folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Laiklik Ve Modenlik (Mustafa Akyol)



Laiklik Ve Modenlik (Mustafa Akyol)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dikdatoraa
    dikdatoraa's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------
    dinsizleştirme = laikleşme -bunun ölene kadar arkasındayım.
    -----------------------------
    bu nasıl bir zihniyettir yav senin nefes alman bile bu ülkeye zarar şu anda sen burada özgürce bu yazıyı yazıyorsan onu dinine sahip insanlara borçlusun senin gibi aşağlıklar savştan kaçarken dinine bağlı adamlar savaşıyordu sırf senin götün sıcak olsun diye ama işte DEVEYE DİKEN İNSANA SİKEN YARAŞIRMIŞ! bu sözü bi kez daha doğruladın

    yenilmenin acısını yaşamadan kazanmanın zevkine hiç bir zaman varamazsınız... mağlubiyet son derece motive edicidir dibe vurduğunuzda en tepeden başka gidecek yeriniz kalmaz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inSanDeiL
    inSanDeiL's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    maydonoz07 bunu yazdı:
    -----------------------------
    inSanDeiL bunu yazdı:
    -----------------------------

    maydonoz07 bunu yazdı:
    -----------------------------
    star = tmsf = AKP bravooo mustafa bey durmak yok yola devam
    -----------------------------
    Nereye ilişikli olarak bunu buraya nerenden sıçtınını merak bile etmiyorum inanki.

    Helal olsundan biraz ötesi!..


    -----------------------------

    insan değilsin ama iki dakika insan taklidi yap bi görelim beyin yapın düzelmez ama belki ağzın düzelirde küfür etmessin 


    -----------------------------
    Ulan zeka küpü! Bak dediği lafa bak! " Star = TMSF = AKP ". Bunu bu yazıdan çıkartan zihniyet nasıl bir zihniyettir.Nasıl bir düşünce tarzıdır. Nasıl bir yaşam biçimidir. Nasıl bir organizmadır a.q! Anlayamıyorum.Yeminle ne olduğunu,ne uğruna yaşadığını anlayamıyorum. AKP düşmanını cennete atacaklarmış.Vurun a.q!

    Derken qüne$ doqdu ufku çizen kahve renqi daqLarın ardından,ve Senin ßa$ın omZumda!..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C_e_Z_a
    C_e_Z_a's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    dinsizleştirme = laikleşme

    Arkasında olan arkadaslara soruyorum,amk o zaman hepiniz dinsizin önde gidenisiniz..!
    Laikliğe karşıysanız bir kere maşasınız,köpekliğe yatkın yalakalarsınız,padişah (hilafet) ve siyonizm in çanakçılarısınız..

    Bende onların arkasında olanların karşısındayım,ölene dek!

    Mustafa Kemal ordusunun neferi olamk gurur verir!

    Makaleyaz.Net - Türkiye'nin Makale Alım-Satım Platformu
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ibosoft
    ibosoft's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    C_e_Z_a bunu yazdı:
    -----------------------------
    dinsizleştirme = laikleşme

    Arkasında olan arkadaslara soruyorum,amk o zaman hepiniz dinsizin önde gidenisiniz..!
    Laikliğe karşıysanız bir kere maşasınız,köpekliğe yatkın yalakalarsınız,padişah (hilafet) ve siyonizm in çanakçılarısınız..

    Bende onların arkasında olanların karşısındayım,ölene dek!

    Mustafa Kemal ordusunun neferi olamk gurur verir!
    -----------------------------

    yürü be kim tutar seni :D 


    dizi dizi incisin danalıkta birincisin
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    omerali
    omerali's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2007
    Erkek
    kendini dinci zannedenler yüzünden dinden çıkcam yakında....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    omerali
    omerali's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2007
    Erkek

    C_e_Z_a bunu yazdı:
    -----------------------------
    dinsizleştirme = laikleşme

    Arkasında olan arkadaslara soruyorum,amk o zaman hepiniz dinsizin önde gidenisiniz..!
    Laikliğe karşıysanız bir kere maşasınız,köpekliğe yatkın yalakalarsınız,padişah (hilafet) ve siyonizm in çanakçılarısınız..

    Bende onların arkasında olanların karşısındayım,ölene dek!

    Mustafa Kemal ordusunun neferi olamk gurur verir!

     

     

    helal olsun....ama kardeş bunların cepleri para ile dolarken bunlar tabiki anlamıcak ne dediğini... 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maydonoz07
    maydonoz07's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    inSanDeiL bunu yazdı:
    -----------------------------
    maydonoz07 bunu yazdı:
    -----------------------------
    inSanDeiL bunu yazdı:
    -----------------------------

    maydonoz07 bunu yazdı:
    -----------------------------
    star = tmsf = AKP bravooo mustafa bey durmak yok yola devam
    -----------------------------
    Nereye ilişikli olarak bunu buraya nerenden sıçtınını merak bile etmiyorum inanki.

    Helal olsundan biraz ötesi!..


    -----------------------------

    insan değilsin ama iki dakika insan taklidi yap bi görelim beyin yapın düzelmez ama belki ağzın düzelirde küfür etmessin


    -----------------------------
    Ulan zeka küpü! Bak dediği lafa bak! " Star = TMSF = AKP ". Bunu bu yazıdan çıkartan zihniyet nasıl bir zihniyettir.Nasıl bir düşünce tarzıdır. Nasıl bir yaşam biçimidir. Nasıl bir organizmadır a.q! Anlayamıyorum.Yeminle ne olduğunu,ne uğruna yaşadığını anlayamıyorum. AKP düşmanını cennete atacaklarmış.Vurun a.q!
    -----------------------------

    küfür etmeyeyim diyodum sınırı geçtin gerizekalı bundan sonra hakkın neyse o malak seni

    hala mal a.q salağı yaa sen bir öküzsün öküz kalacaksın yazı star gazetesinden alınma kafasına soktumun armudu onu belirttim sadece zekasız adam  gibi yazıya yorumunu yap kişilere laf atıp durma sike sürülecek beynin yok bari zebil etme burlarda

    not:ayrı ayrı yazmak istemedim o imzasında akpli bilmem ne yazan sığır sana da kafam girsin anlama özürlü iktidar yalakası  


    Türk"üz, Türkçüyüz, Atatürkçüyüz, Atsızcıyız, Turancıyız. Basbuğumuz: Atatürk, Yol Göstericimiz: Nihal Atsız, Silahımız: Damarlarımızdaki asil kan, Hedefimiz: Turan! Soyumuz; Saf Türk Soyudur, Dilimiz; arınmıs Türkçe"dir, Töremiz; ne Arap"ın, ne kürdün ne de Batı"nın töresidir, özbeöz Türk"ün töresidir. Türk"ün töre ve kültürünü, yasam tarzı olarak benimseyip yaşar ve yaşatiriz. GökTanrı Türk"ü Korusun..... TÜRK IRKI SAĞ OLSUN....
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blackjack
    Blackjack's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2007
    Erkek

    C_e_Z_a bunu yazdı:
    -----------------------------
    dinsizleştirme = laikleşme

    Arkasında olan arkadaslara soruyorum,amk o zaman hepiniz dinsizin önde gidenisiniz..!
    Laikliğe karşıysanız bir kere maşasınız,köpekliğe yatkın yalakalarsınız,padişah (hilafet) ve siyonizm in çanakçılarısınız..

    Bende onların arkasında olanların karşısındayım,ölene dek!

    Mustafa Kemal ordusunun neferi olamk gurur verir!
    -----------------------------

    dostum merak etme bizler oldugumuz surece ite sadece havlamak duser. 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inSanDeiL
    inSanDeiL's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    maydonoz07 bunu yazdı:
    -----------------------------
    inSanDeiL bunu yazdı:
    -----------------------------
    maydonoz07 bunu yazdı:
    -----------------------------
    inSanDeiL bunu yazdı:
    -----------------------------

    maydonoz07 bunu yazdı:
    -----------------------------
    star = tmsf = AKP bravooo mustafa bey durmak yok yola devam
    -----------------------------
    Nereye ilişikli olarak bunu buraya nerenden sıçtınını merak bile etmiyorum inanki.

    Helal olsundan biraz ötesi!..


    -----------------------------

    insan değilsin ama iki dakika insan taklidi yap bi görelim beyin yapın düzelmez ama belki ağzın düzelirde küfür etmessin


    -----------------------------
    Ulan zeka küpü! Bak dediği lafa bak! " Star = TMSF = AKP ". Bunu bu yazıdan çıkartan zihniyet nasıl bir zihniyettir.Nasıl bir düşünce tarzıdır. Nasıl bir yaşam biçimidir. Nasıl bir organizmadır a.q! Anlayamıyorum.Yeminle ne olduğunu,ne uğruna yaşadığını anlayamıyorum. AKP düşmanını cennete atacaklarmış.Vurun a.q!
    -----------------------------

    küfür etmeyeyim diyodum sınırı geçtin gerizekalı bundan sonra hakkın neyse o malak seni

    hala mal a.q salağı yaa sen bir öküzsün öküz kalacaksın yazı star gazetesinden alınma kafasına soktumun armudu onu belirttim sadece zekasız adam  gibi yazıya yorumunu yap kişilere laf atıp durma sike sürülecek beynin yok bari zebil etme burlarda

    not:ayrı ayrı yazmak istemedim o imzasında akpli bilmem ne yazan sığır sana da kafam girsin anlama özürlü iktidar yalakası  


    -----------------------------
    Beynini siktigimin salağı! Aptal adam! Be gerzek geri zekali! Anlama özürlümüsün bilmiyorum ama. Burada AKP ile alakalı bir tek cümle varmı be mahluk. O küfürleri sana öyle bir yuttururum anandan doğduğun güne lanet edersin. Adam ol adam! Siktirtme beyninin tahtasını!

    Malsın ak! Zihniyetine sokiim.Başka bi bok bilmiyorsunuz. Dosdoğru bi yazıyı bile söyleyenin patronunu yöneten senin zihniyetine görüşüne aykırı olduğu icin bile küfrediyorsun aptal adam! Senin gibi malların yüzünden ülke bu gün bu halde. Kaos aşıkları.Kriz sevdalıları! Dini sömürüyormuş.Siz ne yapıyorsunuz. Bi Atatürk tutturmuşunuz. Rahmetlinin her fırsatta kemiklerini sızlatıyorsunuz. Şeref yoksulu adam! Adam ol adam!..


    Derken qüne$ doqdu ufku çizen kahve renqi daqLarın ardından,ve Senin ßa$ın omZumda!..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------
    dinsizleştirme = laikleşme -bunun ölene kadar arkasındayım.
    -----------------------------

    aptal...Salak beyinli insan

    müslümanlar islamdan uzaklaştıkça sizin gibi salaklar yüzünden cahil duruma düştüler ama hristiyanlar ve yahudiler ise dinlerine yyaklaştıkça bilgide ve eğitğimde 1 numaraya yükseldiler salak beyimli aptal manyak bii daha bu konular hakkında salak salak yorumlar yapma aptal sperm!!!

Toplam Hit: 8417 Toplam Mesaj: 55