Microsoft"Tan Şok Karar !
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar microsoft ona bir çözüm bulmuştur kafanızı bunlara yormayın 2 gün sonra öss var.. fındık yiyin.. ne de olsa fındıgın faydaları say say bitmez.. fındık satıyorum :D
-----------------------------en güzeli :D:D
yerli malını kullanalım kullandıralımm..:D:D
ne kadara veriyon kg.:D toprak mahsulleri 4 liradan alıyormuşş:D
-
bu kadarda saçmalamayın artık yaa sırf geyik olsun diyemi ya tarayıcı yoksa nasıl indircez nasıl yüklücez diyorsunuz ?
-
Kumanaga bunu yazdı:
-----------------------------
bu kadarda saçmalamayın artık yaa sırf geyik olsun diyemi ya tarayıcı yoksa nasıl indircez nasıl yüklücez diyorsunuz ?
-----------------------------evet
-
ii olmuş kendileride anlamış ie'nin adam olmayacağını =)
-
microsoft kurulumda ie yüklensinmi diye bir soru soracaktır ve bu sorunun varsayılarını evet olacaktır en fazla bunu yapar
-
JohnD bunu yazdı:
-----------------------------
microsoft kurulumda ie yüklensinmi diye bir soru soracaktır ve bu sorunun varsayılarını evet olacaktır en fazla bunu yapar
-----------------------------bir sonraki yükseltmede onuda yapmaz çünkü verilen cewap hayır olur =)
-
sonunda ya ie hurda tarayıcıdan kurtulduk keşke mozilla olsa
-
MinervaL bunu yazdı:
-----------------------------
sonunda ya ie hurda tarayıcıdan kurtulduk keşke mozilla olsa
-----------------------------mozillanının aq im böle salak bi tarayıcı yok site açılmayınca kilitlenio ve res atmakdan başka çare kalmıyo çok siktiriboktan
-
IE olmadığı gibi Windows Live'de yok Vista'larda farkındaysanız.
İndirin diye bir ikon oluyor.Ordada setupı yoksa mecbur indireceğiz.
-
gchrome rulaz :W en güseli :D bir de opera war ama hiç denemedim nasıl sahi o ?
