Nargile Zararlı Mıdır?
-
Usta ben de arada içiyorum (haftada bir gibi) şu ana dek bi bağımlılığını görmedim. Alışık değilsen dumanı çarpar kafa yapar, ama ağırdan içip yanında soğuk meyveli soda olsun, veya sıcağından çay olsun içersen on numara gider.
Bağda da nargilemiz var kuzenle oturup içiyoruz uzun zamandır. Sigaradan daha zararlı diyenlere de sormak istediğim bir şey var ben sigara kullanmıyorum ama sigara içtiğimde boğazımda gıcıklanma yapıyor, öksürüyorum. Nargile hiç böyle bir şey yapmadı daha...
Konu dışına biraz çıkıyorum ama devam edeyim :D
Kaldı ki nargileyi içmeyi biliyorsan(közü kullanmaktan bahsediyorum) bir zararı dokunacağına inanmıyorum.Burdan kastım da kullandığın közü arada indirip nargileyi ve kendini soluklandırmaktır. Bazı adamlar var mekana oturuyor kalkana kadar közü hiç indirmeden nargileye abanıyor. O marpuçtan bir fırt çeksem 10 dakika kendime gelemiyorum. Tütünü kömür edene kadar içiyorlar. Hafif hafif arada közü verip tütünü kıvamına getirip aromasının verimini doruklarda alıyoruz.
Güzel kombinasyonlarımız da var; hazneye karışık meyve suyu + 3-5 buz atıyoruz. Hem dumanı çok veriyor( buz eriyene kadar) hem tadı güzelleşiyor. İçerken buzun hazneye vurmasıyla tıkır tıkır çıkarttığı hoş ses ise cabası :D
Velhasıl ben içiyorum hoşuma da gidiyor. Bokunu da çıkartmadığımız sürece sıkıntı olacağını sanmıyorum.
KafirImam tarafından 08/Eyl/12 20:19 tarihinde düzenlenmiştir -
Zararlıdır.
-
Yanımda içen olunca bile bende baş ağrısı yapıyo gerisini sen düşün sigaradan daha zararlı olduğunu hep duymuşumdur.
-
swordfish bunu yazdı
Arkadaşlar o folyosuz içtiğim özel bir tütündür.Çok serttir :) Her delikanlı içemez..
Ama tadı bi başkadır.Lezzetlidir.
Neredeyse her gün çorluludayım.Vakti olanı beklerim o zaman size gösteririm o folyosuz nasıl oluyor :)
Bnde gercekten ordayim :D
-
son durum:zararlıdır amk
midem bir garip oldu gidip soda aldım
içmeyin şunu,hele başlamayan hiç başlamasın
-
Hacı içine giren herşey zararlıdır.
-
By-alper bunu yazdı
Hacı içine giren herşey zararlıdır.
Yok artık bu nasıl bir genellemedir :D
-
mataramasuko bunu yazdı
ankaradayım bn hocam kargoyla gönderirim dersen çok makbule geçer
pm atıyorum.
-
1 nargile=200 sigara
tıp dergisinde okumuştum -
Zararlıysa zararlı şu anda çorluluda içiyorum nargilemi değil 200 sigara 1200 sigara kadar zararı olsa umrumda değil.stoya gelse swordcum sana vericem şimdi dese bekle nargilem bitsin derim
