Ne Yapmalı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sosyopat
    Sosyopat's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2008
    Erkek

    Hycamtin bunu yazdı:
    -----------------------------
    sen deıstrdın galıbaaa
    -----------------------------

    yok yardım ettim bazılarına :D parmakları yetmedi :D:D sende istersen sana da ederim :D 


    Eğer En İyisi Olmak İstiyorsan Sana Saygı Duymalarını Sağla, Saygı Duymalarını İstiyorsan Kimseye Saygı Gösterme, Kimseye Saygı Göstermezsen Saygıyı Sen İcat Ettin Zannederler
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hycamtin
    Hycamtin's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Dişi
    OpTeR10 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hycamtin bunu yazdı:
    -----------------------------

    gorende sızı bıse sanır ya adam gıbı cvp verın yada susun

    edebınızı takının bıraz


    -----------------------------

    Kötü bişi diyen yokki :S sormuşsun herkes bişiler anlatmış


    -----------------------------

     ne manada konstklarını benden ıı anladın opterıo


    Sabıkalıyım uleynnn profilime bakın görürsünüz :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Opter
    Opter's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2008
    Erkek
    Hycamtin bunu yazdı:
    -----------------------------
    OpTeR10 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hycamtin bunu yazdı:
    -----------------------------

    gorende sızı bıse sanır ya adam gıbı cvp verın yada susun

    edebınızı takının bıraz


    -----------------------------

    Kötü bişi diyen yokki :S sormuşsun herkes bişiler anlatmış


    -----------------------------

    ne manada konstklarını benden ıı anladın opterıo


    -----------------------------

    Ama ciddiye alıp cvp veren kişi sayısıda fazla yane :| 


    Adalet dolu dünya, merhamet dolu dünyadan daha büyüktür. | Kuşandık sarı laciyi, Saraçoğlu yokuşlarında...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efrasyap
    efrasyap's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    yemek yap .............
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hycamtin
    Hycamtin's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Dişi
    OpTeR10 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hycamtin bunu yazdı:
    -----------------------------
    OpTeR10 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hycamtin bunu yazdı:
    -----------------------------

    gorende sızı bıse sanır ya adam gıbı cvp verın yada susun

    edebınızı takının bıraz


    -----------------------------

    Kötü bişi diyen yokki :S sormuşsun herkes bişiler anlatmış


    -----------------------------

    ne manada konstklarını benden ıı anladın opterıo


    -----------------------------

    Ama ciddiye alıp cvp veren kişi sayısıda fazla yane :|


    -----------------------------

    CVBI CIDDI OLANDA AZ BENCE 


    Sabıkalıyım uleynnn profilime bakın görürsünüz :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hycamtin
    Hycamtin's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Dişi
    AbsurdStyle bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hycamtin bunu yazdı:
    -----------------------------
    sen deıstrdın galıbaaa
    -----------------------------

    yok yardım ettim bazılarına :D parmakları yetmedi :D:D sende istersen sana da ederim :D


    -----------------------------

    SEN GIT DE KENDINE YARDIM ET BOSYEREDE GULDURME KENDINI MILLETE 


    Sabıkalıyım uleynnn profilime bakın görürsünüz :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Opter
    Opter's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2008
    Erkek
    Hycamtin bunu yazdı:
    -----------------------------
    OpTeR10 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hycamtin bunu yazdı:
    -----------------------------
    OpTeR10 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hycamtin bunu yazdı:
    -----------------------------

    gorende sızı bıse sanır ya adam gıbı cvp verın yada susun

    edebınızı takının bıraz


    -----------------------------

    Kötü bişi diyen yokki :S sormuşsun herkes bişiler anlatmış


    -----------------------------

    ne manada konstklarını benden ıı anladın opterıo


    -----------------------------

    Ama ciddiye alıp cvp veren kişi sayısıda fazla yane :|


    -----------------------------

    CVBI CIDDI OLANDA AZ BENCE


    -----------------------------

    Programlamayla uğraşmanı öneren kaç kişi var,baal da siyaset veya tarihle ilgilen demiş.bende dalga geçer gibi söledim ama ciddiydim annenle takıl derken :) 


    Adalet dolu dünya, merhamet dolu dünyadan daha büyüktür. | Kuşandık sarı laciyi, Saraçoğlu yokuşlarında...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hycamtin
    Hycamtin's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Dişi
    SAOL

    Sabıkalıyım uleynnn profilime bakın görürsünüz :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tyler_Dayi
    Tyler_Dayi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2007
    Erkek

    bence saçma sapan tartışmaya devam etmeyin...


    all this pain is an illusion...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Opter
    Opter's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2008
    Erkek
    Bu arada yabancı dil öğrenmeye gidebilirsin yada yaşın yetiyosa ehliyet kursuna :D kısacası biras para harcayarak bişiler yapman lzm =)

    Adalet dolu dünya, merhamet dolu dünyadan daha büyüktür. | Kuşandık sarı laciyi, Saraçoğlu yokuşlarında...
Toplam Hit: 6442 Toplam Mesaj: 53