folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Nargile Zararlı Mıdır?



Nargile Zararlı Mıdır?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KafirImam
    KafirImam's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    Usta ben de arada içiyorum (haftada bir gibi) şu ana dek bi bağımlılığını görmedim. Alışık değilsen dumanı çarpar kafa yapar, ama ağırdan içip yanında soğuk meyveli soda olsun, veya sıcağından çay olsun içersen on numara gider.

    Bağda da nargilemiz var kuzenle oturup içiyoruz uzun zamandır. Sigaradan daha zararlı diyenlere de sormak istediğim bir şey var ben sigara kullanmıyorum ama sigara içtiğimde boğazımda gıcıklanma yapıyor, öksürüyorum. Nargile hiç böyle bir şey yapmadı daha...

    Konu dışına biraz çıkıyorum ama devam edeyim :D

    Kaldı ki nargileyi içmeyi biliyorsan(közü kullanmaktan bahsediyorum) bir zararı dokunacağına inanmıyorum.Burdan kastım da kullandığın közü arada indirip nargileyi ve kendini soluklandırmaktır. Bazı adamlar var mekana oturuyor kalkana kadar közü hiç indirmeden nargileye abanıyor. O marpuçtan bir fırt çeksem 10 dakika kendime gelemiyorum. Tütünü kömür edene kadar içiyorlar. Hafif hafif arada közü verip tütünü kıvamına getirip aromasının verimini doruklarda alıyoruz. 

    Güzel kombinasyonlarımız da var; hazneye karışık meyve suyu + 3-5 buz atıyoruz. Hem dumanı çok veriyor( buz eriyene kadar) hem tadı güzelleşiyor. İçerken buzun hazneye vurmasıyla tıkır tıkır çıkarttığı hoş ses ise cabası :D

    Velhasıl ben içiyorum hoşuma da gidiyor. Bokunu da çıkartmadığımız sürece sıkıntı olacağını sanmıyorum.

    KafirImam tarafından 08/Eyl/12 20:19 tarihinde düzenlenmiştir

    O da yok.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bauer
    Bauer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Kasım/2010
    Erkek

    Zararlıdır.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyax_gokhan
    manyax_gokhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Erkek

    Yanımda içen olunca bile bende baş ağrısı yapıyo gerisini sen düşün sigaradan daha zararlı olduğunu hep duymuşumdur.


    Kasabın mesleğini bilmezsen, beslediği kuzuya şefkatini sevgisinden zannedersin. Her başını okşayanı dost her başını ağrıtanı düşman bilme...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek
    swordfish bunu yazdı

    Arkadaşlar o folyosuz içtiğim özel bir tütündür.Çok serttir :) Her delikanlı içemez..

    Ama tadı bi başkadır.Lezzetlidir.

    Neredeyse her gün çorluludayım.Vakti olanı beklerim o zaman size gösteririm o folyosuz nasıl oluyor :)

    Bnde gercekten ordayim :D


    ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cem-engine
    cem-engine's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2012
    Erkek

    son durum:zararlıdır amk

    midem bir garip oldu gidip soda aldım

    içmeyin şunu,hele başlamayan hiç başlamasın

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By-alper
    By-alper's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Hacı içine giren herşey zararlıdır.


    Hiç Hata yapmamış bir insan, Yeni bir şey denememiş demektir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KafirImam
    KafirImam's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek
    By-alper bunu yazdı

    Hacı içine giren herşey zararlıdır.

    Yok artık bu nasıl bir genellemedir :D


    O da yok.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Telekinesis
    Telekinesis's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2010
    Erkek
    mataramasuko bunu yazdı

    ankaradayım bn hocam kargoyla gönderirim dersen çok makbule geçer

    pm atıyorum.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vesselam
    vesselam's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2009
    Erkek

    1 nargile=200 sigara
    tıp dergisinde okumuştum


    Telegram @WVesselam
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Zararlıysa zararlı şu anda çorluluda içiyorum nargilemi değil 200 sigara 1200 sigara kadar zararı olsa umrumda değil.stoya gelse swordcum sana vericem şimdi dese bekle nargilem bitsin derim


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
Toplam Hit: 9746 Toplam Mesaj: 89