Ne Yapmalı?
-
HiTLeRFaN bunu yazdı:
----------------------------------------------------------
di$ari cik kizlarla takil, zaman cok cabuk geciyor o zaman..
-----------------------------
bende bunu düşündüm ama a.q nasıl bi şehirdeysem :D başkentteyim :D cebecideyim :D ama kız yok etrafta işe bak ya :) -
AbsurdStyle bunu yazdı:
-----------------------------
erkeksen parmak deiştir dicem :D:D:D
-----------------------------senin sıkıntını geçirmiş galipa :)
-
ahh ahh birilerinin nasılda canı patlıyor(!)? ne demekse artık canı patlamak ve bu guzide kelime sözlüğümüze eklenmeli bence nasıl bir deyim ise artık birilerinin canı patlıyo(!) ama ne anlamak geliyor kendini herseyiyle sanatına adamıs we oncesinde bir kabuk parcasını koklayan goethe yi nede aynı yere binlerce kez bakıp yorumlayan bir balzac yada tekrar okumaya baslayan bir nashin nasılda bir matematik dehası oluverdigini
nietzscheye inat genellemelerden kacınmıyor salak salak bos bos gezen kızlar ..oysa gezme eylemi ne kadar da insanice evde oturup patlamaktansa ama alicein ulasamadıgı harikalar diyarına ilk adımlarını atarken korkunc bulmuscasına elestirip asagılamak kolay cocukca ah o salak kızlar(!)mutlu dısarılarda we ah canı patlayanlar evlerde patlıyor canı yapacak hiç bir sey yok birilerini anlamamak gerek galiba(!) bir recaizade mahmut kadar hayalperest we burnu yukarıda olmak gerek belki hıı evde canını patlatıp ama kimsei anlamadan gecirmek zamanı.
-
peTaL bunu yazdı:
-----------------------------ahh ahh birilerinin nasılda canı patlıyor(!)? ne demekse artık canı patlamak ve bu guzide kelime sözlüğümüze eklenmeli bence nasıl bir deyim ise artık birilerinin canı patlıyo(!) ama ne anlamak geliyor kendini herseyiyle sanatına adamıs we oncesinde bir kabuk parcasını koklayan goethe yi nede aynı yere binlerce kez bakıp yorumlayan bir balzac yada tekrar okumaya baslayan bir nashin nasılda bir matematik dehası oluverdigini
nietzscheye inat genellemelerden kacınmıyor salak salak bos bos gezen kızlar ..oysa gezme eylemi ne kadar da insanice evde oturup patlamaktansa ama alicein ulasamadıgı harikalar diyarına ilk adımlarını atarken korkunc bulmuscasına elestirip asagılamak kolay cocukca ah o salak kızlar(!)mutlu dısarılarda we ah canı patlayanlar evlerde patlıyor canı yapacak hiç bir sey yok birilerini anlamamak gerek galiba(!) bir recaizade mahmut kadar hayalperest we burnu yukarıda olmak gerek belki hıı evde canını patlatıp ama kimsei anlamadan gecirmek zamanı.
-----------------------------
slm,asl? -
bence kendine bi hobi bul, sevdiğin işlerle meşgul olunca zaman çabuk geçer senin için :) ya da kurslara git ne biliyim bi uğraş bul işte kendine :P ben şahsen kitap okuyarak ya da internette gezinerek vakit geçiriyorum :F
-
msn e ekle muhabbet ederiz :P
pm den verirsin msn i :P =)
-
abi birazdan balkona çıkıp üzüm yapraklarını suluyacağım. salak kadın yıkadığı halıların suyunu üzerine akıtmış.
en basiti etrafı izleyip hava almak. uzun yol yürüyüp düşünmek...
-
Film
Kitap
Origami
Resim
Dalış
Tırmanma
Yamaç Paraşütü
Rakı + Balık
seç birini yap işte yada benzer bişiler sen yap. ama sen gir blogger.com'a aç bir blog orada patla. -
vallaha herkesin ilgi alanı,olaylara bakış açısı farklı.Burda söylenenler pek işine yaramaz gibime geliyor.Yine de kendim neler yapıyorum onları söyleyeyim;
-tarih,gündem,psikoloji,programlama[henüz başlayamadım,ön hazırlıklar sürüyor :)],müzik,keşke kadın günleri olsa da gitsem :D Acayip dedikodu dönüyor :D
-
büyü,fal,metafizik,uzay,6. his kendimden geciyom wallaha tavsiye ederim!!ama halüsülasyon gorme kendi kendine konusma gibi yan etkileri var:D:D
