Ne Yapmalı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pc-ErrOr
    Pc-ErrOr's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    HiTLeRFaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

    di$ari cik kizlarla takil, zaman cok cabuk geciyor o zaman.. 


    -----------------------------

     

     

    bende bunu düşündüm ama a.q nasıl bi şehirdeysem :D başkentteyim :D cebecideyim :D ama kız yok etrafta işe bak ya :)

    Dalgasız denizde herkes kaptan.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pc-ErrOr
    Pc-ErrOr's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    AbsurdStyle bunu yazdı:
    -----------------------------
    erkeksen parmak deiştir dicem :D:D:D
    -----------------------------

    senin sıkıntını geçirmiş galipa :)


    Dalgasız denizde herkes kaptan.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PeTaL
    PeTaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Dişi

    ahh ahh birilerinin nasılda canı patlıyor(!)? ne demekse artık canı patlamak ve bu guzide kelime sözlüğümüze eklenmeli bence nasıl bir deyim ise artık birilerinin canı patlıyo(!) ama ne anlamak geliyor kendini herseyiyle sanatına adamıs we oncesinde bir kabuk parcasını koklayan goethe yi nede aynı yere binlerce kez bakıp yorumlayan bir balzac yada tekrar okumaya baslayan bir nashin nasılda bir matematik dehası oluverdigini

    nietzscheye inat genellemelerden kacınmıyor salak salak bos bos gezen kızlar ..oysa gezme eylemi ne kadar da insanice evde oturup patlamaktansa ama alicein ulasamadıgı harikalar diyarına ilk adımlarını atarken korkunc bulmuscasına elestirip asagılamak kolay cocukca ah o salak kızlar(!)mutlu dısarılarda we ah canı patlayanlar evlerde patlıyor canı yapacak hiç bir sey yok birilerini anlamamak gerek galiba(!) bir recaizade mahmut kadar hayalperest we burnu yukarıda olmak gerek belki hıı evde canını patlatıp ama kimsei anlamadan gecirmek zamanı.


    rüyaları gerceklestirmenin en guzel yolu uyanmaktır
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek

    peTaL bunu yazdı:
    -----------------------------

    ahh ahh birilerinin nasılda canı patlıyor(!)? ne demekse artık canı patlamak ve bu guzide kelime sözlüğümüze eklenmeli bence nasıl bir deyim ise artık birilerinin canı patlıyo(!) ama ne anlamak geliyor kendini herseyiyle sanatına adamıs we oncesinde bir kabuk parcasını koklayan goethe yi nede aynı yere binlerce kez bakıp yorumlayan bir balzac yada tekrar okumaya baslayan bir nashin nasılda bir matematik dehası oluverdigini

    nietzscheye inat genellemelerden kacınmıyor salak salak bos bos gezen kızlar ..oysa gezme eylemi ne kadar da insanice evde oturup patlamaktansa ama alicein ulasamadıgı harikalar diyarına ilk adımlarını atarken korkunc bulmuscasına elestirip asagılamak kolay cocukca ah o salak kızlar(!)mutlu dısarılarda we ah canı patlayanlar evlerde patlıyor canı yapacak hiç bir sey yok birilerini anlamamak gerek galiba(!) bir recaizade mahmut kadar hayalperest we burnu yukarıda olmak gerek belki hıı evde canını patlatıp ama kimsei anlamadan gecirmek zamanı.


    -----------------------------

     

     

    slm,asl?

    Amphetamine Logic.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Analitik
    Analitik's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Dişi
    bence kendine bi hobi bul, sevdiğin işlerle meşgul olunca zaman çabuk geçer senin için :) ya da kurslara git ne biliyim bi uğraş bul işte kendine :P ben şahsen kitap okuyarak ya da internette gezinerek vakit geçiriyorum :F
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    msn e ekle muhabbet ederiz :P

    pm den verirsin msn i :P =) 


    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    abi birazdan balkona çıkıp üzüm yapraklarını suluyacağım. salak kadın yıkadığı halıların suyunu üzerine akıtmış.

    en basiti etrafı izleyip hava almak. uzun yol yürüyüp düşünmek... 


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackhammer
    blackhammer's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2003
    Erkek
    Film
    Kitap
    Origami
    Resim
    Dalış
    Tırmanma
    Yamaç Paraşütü
    Rakı + Balık

    seç birini yap işte yada benzer bişiler sen yap. ama sen gir blogger.com'a aç bir blog orada patla.

    ph"nglui mglw"nafh cthulhu r"lyeh wagh"nagl fhtagn
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    literatur
    literatur's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2008
    Erkek

    vallaha herkesin ilgi alanı,olaylara bakış açısı farklı.Burda söylenenler pek işine yaramaz gibime geliyor.Yine de kendim neler yapıyorum onları söyleyeyim;

    -tarih,gündem,psikoloji,programlama[henüz başlayamadım,ön hazırlıklar sürüyor :)],müzik,keşke kadın günleri olsa da gitsem :D Acayip dedikodu dönüyor :D

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    büyü,fal,metafizik,uzay,6. his kendimden geciyom wallaha tavsiye ederim!!ama halüsülasyon gorme kendi kendine konusma gibi yan etkileri var:D:D
Toplam Hit: 6443 Toplam Mesaj: 53