Ne Yapmalı?
-
agalar canım patlıyo evde cogu zamn
siz napıyonuz bole zamnlarda kı?
bi onerısı olan???
-
kliman varsa aç sonuna kadar, sora vur kafayı yat :)
ya da programlamayla uğraş, zaten eğer hoşuna giderse bu sefer zaman kalmıyo diye şikayet etmeye başlarsın :)
ama buna şükret, en azından boşsun, benim öss geçti ama diplomamı alabilmek için yarınki sorumluluk sınavımı vermem lazım, bu sıcakta bi de geometri çalışıoz anasını satiim :/
-
bikaç konu daha aç sen canının sıkıntısı geçer o zaman :F
-
Tyler_Dayi bunu yazdı:
-----------------------------
bikaç konu daha aç sen canının sıkıntısı geçer o zaman :F
-----------------------------napıyımmm dayı dıyom ya ıste patladım
-
HiTLeRFaN bunu yazdı:
-----------------------------
Hycamtin bunu yazdı:
-----------------------------agalar canım patlıyo evde cogu zamn
siz napıyonuz bole zamnlarda kı?
bi onerısı olan???
-----------------------------di$ari cik kizlarla takil, zaman cok cabuk geciyor o zaman..
-----------------------------bişi dicem şimdi :)
neyse, abi zaten hycamtin bayan üye olarak gözüküyor :)
ama dalgasına mı yaptı onu da bilmiyoruz :D
bi açıklık getir konuya sayın vekilim :D
-
cold-m4 bunu yazdı:
-----------------------------
HiTLeRFaN bunu yazdı:
-----------------------------
Hycamtin bunu yazdı:
-----------------------------agalar canım patlıyo evde cogu zamn
siz napıyonuz bole zamnlarda kı?
bi onerısı olan???
-----------------------------di$ari cik kizlarla takil, zaman cok cabuk geciyor o zaman..
-----------------------------bişi dicem şimdi :)
neyse, abi zaten hycamtin bayan üye olarak gözüküyor :)
ama dalgasına mı yaptı onu da bilmiyoruz :D
bi açıklık getir konuya sayın vekilim :D
-----------------------------ya gardas ondan demıstr zatı kızlarla takıl dıye
cunku anca kızlar gezmeyı bılır
hıc hazetmıyom ole tıplerı ya
boslar bos
-
senin cinsiyetin ne ? hym.
kızlarla takılmayı sevmediğine göre :S ya bi sorun var yada erkeksin:D -
bende bı sorun yok da ole salak salak bos bos dolasan kızlardan dıılmm
-
Hycamtin bunu yazdı:
-----------------------------bende bı sorun yok da ole salak salak bos bos dolasan kızlardan dıılmm
-----------------------------gel tanışalım?
-
mIRC'e sar gel op verim adam at :D:D
-
Tyler_Dayi bunu yazdı:
-----------------------------
Hycamtin bunu yazdı:
-----------------------------bende bı sorun yok da ole salak salak bos bos dolasan kızlardan dıılmm
-----------------------------gel tanışalım?
-----------------------------
Seni çakalll dayıı senii :D
