Microsoft"Tan Şok Karar !
-
Quetzalcoatl bunu yazdı:
-----------------------------
DestinatioN bunu yazdı:
-----------------------------
tarayıcısı olmayan sistemde yeni tarayıcıyı nasıl indircez :)
-----------------------------
bunu kim söylicek diye merak ediyodum bravo lan :D
-----------------------------
yerim seni afooo
-
Tarayıcısı olmayan sistemde yeni tarayıcıyı nasıl indircez la :) diye yazmış arkadas. Katılıyorum :)))
-
Böyle birşeyin teknik olarak mümkün olmadığını düşünüyorum.
Sonuç ta bilgisayarıma çift tıkladığınızda karşınıza gelen de bir explorer. ve herşekilde nete çıkarsınız. ancak ne olur internet explorer kurulu olmaz ama saçma sapan işler dizisi işte..
-
Yeah bunu yazdı:
-----------------------------
açsın paket yöneticisini indirsin arkadaş, bize ne :P
-----------------------------milletle kafa bulma =D
-
@pro
abi wget ile çeksin konsoldan, olmadı links2 kullansın alternatif çok yalan mı :P
-
Yeah
bebeğim haklısın :P
vindoz konsolu hangi ksayolla açıyoduk ?
-
DestinatioN bunu yazdı:
-----------------------------
tarayıcısı olmayan sistemde yeni tarayıcıyı nasıl indircez :)
-----------------------------windows 7 alana bir adet 1 gb flash bellek bedava kampanyası olacakmış :)
-
İnternete o an nasıl girecek kullanıcı yav :) elinde tarayıcı programı yoksa
-
he lan herkes de ff yok bu haber doğru olmaz
-
arkadaşlar microsoft ona bir çözüm bulmuştur kafanızı bunlara yormayın 2 gün sonra öss var.. fındık yiyin.. ne de olsa fındıgın faydaları say say bitmez.. fındık satıyorum :D
