folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Lions Ve Rotary Klüpleri



Lions Ve Rotary Klüpleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kelomar
    kelomar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    musdawdaf bunu yazdı:
    -----------------------------

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Demek istediğini anladımda anlatılan bilgiler hep 2. ağızdan olacak.

    Direk ben girdim çıktım tarzı olmaz masonluk içine kapalı bir örgüt. Dışarıya bilgi sızdırmazlar pek. Zaten ilk derecelerde yeminlerde falan dışarı bilgi verirsem bu kılıç kellemi alsın gibisinden yemin törenleri falan vardı.

    Duyacağın bilgiler hep kaynanamın dıdısı gitmiş tarzında olur ne kadar sağlam olur tartışmalı.

    En iyisi uzak durmaktır bu örgütlerden. Elini verirsin bırak kolu,bacağı bile kurtaramazsın 


    -----------------------------

    ne sallamısın ki arkadas bilip bilmeden


    -----------------------------

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    SweetyVolty bunu yazdı:
    -----------------------------
    Allura lions klübü erasmusla yurtdışına çıkacak öğrencilere burs veriyor mu?
    -----------------------------

    lions klubunde pek tanıdıgım yok dedigim gibi orası 30+ yaş kişiler için

    18- 26 mı 30 mu ne olan leo

    leoya bazen mason yada liondan üye arkadaşlar gelir toplantılara katılırlar

    işte sorunları olan vs anlatılır yardımlaşma imkanı varsa yardımlaşılır 

    mesela bi otel sahibi vardı, birde kuru temizlemeci

    otel sahibi ihale açacagını söledi temizlik için bizim kuru temizlemeciye dedi bunu böle böle şu gün ihale var düşünüyürosan haberim olsun ihaleyi halledelim fln 

     

    eğer bursa ihtiyacın varsa ve belli bir süredir devam ediyorsan klube illa yardım edecek birileri çıkar


    "
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeratul
    zeratul's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Aralık/2005
    Erkek

    Yurtdışına imkan sağlıyor derken nasıl oluyor o seni yurtdışına mı yolluyor yada ne amaçla yolluyor bu leo lar?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    allura sıkıyo da olabilir ha.

    kendisi cok rofl gg xasd emfsd bi adamdır da :P


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dark_Lord
    Dark_Lord's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Allura bende toplantılarına gitmek istiyorum,direk gideyim mi yoksa kulüpten görevlilere email atıp da mı gideyim ?


    "biz televizyon izleyerek, milyonerler, sinema tanrıları, rock yıldızları olacağımıza inanarak büyüdük ama olamayacağız... hepimiz heba oluyoruz... bütün bir nesil benzin pompalıyor, garsonluk yapıyor ya da beyaz yakalı köle olmuş... reklamlar yüzünden araba ve kıyafet peşindeyiz... nefret ettiğimiz işlerde çalışıyor, gereksiz şeyler alıyoruz..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YasamaK
    YasamaK's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek

    İtraf edin lan karı kız için sırf bu katılma olayı :D aq boşa demediler türk mileti çüküne düşkündür 


    SEVİŞİRKEN EN ZEVKLİ OLAN ŞEY.. tamam, dikkatinizi çektim. ne kadar meraklısınız böyle şeylere terbiyesizliğin lüzumu yok yani :D (, sessizce öldürüyor.)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoloTurk
    SoloTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    Siz siz olun, sakın bu tür gruplara girmeyi, girerseniz hayatınızın iyi olacağını hayal etmeyin.

    Başka bir şey demiyorum. Beni bilen inanır, bilmeyen kendi bilir.

    Bu konudaki tek yorumum budur.


    Oksijen, belki de yavaş yavaş öldüren bir zehirdir...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ehveniser
    ehveniser's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2008
    Erkek
    SoloTurk bunu yazdı:
    -----------------------------

    Siz siz olun, sakın bu tür gruplara girmeyi, girerseniz hayatınızın iyi olacağını hayal etmeyin.

    Başka bir şey demiyorum. Beni bilen inanır, bilmeyen kendi bilir.

    Bu konudaki tek yorumum budur.


    -----------------------------

    Koca hestiy aya bedenem ?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    musdawdaf bunu yazdı:
    -----------------------------

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Demek istediğini anladımda anlatılan bilgiler hep 2. ağızdan olacak.

    Direk ben girdim çıktım tarzı olmaz masonluk içine kapalı bir örgüt. Dışarıya bilgi sızdırmazlar pek. Zaten ilk derecelerde yeminlerde falan dışarı bilgi verirsem bu kılıç kellemi alsın gibisinden yemin törenleri falan vardı.

    Duyacağın bilgiler hep kaynanamın dıdısı gitmiş tarzında olur ne kadar sağlam olur tartışmalı.

    En iyisi uzak durmaktır bu örgütlerden. Elini verirsin bırak kolu,bacağı bile kurtaramazsın 


    -----------------------------

    ne sallamısın ki arkadas bilip bilmeden


    -----------------------------

    Büyük üstad olup locadan falanmı ayrıldın hayırdır?

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    Dark_Lord bunu yazdı:
    -----------------------------

    Allura bende toplantılarına gitmek istiyorum,direk gideyim mi yoksa kulüpten görevlilere email atıp da mı gideyim ?


    -----------------------------

     

    gidebilirsin tabi ki açık zaten toplantılar isteyen gidiyor en kötü açık büfeden yemek yer dönersin eve sdfk

    yani ben anlamıyorum ki adam gidip polat gibi otelin toplantı odasında halka açık toplantı yapıyor

    millet sakın gitmeyin öldürürler yerler diyor ?

    yahu halka açık kapıları açık sonuna kadar git dinle dön 

     

    direk gideyim mi yoksa kulüpten görevlilere email atıp da mı gideyim ?

    direk git, merhaba dinlemek istiyorum de

    tabi buyurun boş biyere oturun der

    o kadar 

    sonrada çık evine gel bidahada gitme istersen np 

     


    "
Toplam Hit: 8659 Toplam Mesaj: 84