Ne Yapmalı?
-
Hycamtin bunu yazdı:
-----------------------------
sen deıstrdın galıbaaa
-----------------------------yok yardım ettim bazılarına :D parmakları yetmedi :D:D sende istersen sana da ederim :D
-
OpTeR10 bunu yazdı:
-----------------------------
Hycamtin bunu yazdı:
-----------------------------gorende sızı bıse sanır ya adam gıbı cvp verın yada susun
edebınızı takının bıraz
-----------------------------Kötü bişi diyen yokki :S sormuşsun herkes bişiler anlatmış
-----------------------------ne manada konstklarını benden ıı anladın opterıo
-
Hycamtin bunu yazdı:
-----------------------------
OpTeR10 bunu yazdı:
-----------------------------
Hycamtin bunu yazdı:
-----------------------------gorende sızı bıse sanır ya adam gıbı cvp verın yada susun
edebınızı takının bıraz
-----------------------------Kötü bişi diyen yokki :S sormuşsun herkes bişiler anlatmış
-----------------------------ne manada konstklarını benden ıı anladın opterıo
-----------------------------Ama ciddiye alıp cvp veren kişi sayısıda fazla yane :|
-
yemek yap .............
-
OpTeR10 bunu yazdı:
-----------------------------
Hycamtin bunu yazdı:
-----------------------------
OpTeR10 bunu yazdı:
-----------------------------
Hycamtin bunu yazdı:
-----------------------------gorende sızı bıse sanır ya adam gıbı cvp verın yada susun
edebınızı takının bıraz
-----------------------------Kötü bişi diyen yokki :S sormuşsun herkes bişiler anlatmış
-----------------------------ne manada konstklarını benden ıı anladın opterıo
-----------------------------Ama ciddiye alıp cvp veren kişi sayısıda fazla yane :|
-----------------------------CVBI CIDDI OLANDA AZ BENCE
-
AbsurdStyle bunu yazdı:
-----------------------------Hycamtin bunu yazdı:
-----------------------------
sen deıstrdın galıbaaa
-----------------------------yok yardım ettim bazılarına :D parmakları yetmedi :D:D sende istersen sana da ederim :D
-----------------------------SEN GIT DE KENDINE YARDIM ET BOSYEREDE GULDURME KENDINI MILLETE
-
Hycamtin bunu yazdı:
-----------------------------
OpTeR10 bunu yazdı:
-----------------------------
Hycamtin bunu yazdı:
-----------------------------
OpTeR10 bunu yazdı:
-----------------------------
Hycamtin bunu yazdı:
-----------------------------gorende sızı bıse sanır ya adam gıbı cvp verın yada susun
edebınızı takının bıraz
-----------------------------Kötü bişi diyen yokki :S sormuşsun herkes bişiler anlatmış
-----------------------------ne manada konstklarını benden ıı anladın opterıo
-----------------------------Ama ciddiye alıp cvp veren kişi sayısıda fazla yane :|
-----------------------------CVBI CIDDI OLANDA AZ BENCE
-----------------------------Programlamayla uğraşmanı öneren kaç kişi var,baal da siyaset veya tarihle ilgilen demiş.bende dalga geçer gibi söledim ama ciddiydim annenle takıl derken :)
-
SAOL
-
bence saçma sapan tartışmaya devam etmeyin...
-
Bu arada yabancı dil öğrenmeye gidebilirsin yada yaşın yetiyosa ehliyet kursuna :D kısacası biras para harcayarak bişiler yapman lzm =)
