Microsoft"Tan Şok Karar !
-
Microsoft'un Ekim ayında piyasaya süreceği işletim sistemi Windows 7'nin Avrupa versiyonlarında Internet Explorer bulunmayacağını açıklandı.

Bugüne kadar satışa sunulan bütün işletim sistemlerinde bulunan web tarayıcısı IE, Windows 7'nin Avrupa'da piyasaya sürülen versiyonlarında bütünleşik olarak gelmeyecek. Microsoft'un aldığı bu kararın Avrupa Birliği'nin haksız rekabet davaları açmasını engellemek ve olası yüksek bir tazminatın önüne geçmek için aldığı sanılıyor. Daha önce benzer durumlarda ağır tazminatlar ödemek zorunda kalan Microsoft bu sefer işi sıkı tutuyor.
Windows 7'nin sürümlerinde IE bulunmayacak ve kullanıcılar istedikleri tarayıcıyı yükleyebilecekler. Öte yandan Microsoft Türkiye'den aldığımız bilgilere göre isteyen kullanıcılar için IE yüklü Windows 7 versiyonunun da Avrupa'da bulunacağı açıklandı. yani IE'sız ve IE'li olmak üzere iki farklı Windows 7 versiyonu bulunacak. IE bulunmayan Windows 7'ler ise sadece Avrupa Birliği ülkelerinde satılacak. -
süperrrr =))
-
tarayıcısı olmayan sistemde yeni tarayıcıyı nasıl indircez :)
-
ya bu kadar saçma birşey olabilirmi ya ? adam kendi malını illaki koyacak bu ne saçmalıktır böyle. yiyosa sizde gidin işletim sisteminizi yazın ona istediğinizi koyun.
-
ne demişler sütten ağzı yanan yoğurdu üsleyerek yermiş =)
-
DestinatioN bunu yazdı:
-----------------------------
tarayıcısı olmayan sistemde yeni tarayıcıyı nasıl indircez :)
-----------------------------
bunu kim söylicek diye merak ediyodum bravo lan :D -
benim anlamadığım şimdi biz mail'imizi Nasıl Acıcaz ? la ben o panel'e alıştım yaw:S vazgeçememki :S saçmalık bunların yaptığı
-
DestinatioN bunu yazdı:
-----------------------------
tarayıcısı olmayan sistemde yeni tarayıcıyı nasıl indircez :)
-----------------------------hahah :D harbi he
-
açsın paket yöneticisini indirsin arkadaş, bize ne :P
-
DestinatioN bunu yazdı:
-----------------------------
tarayıcısı olmayan sistemde yeni tarayıcıyı nasıl indircez :)
-----------------------------konuyu girerken aynısını ben yazcaktım önce davranmışsın :D
bu arada olay süper olmuş
-
Microsoft yeni fanteziler üretiyo heralde
