folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Microsoft Windows 7 Ultimate Original MS Türkçe ISO [32Bit & 64Bit]



Microsoft Windows 7 Ultimate Original MS Türkçe ISO [32Bit & 64Bit]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    bu aktivator le aktive edince güncelleme yapılabiliyo mu? hani xp de güncelleme yapınca masaüstü kararıyodu falan öyle bi durum oluyo mu?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    çok teşekkür ettim

    We can be more, we can be much more.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------
    Yeni Aktivasyon Aracı : http://www.uploadjockey.com/download/5228675/Win.7.Loader.Orbit30.Hazar.x32.x64_v1.5_R2.rar -Link Yenilendi-
    -----------------------------

     

    Sanırım bu link ölmüş.Başka bir link verebilirmisin  ? 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaYGo
    ZaYGo's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek

    http://s2.dosya.tc/.7.Loader.Orbit30.Hazar.x32.x64_v1.5_R2.rar.html al hocam yeni link


    Bilgisayar Yazılım & Donanım
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    http://rapidshare.com/files/274473914/Win.7.Loader.Orbit30.Hazar.x32.x64_v1.5_R2.rar

    bu çalışıyor.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    risperdal
    risperdal's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2006
    Erkek

    Bu konudaki linklerden indirip kurdum. Bu yazımı indirmekte tereddüt eden arkadaşlar ufak bir onay mesajı olarak alabilirler.

    Kurulum 10 dk da gerçekleşti.
    Kurarken daha sonra aktifleştirmeyi seçtim serial girmedim.
    Kurduktan sonra ise loader ile aktifleştirdim.
    Kamera hariç bütün driverları kendisi tanıdı ek olarak hiç bir driver kurmadım.
    Sorunsuz bir şekilde güncellemeleri yaptım.
    İlk güncelleştirmeden sonra da kameranın driverini yükledi.

    Kendime göre özelleştirmek için www.sevenforums.com şurada anlatılan bazı dökümanlardan da yararlandım.


    Özgür iradeydi şeytanım.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    tüm loaderları denedim oem sürümler aktifleştiriliyor ama retaili aktifleştiremedim ben

    h4ckinger slmgr.vbs -dlv komutunu çalıştırıp çıkan ufak pencerenin ssini atabilirsin? açıklama kısmında oem mi retail mi gözüküyor sende merak ettim.


    :|
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LNAU
    LNAU's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2008
    Erkek
    Bende Kurdum gayet güzel ve sorunsuz herkese tavsiye ediyorum böyle güzel  bir görselik daha olamaz hızıda ıyı :)

    Yakında Güncelenecektır...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    risperdal
    risperdal's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2006
    Erkek
    OEM yazıyor :/

    Şu alttaki "kalan etkinleştirme sayısı : 3" bu nedir bileniniz var mı.

    İleride bir daha diretmesin etkinleştir diye

    %3cindo%3cs%207

    Özgür iradeydi şeytanım.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    h4ckinger bunu yazdı:
    -----------------------------
    OEM yazıyor :/

    Şu alttaki "kalan etkinleştirme sayısı : 3" bu nedir bileniniz var mı.

    İleride bir daha diretmesin etkinleştir diye


    -----------------------------

    o 30 gün deneme süresi olanlar için. 30 gün sonra tekrar bi 30 gün alabiliyosun. toplam 120 gün kullanabiliyosun böyle yasal olarak.

Toplam Hit: 22104 Toplam Mesaj: 67