Magnus Carlsen Vs World
-
maç bitti,magnus kazandı.ama nasıl kazandığını hala anlamadım.http://www.chess.com/news/magnus-carlsen-v-the-word---live-1700. bu linkte son pozisyon mevcut.biri bana nasıl bu pozisyonda mat ettiğini anlatabilr mi?
-
şimdi adam bütün dünyayı mı devirmiş oldu :|
-
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------şimdi adam bütün dünyayı mı devirmiş oldu :|
-----------------------------
lafın gelişi öyle.3 tane gm(grandmaster) hamleler yaptılar.44 bin küsür kişi de 3 hamleden birine oy vererek oynadı. -
PoLLBuLL bunu yazdı:
-----------------------------
maç bitti,magnus kazandı.ama nasıl kazandığını hala anlamadım.http://www.chess.com/news/magnus-carlsen-v-the-word---live-1700. bu linkte son pozisyon mevcut.biri bana nasıl bu pozisyonda mat ettiğini anlatabilr mi?
-----------------------------rakipleri maçtan geri çekildi
-
PoLLBuLL bunu yazdı:
-----------------------------
maç bitti,magnus kazandı.ama nasıl kazandığını hala anlamadım.http://www.chess.com/news/magnus-carlsen-v-the-word---live-1700. bu linkte son pozisyon mevcut.biri bana nasıl bu pozisyonda mat ettiğini anlatabilr mi?
-----------------------------http://rwcc.g-star.com/ - sağ üstte tablo var içindeki değelere tıkla hacı hamleler gözüküyor.
-
insidae bunu yazdı:
-----------------------------PoLLBuLL bunu yazdı:
-----------------------------
maç bitti,magnus kazandı.ama nasıl kazandığını hala anlamadım.http://www.chess.com/news/magnus-carlsen-v-the-word---live-1700. bu linkte son pozisyon mevcut.biri bana nasıl bu pozisyonda mat ettiğini anlatabilr mi?
-----------------------------http://rwcc.g-star.com/ - sağ üstte tablo var içindeki değelere tıkla hacı hamleler gözüküyor.
-----------------------------
hocam,son 5-6 hamleden önce bağlantı koptu.yarım saat sonra geri geldiğinde bitmişti.ama nasıl yenildiklerini çözememiştim.@BlackApple hocam sağolasın,10 dakkadır kafama göre türlü türlü hamleler yapıyordum gene bitmiyordu maç :) -
saçma oynamış karşı taraf. sıradan biri bile yenebilirmiş.
