

Mama Luba ( Rus Kızlar )
-
pirax bunu yazdı:
-----------------------------
offf soldakine bittim, sağdaki de süper, arka koltuktaki olmasa da olur ama yine de o da olsun.Ama birini seçmem gerekirse soldaki esmer olanı.Ama mümkünse hepsi, hepsi değilse iki tanesi.
-----------------------------:D oho h akşam akşam fantazi çıkdı kanka :D
-
oha lan :|
rusyaya vizede kalkmıştı dimi :|
-
anakara bunu yazdı:
-----------------------------pirax bunu yazdı:
-----------------------------
offf soldakine bittim, sağdaki de süper, arka koltuktaki olmasa da olur ama yine de o da olsun.Ama birini seçmem gerekirse soldaki esmer olanı.Ama mümkünse hepsi, hepsi değilse iki tanesi.
-----------------------------:D oho h akşam akşam fantazi çıkdı kanka :D
-----------------------------
aynen kanka:D biliyorsun biraz fantezist bir kişiliğe sahibim, güzel kızlara dayanamam :D -
pirax bunu yazdı:
-----------------------------
anakara bunu yazdı:
-----------------------------
pirax bunu yazdı:
-----------------------------
offf soldakine bittim, sağdaki de süper, arka koltuktaki olmasa da olur ama yine de o da olsun.Ama birini seçmem gerekirse soldaki esmer olanı.Ama mümkünse hepsi, hepsi değilse iki tanesi.
-----------------------------:D oho h akşam akşam fantazi çıkdı kanka :D
-----------------------------
aynen kanka:D biliyorsun biraz fantezist bir kişiliğe sahibim, güzel kızlara dayanamam :D
-----------------------------soldakini ben sağdakini sen hacı cat cat cat cat :D
-
bence şarkı da kızlar da yaramaz :)
-
yalnız soldaki hatun dehşetmiş
-
anakara bunu yazdı:
-----------------------------pirax bunu yazdı:
-----------------------------
anakara bunu yazdı:
-----------------------------
pirax bunu yazdı:
-----------------------------
offf soldakine bittim, sağdaki de süper, arka koltuktaki olmasa da olur ama yine de o da olsun.Ama birini seçmem gerekirse soldaki esmer olanı.Ama mümkünse hepsi, hepsi değilse iki tanesi.
-----------------------------:D oho h akşam akşam fantazi çıkdı kanka :D
-----------------------------
aynen kanka:D biliyorsun biraz fantezist bir kişiliğe sahibim, güzel kızlara dayanamam :D
-----------------------------soldakini ben sağdakini sen hacı cat cat cat cat :D
-----------------------------
ne cat cat ı kanka nükleer santral kurar füze üretirim amk :D -
arabanın markası ne acaba rahatmış
-
hocam bunları bulduğun forumun ismi ne link versen de arada bi bizde kurcalasak belki işe yarar bişiler buluruz :))))
-
pirax bunu yazdı:
-----------------------------
anakara bunu yazdı:
-----------------------------
pirax bunu yazdı:
-----------------------------
anakara bunu yazdı:
-----------------------------
pirax bunu yazdı:
-----------------------------
offf soldakine bittim, sağdaki de süper, arka koltuktaki olmasa da olur ama yine de o da olsun.Ama birini seçmem gerekirse soldaki esmer olanı.Ama mümkünse hepsi, hepsi değilse iki tanesi.
-----------------------------:D oho h akşam akşam fantazi çıkdı kanka :D
-----------------------------
aynen kanka:D biliyorsun biraz fantezist bir kişiliğe sahibim, güzel kızlara dayanamam :D
-----------------------------soldakini ben sağdakini sen hacı cat cat cat cat :D
-----------------------------
ne cat cat ı kanka nükleer santral kurar füze üretirim amk :D
-----------------------------akşam akşam testesteron tavan yapdı az dumbella çalışayıom bari boşa gitmesin :D