Neden Ruslar Hack Ve Bilişimde Çok Üstün ?
-
rusyada kişilerin kredikartı banka hesap bilgileri vs.. gibi bilgilerinin cd ile 50 $ gibi bi para ile satıldığı bi sektör olduğu gibi bu hack işi gbi hertürlü şeylerdede yasal bir sınırlama yok.. Ki rusyada Devlet bankaları vs.. gibi işletmelere güven 0 =) o yüzden bukadar gelismisler korkuları yok kısaca :) :D Veya Gayrettepede ıslak havluyla muamele grmüyorlar :D
-
neden biliyomusun, biz okullarımızda kıytırık resim , müzik , beden dersi veririz onlar lise de borland delphi dersleri veriyor. geçenlerde haberlere çıktı. rus meb. delphi ile anlaşmışlar okullarında delphi dersleri vereceklerini söylediler. işte neden bu. biz bunu yapmıyoruz. dersler nasıl boş geçer onun peşindeyiz biz. ve bu yüzden bu devlet gelecekte yok olmaya müstehak. bu kadar geri yöneticiler iş başındayken biz zor ilerleriz.
-
neden bu topik her sene en az 5 defa acılıyor ?
-
Cogu arkadaslar konuyu devlete bagliyor ama bence tamamen karakter meselesi.
Birde Türkiye de egitimin etkileri var.Örnegin bir genc 13 yasinda basliyor, iyi yol aliyor sonra ÖSS bir geliyor, 1 yil PC basina oturmuyor ondan sonra zaten bir daha alisamiyor.
Burda da saglam adamlar var ama onlar isi bence daha cok paraya döküyor, örnegin cogu insanin para icin C#.net ögrenmesi gibi.
Ama cok usta Amerikalilar da var, zamaninda adamlar telefon hattini cökertti. -
abi devlet elektriğe zam yaparsa ? eğitim için ücretsiz yapsın bilgisayarı elektriği. laptop versin yada.
-
spyrex bunu yazdı:
-----------------------------Chingis. "büyük rekabet içerisindeler" demişsin.Yine yanıldın hoca.Konu bikaç yıl önce de açılmıştı.
Ben sana şeyhimizin sözü ile yanıt vereyim.
"Bizde de çok sağlam adamlar var ama ruslarda çok daha fazla."
böyle bir şey olsa savas gibim bişey,ruslar bizi ters yatırıp düz miker"
-----------------------------Konu hakkında bilgim çok az fakat , Rus-Türk Hack Savaşı'nda neden sikemediler büyük bir üstünlükle ?
Cidden bilmiyorum , o yüzden soruyorum .
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------bizde de hackerlar sağlam.Bizde tek sorun kendini beğenmişlik.
Rus exploitleri, rus programları ile rus videolarından çevrilme dökümanları okuyup birşeyler yapıyoruz sanıyoruz ki hacker olduk.Fakat yaptığımız herşey ruslardan.
Adamlar oturuyor neler araştırıyor neler yapıyor
antichat.ru en büyük kanıtı.Anlamasamda aylarca forumlarını takip ettim bir çok şeye aşina oluyorsun.Adamlar araştırıyor.Gerçek hacker düzeyinde bakarsak bizde çok sağlam admalar var.Fakat bizim tke sorunumuz biz hacker olduk diyoruz ama hala kendimiz oturup açık bulamıyoruz..
-----------------------------
Ben o sitedeki hiç bir videoyu indiremedim, captchayı doğru girdiğim halde, entera her bastığımda yenileniyor. Siz indirebiliy musunuz? -
Chingis bunu yazdı:
-----------------------------spyrex bunu yazdı:
-----------------------------Chingis. "büyük rekabet içerisindeler" demişsin.Yine yanıldın hoca.Konu bikaç yıl önce de açılmıştı.
Ben sana şeyhimizin sözü ile yanıt vereyim.
"Bizde de çok sağlam adamlar var ama ruslarda çok daha fazla."
böyle bir şey olsa savas gibim bişey,ruslar bizi ters yatırıp düz miker"
-----------------------------Konu hakkında bilgim çok az fakat , Rus-Türk Hack Savaşı'nda neden sikemediler büyük bir üstünlükle ?
Cidden bilmiyorum , o yüzden soruyorum .
-----------------------------http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=10267
güzel zamanlarmış.
-
spyrex bunu yazdı:
-----------------------------Chingis bunu yazdı:
-----------------------------spyrex bunu yazdı:
-----------------------------Chingis. "büyük rekabet içerisindeler" demişsin.Yine yanıldın hoca.Konu bikaç yıl önce de açılmıştı.
Ben sana şeyhimizin sözü ile yanıt vereyim.
"Bizde de çok sağlam adamlar var ama ruslarda çok daha fazla."
böyle bir şey olsa savas gibim bişey,ruslar bizi ters yatırıp düz miker"
-----------------------------Konu hakkında bilgim çok az fakat , Rus-Türk Hack Savaşı'nda neden sikemediler büyük bir üstünlükle ?
Cidden bilmiyorum , o yüzden soruyorum .
-----------------------------http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=10267
güzel zamanlarmış.
-----------------------------
Ah bi de resimler açılsa :S Çok merak ediyom ya -
devlet desteği, eğitimde yetersizlik, bozma merakı
bizim milletimizde bi hackleme merakı var. siteyi hackledim bitti. ama site nasıl yapılır. bilmez çoğu. daha biz burdayken programlamaya nasıl geçelm?
