Ne Yapmalı?
-
Metanet bunu yazdı:
-----------------------------
Tyler_Dayi bunu yazdı:
-----------------------------
Hycamtin bunu yazdı:
-----------------------------bla bla bla hede hödö
-----------------------------gel tanışalım?
-----------------------------
Seni çakalll dayıı senii :D
-----------------------------ne var olm maksat siteyi sevdirmek, miridlerin canı sıkılmasın :D
-
www.cizbakalim.com diye bi yer var saçma sapan şeyler çiziyorsuz :S
-
Tyler_Dayi bunu yazdı:
-----------------------------ne var olm maksat siteyi sevdirmek, miridlerin canı sıkılmasın :D
-----------------------------
:D bak hyc.
Dayımız bi tanedir kız erkek farketmez bütün müridleri rahat ettirmek icin elinden geleni yapar :P
Dimi dayi ?:D -
HiTLeRFaN bunu yazdı:
-----------------------------
Metanet bunu yazdı:
-----------------------------
Tyler_Dayi bunu yazdı:
-----------------------------ne var olm maksat siteyi sevdirmek, miridlerin canı sıkılmasın :D
-----------------------------
:D bak hyc.
Dayımız bi tanedir kız erkek farketmez bütün müridleri rahat ettirmek icin elinden geleni yapar :P
Dimi dayi ?:D
-----------------------------seni rahatlatti galiba ?..
-----------------------------
Niye zıplıyosun ki sen ? -
Hycamtin
Muhtemel olarak erkek.
Değilse de bıyıkları ile sorunları olan,
Ya da asosyal takılan
Ya da şişman
Ya da 1.40 boyunda
vs..
vs..
Birileri...
Sizce aklı başında genç guzel bırının bu sitede ne işi var ?
Bi Petal bi Valira var genç güzel vs...
Onlar da 2 ayrı manyak...
-
Musket bunu yazdı:
-----------------------------Hycamtin
Muhtemel olarak erkek.
Değilse de bıyıkları ile sorunları olan,
Ya da asosyal takılan
Ya da şişman
Ya da 1.40 boyunda
vs..
vs..
Birileri...
Sizce aklı başında genç guzel bırının bu sitede ne işi var ?
Bi Petal bi Valira var genç güzel vs...
Onlar da 2 ayrı manyak...
-----------------------------
bence ZED'de güzeldir :D görmedim ama tahminim öyle sonucta sefgilisi kim :D -
Muahaha muhabbete gel :D bana boş zamanlarda ne yaptıımı sorarsan atıştırırım tvye bakarım nette takılırım,müzikle uraşırım,en olmadı elizabeth :C :F :D
-
C# kasiyorum.
-
Bir zamanlar bende de öyle şeyler oluyordu. Şimdi programlama felan kasıyoruz. Cold un dediği gibi olacaktır.
-
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------
C# kasiyorum.
-----------------------------ASP.net kasıyorum ben de :)
Ne kadar guzel ve kolay olmuş ak.
Frontpage de site tasarlamak gibi.
Binding falan vs..
İle db işleri de halloluyor :D
