robben Fenerde ! "
başlığı ile gelen habere galatasaraylılar girer şu oyrumu yapar : " robben fenerin len mq en büyük fener len mq şampiyon fener len mq " asdkjlfa gibi bir yorum yapar mesela ya da farklı farklı yorumlar işte. Aynı görüşleri bir araya toplayıp farklı görüşleri yok saymak olmaz.
Buradaki amaç hem insanları etkileşime geçirmek hem de uygulamayı daha sık kullanmayı sağlamak olur. Yani en azından öyle düşünüyorum. Çünkü insanlar bir şeye yorum yaptığında acaba başkası ne düşünür ya da bana ne derler mantığı ile yaşadığı için bu olay uygulamayı yukarı taşır. Mesela instagram fae twitter vs gibi mecralarda yorum çok önemlidir. Bu yüzden dolayı yorumu beğenme , yoruma kalp koyma ifade koyma olaylarını yaptılar.
-
Hayırlı olsun
ismini game of thrones tanmı esinlendiniz :)
-
omery bunu yazdı
Hayırlı olsun hocam gayet kaliteli duruyor. Bende reklam çıktı ama bu benim telefondan mı kaynaklı?
Edit: Foto çok büyüktü.
https://image.prntscr.com/image/bwN4KJ6gRba7A6xLY-bJ8A.jpeg
o reklam normal bize ait olan hocam
teşekkürler indirdiğin için
-
RimPalace bunu yazdı
Hayırlı olsun
ismini game of thrones tanmı esinlendiniz :)
evet hocam :D
valla beni anlayan biri olmasına çok sevindim :))
-
cemnet bunu yazdıomery bunu yazdı
Hayırlı olsun hocam gayet kaliteli duruyor. Bende reklam çıktı ama bu benim telefondan mı kaynaklı?
Edit: Foto çok büyüktü.
https://image.prntscr.com/image/bwN4KJ6gRba7A6xLY-bJ8A.jpeg
o reklam normal bize ait olan hocam
teşekkürler indirdiğin için
Hep destek tam destek, yorumuda yapıştırdım. Umarım yaygın kullanılan bir uygulama olur :)
