folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kuzgun'a Destek Bekliyoruz



Kuzgun'a Destek Bekliyoruz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    abii çok sevdim uygulamayıı , en kısa sürede içeriği bollaştırmanız ümidiyle :)

    hemen kendi haber kaynaklarımı ayarladım , çok güzel olmuş , ellerinize sağlık !

    biraz reklamsız devam ettikten sonra , reklamlı ve reklamsız olarak 2 sürüm çıkarabilirsiniz. (reklamsızı satın alırım :)) )

    birde programın adına haberle ilgili filan birşey ekleyin. şimdi google playe girsem haber uygulaması ne biliyim gazete oku filan yazsam 

    hiç birinde kuzgun gelmiyor , onu bi tekrar gözden geçirin isterseniz


    http://www.leyladansonra.com/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    baristbt bunu yazdı

    abii çok sevdim uygulamayıı , en kısa sürede içeriği bollaştırmanız ümidiyle :)

    hemen kendi haber kaynaklarımı ayarladım , çok güzel olmuş , ellerinize sağlık !

    biraz reklamsız devam ettikten sonra , reklamlı ve reklamsız olarak 2 sürüm çıkarabilirsiniz. (reklamsızı satın alırım :)) )

    birde programın adına haberle ilgili filan birşey ekleyin. şimdi google playe girsem haber uygulaması ne biliyim gazete oku filan yazsam 

    hiç birinde kuzgun gelmiyor , onu bi tekrar gözden geçirin isterseniz

    teşekkürler hocam öncelikle

    paralı bi haber uygulaması pek tercih edilmez diye düşündük ancak dediğin doğru reklam görmek istemeyen insanlar olabilir bunu bi sonra ki sürümler için düşünelim.

    Diğer önerini dikkate aldım şimdi marketlere güncelleme çıkacağız "haber" kelimesini uygulama adında geçirmek gibi.

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    dcpromo
    dcpromo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2017
    Erkek

    Ek özellik : Mesela 100 kişi kunduz kullanıyor diyelim 20 kişinin kaynak seçiminde fotomaç var diyelim işte 10 kişide sözcü vs. Aynı haber kaynağını kullanan kullanıcılar etkileşime geçsin diye örneğin sözcünün xyz başlıklı haberine kunduz üzerinden yorum yapılsa o yorumu sadece kunduz kullananlar görse yanıtlaayabilse falan güzel olur gibi. Aklınızda bulunsun :)


    next next next install
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    ilteris bunu yazdı

    Ek özellik : Mesela 100 kişi kunduz kullanıyor diyelim 20 kişinin kaynak seçiminde fotomaç var diyelim işte 10 kişide sözcü vs. Aynı haber kaynağını kullanan kullanıcılar etkileşime geçsin diye örneğin sözcünün xyz başlıklı haberine kunduz üzerinden yorum yapılsa o yorumu sadece kunduz kullananlar görse yanıtlaayabilse falan güzel olur gibi. Aklınızda bulunsun :)

    aynı görüşe sahip insanları bi çatı altında toplayalım mı diyosun (=

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    omery
    omery's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2010
    Erkek

    Hayırlı olsun hocam gayet kaliteli duruyor. Bende reklam çıktı ama bu benim telefondan mı kaynaklı?

    Edit: Foto çok büyüktü.

    https://image.prntscr.com/image/bwN4KJ6gRba7A6xLY-bJ8A.jpeg

     

     

    omery tarafından 12/Tem/17 11:35 tarihinde düzenlenmiştir

    Wingardium Leviosa
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    dcpromo
    dcpromo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2017
    Erkek
    cemnet bunu yazdı
    ilteris bunu yazdı

    Ek özellik : Mesela 100 kişi kunduz kullanıyor diyelim 20 kişinin kaynak seçiminde fotomaç var diyelim işte 10 kişide sözcü vs. Aynı haber kaynağını kullanan kullanıcılar etkileşime geçsin diye örneğin sözcünün xyz başlıklı haberine kunduz üzerinden yorum yapılsa o yorumu sadece kunduz kullananlar görse yanıtlaayabilse falan güzel olur gibi. Aklınızda bulunsun :)

    aynı görüşe sahip insanları bi çatı altında toplayalım mı diyosun (=

    Yok hocam herkesin görüşü kendinedir. Ben sol ve sağ görüşlerin kaynaklarına da bakarım mesela . Burada kasteddiğim tam olarak habere yapılan yorumdur.

    ÖR : 

    " X Büyük Şehir Belediyesi X Meydanından  Atatürk Heykelini Kaldırdı " başlıklı bir haber olsun. Mesela bu habere sol görüştende sağ görşten de tepkiler olacaktır önemli olan zihniyet toplaşması değil de X B.Ş.Belediyesinin yaptığı yanlışa yorum yapmaktır.  

    ya da 

     

    " Robben Fenerde ! "

     başlığı ile gelen habere galatasaraylılar girer şu oyrumu yapar : " robben fenerin len mq en büyük fener len mq şampiyon fener len mq " asdkjlfa gibi bir yorum yapar mesela ya da farklı farklı yorumlar işte. Aynı görüşleri bir araya toplayıp farklı görüşleri yok saymak olmaz. 

     

    Buradaki amaç hem insanları etkileşime geçirmek hem de uygulamayı daha sık kullanmayı sağlamak olur. Yani en azından öyle düşünüyorum. Çünkü insanlar bir şeye yorum yaptığında acaba başkası ne düşünür ya da bana ne derler mantığı ile yaşadığı için bu olay uygulamayı yukarı taşır. Mesela instagram fae twitter vs gibi mecralarda yorum çok önemlidir. Bu yüzden dolayı yorumu beğenme , yoruma kalp koyma ifade koyma olaylarını yaptılar.


    next next next install
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RimPalace
    RimPalace's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2016
    Erkek

    Hayırlı olsun

    ismini game of thrones tanmı esinlendiniz :)


    Cumhuriyet rejimi için en ufak rahatımı bile feda etmem.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    omery bunu yazdı

    Hayırlı olsun hocam gayet kaliteli duruyor. Bende reklam çıktı ama bu benim telefondan mı kaynaklı?

    Edit: Foto çok büyüktü.

    https://image.prntscr.com/image/bwN4KJ6gRba7A6xLY-bJ8A.jpeg

     

     

    o reklam normal bize ait olan hocam

    teşekkürler indirdiğin için

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    RimPalace bunu yazdı

    Hayırlı olsun

    ismini game of thrones tanmı esinlendiniz :)

    evet hocam :D

    valla beni anlayan biri olmasına çok sevindim :))

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    omery
    omery's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2010
    Erkek
    cemnet bunu yazdı
    omery bunu yazdı

    Hayırlı olsun hocam gayet kaliteli duruyor. Bende reklam çıktı ama bu benim telefondan mı kaynaklı?

    Edit: Foto çok büyüktü.

    https://image.prntscr.com/image/bwN4KJ6gRba7A6xLY-bJ8A.jpeg

     

     

    o reklam normal bize ait olan hocam

    teşekkürler indirdiğin için

    Hep destek tam destek, yorumuda yapıştırdım. Umarım yaygın kullanılan bir uygulama olur :)


    Wingardium Leviosa
Toplam Hit: 7366 Toplam Mesaj: 57
kuzgun