Microsoft"Tan Şok Karar !
-
şöyle birşeyolsun bilgisyara format atarken neleri kurmak istediğimizi sorsun
tarayıcı
mesenger
vb. gibi
ama on bakarsanız birşey ler indirmek için tarayıcı şart ama mp3 player şart değil çünki beleş indirebilirsiniz..
not bir klasöre de www.tahribat.com yazın giricektir tarayıcız da internete giriliyorsa sorun yok o zaman xD
-
ie varken hangisi vardı ulan o benim ilk göz agrım nasıl koymazsınız
Alta Edit:vefasız alem
-
ie varken hiç biri yoktu.. hepsi varken de ie olmasın :)
-
Ya ne önemi var biz kullanacağımız browseri yükleriz zaten ona (İnt.Explorer olsa bile)
-
Bizimkiler onu kırar, üstüne bide IE7 available yazar. Cayır cayır satar. Türk'e engel koyamazlar :D
-
DestinatioN bunu yazdı:
-----------------------------
tarayıcısı olmayan sistemde yeni tarayıcıyı nasıl indircez :)
-----------------------------Küçük bir programcık yerleştirir her türlü size tarayıcı reklamı diye zorunlu i.e download eder.Merak etmeyin microsoft o ne yapar eder yükler SIZE i.e yi: )
Hatta İlk sistem açılışında size reklamını da çakar tıklarsın iner kurar reset bile attırmaz: )
