

Microsoft Windows 7 Ultimate Original MS Türkçe ISO [32Bit & 64Bit]
-
hm direk oem e çeviriyor loaderlar o zaman ancak bende neden çalışmadı onu anlamadım. neyse sabah olsun detaylıca bakarım artık
-
Peki loader ile aktifleştirince kalıcı olarak mı aktifleşiyor? Bilen varmı ?
Tekrar sormasından korkuyorum. -
h4ckinger bunu yazdı:
-----------------------------
Peki loader ile aktifleştirince kalıcı olarak mı aktifleşiyor? Bilen varmı ?
Tekrar sormasından korkuyorum.
-----------------------------evet kalıcı. yani ben öyle biliyorum.
-
ulimate only yazıo aktifleştiricilerde
ve eskiden çalışırdı artık nedense çalısmıor
64bit ulti indirip bakan varmı nasıl RC ile ne fark var indiricez ama bekliyoruz
-
@PanxeR rc ile retail arasında çok fark var stabilite açısından 32 bitte de öyle 64 bitte de öyle biran önce retaile geçmeye bakın yani.
-
pesimistzombie bunu yazdı:
-----------------------------
@PanxeR rc ile retail arasında çok fark var stabilite açısından 32 bitte de öyle 64 bitte de öyle biran önce retaile geçmeye bakın yani.
-----------------------------hacı xp den direk 7 ye yukseltme yapabıliyormuyuz ?
okadar ayar dosya felan varda..
-
xpden yükseltme yapamazsın yedek alıp format atacaksın .. vistadan da yükseltme yapılması tavsiye edilmiyor en temizi sıfır kurulum
-
pesimistzombie bunu yazdı:
-----------------------------
xpden yükseltme yapamazsın yedek alıp format atacaksın .. vistadan da yükseltme yapılması tavsiye edilmiyor en temizi sıfır kurulum
-----------------------------anladım teşekkürler..
-
hocalar windows7 aktif oldup olmadığına nerden bakcaz ? Aktivasyon aracını doğru kullandığımdan emin değilim de :)
bide buna uygun internet securty nerden temin edebilirim ?
-
TekBuluT bunu yazdı:
-----------------------------http://rapidshare.com/files/274473914/Win.7.Loader.Orbit30.Hazar.x32.x64_v1.5_R2.rar
bu çalışıyor.
-----------------------------Link veren arkadaşlara teşekürler.Orjinal oldu