folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Neden Ruslar Hack Ve Bilişimde Çok Üstün ?



Neden Ruslar Hack Ve Bilişimde Çok Üstün ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TR_ip
    TR_ip's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    rusyada kişilerin kredikartı banka hesap bilgileri  vs.. gibi bilgilerinin cd ile 50 $  gibi bi para ile satıldığı bi sektör olduğu gibi bu hack işi gbi hertürlü şeylerdede yasal bir sınırlama yok.. Ki rusyada Devlet bankaları vs.. gibi işletmelere güven 0 =)  o yüzden bukadar gelismisler korkuları yok kısaca :) :D Veya Gayrettepede ıslak havluyla muamele grmüyorlar :D


    Kontakt : TR_ip@tahribat.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    neden biliyomusun, biz okullarımızda kıytırık resim , müzik , beden dersi veririz onlar lise de borland delphi dersleri veriyor. geçenlerde haberlere çıktı. rus meb. delphi ile anlaşmışlar okullarında delphi dersleri vereceklerini söylediler. işte neden bu. biz bunu yapmıyoruz. dersler nasıl boş geçer onun peşindeyiz biz. ve bu yüzden bu devlet gelecekte yok olmaya müstehak. bu kadar geri yöneticiler iş başındayken biz zor ilerleriz.


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    neden bu topik her sene en az 5 defa acılıyor ?


    Troubles'll come & they'll pass
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    G-Turk
    G-Turk's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ağustos/2006
    Erkek

    Cogu arkadaslar konuyu devlete bagliyor ama bence tamamen karakter meselesi.
    Birde Türkiye de egitimin etkileri var.

    Örnegin bir genc 13 yasinda basliyor, iyi yol aliyor sonra ÖSS bir geliyor, 1 yil PC basina oturmuyor ondan sonra zaten bir daha alisamiyor.

    Burda da saglam adamlar var ama onlar isi bence daha cok paraya döküyor, örnegin cogu insanin para icin C#.net ögrenmesi gibi.
    Ama cok usta Amerikalilar da var, zamaninda adamlar telefon hattini cökertti.


    # Taşı delen suyun kuvveti değil, damlaların sürekliliğidir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    abi devlet elektriğe zam yaparsa ? eğitim için ücretsiz yapsın bilgisayarı elektriği. laptop versin yada.


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chinggis
    Chinggis's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    spyrex bunu yazdı:
    -----------------------------

    Chingis. "büyük rekabet içerisindeler" demişsin.Yine yanıldın hoca.Konu bikaç yıl önce de açılmıştı.

    Ben sana şeyhimizin sözü ile yanıt vereyim.

    "Bizde de çok sağlam adamlar var ama ruslarda çok daha fazla."

    böyle bir şey olsa savas gibim bişey,ruslar bizi ters yatırıp düz miker"


    -----------------------------

    Konu hakkında bilgim çok az fakat , Rus-Türk Hack Savaşı'nda neden sikemediler büyük bir üstünlükle ?

    Cidden bilmiyorum , o yüzden soruyorum .

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    bizde de hackerlar sağlam.Bizde tek sorun kendini beğenmişlik.

    Rus exploitleri, rus programları ile rus videolarından çevrilme dökümanları okuyup birşeyler yapıyoruz sanıyoruz ki hacker olduk.Fakat yaptığımız herşey ruslardan.

    Adamlar oturuyor neler araştırıyor neler yapıyor

    antichat.ru en büyük kanıtı.Anlamasamda aylarca forumlarını takip ettim bir çok şeye aşina oluyorsun.Adamlar araştırıyor.Gerçek hacker düzeyinde bakarsak bizde çok sağlam admalar var.Fakat bizim tke sorunumuz biz hacker olduk diyoruz ama hala kendimiz oturup açık bulamıyoruz..


    -----------------------------
    Ben o sitedeki hiç bir videoyu indiremedim, captchayı doğru girdiğim halde, entera her bastığımda yenileniyor. Siz indirebiliy musunuz?

    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murathan
    murathan's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2007
    Erkek

    Chingis bunu yazdı:
    -----------------------------

    spyrex bunu yazdı:
    -----------------------------

    Chingis. "büyük rekabet içerisindeler" demişsin.Yine yanıldın hoca.Konu bikaç yıl önce de açılmıştı.

    Ben sana şeyhimizin sözü ile yanıt vereyim.

    "Bizde de çok sağlam adamlar var ama ruslarda çok daha fazla."

    böyle bir şey olsa savas gibim bişey,ruslar bizi ters yatırıp düz miker"


    -----------------------------

    Konu hakkında bilgim çok az fakat , Rus-Türk Hack Savaşı'nda neden sikemediler büyük bir üstünlükle ?

    Cidden bilmiyorum , o yüzden soruyorum .


    -----------------------------

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=10267

    güzel zamanlarmış.


    copy
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    literatur
    literatur's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2008
    Erkek

    spyrex bunu yazdı:
    -----------------------------

    Chingis bunu yazdı:
    -----------------------------

    spyrex bunu yazdı:
    -----------------------------

    Chingis. "büyük rekabet içerisindeler" demişsin.Yine yanıldın hoca.Konu bikaç yıl önce de açılmıştı.

    Ben sana şeyhimizin sözü ile yanıt vereyim.

    "Bizde de çok sağlam adamlar var ama ruslarda çok daha fazla."

    böyle bir şey olsa savas gibim bişey,ruslar bizi ters yatırıp düz miker"


    -----------------------------

    Konu hakkında bilgim çok az fakat , Rus-Türk Hack Savaşı'nda neden sikemediler büyük bir üstünlükle ?

    Cidden bilmiyorum , o yüzden soruyorum .


    -----------------------------

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=10267

    güzel zamanlarmış.


    -----------------------------
    Ah bi de resimler açılsa :S Çok merak ediyom ya

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Darkworm
    Darkworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2008
    Erkek

    devlet desteği, eğitimde yetersizlik, bozma merakı

     

    bizim milletimizde bi hackleme merakı var. siteyi hackledim bitti. ama site nasıl yapılır. bilmez çoğu. daha biz burdayken programlamaya nasıl geçelm?


    Hasta la victoria siempre!
Toplam Hit: 8795 Toplam Mesaj: 58