Neden Ruslar Hack Ve Bilişimde Çok Üstün ?
-
asabını bozma dkn nin senlede savaşır sonra asadasda:-)
-
DkN bunu yazdı:
-----------------------------
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------ne diyorsun ya.Cıkıp 2 tane lamer birbirleriyle oyun oynayınca savaş mı oluyor ?
Hem öle bişey olsa bile Ruslardan kaç kişi gelir ki ? :)
-----------------------------Sen ozamanlar parkta kumdan kale yapmakla mesguldun canım kardesim, o lamer dedigin adamlar bizdik. o lamerlerin içinde Holyone dan reneye, ir2 den shopen e kadar aklına gelebilecek herkez vardı. karşımızdaki lamerlerde asechka ve mazafaka gibi lamerlerdi ! asabını bozmayın adamın.
Konuya gelelim, bunun tek cevabı eğitim. Rusya da ki eğitim oranına bakarsak halkın tamamına yakınının yuksek lisans derecesinde egitim almıs oldugunu goruruz. Bizde kendini hacker diye tanımlayan insanlar yazılım ile uzaktan yakından alakası olmayan insanlardır. basit bir ornek vermek gerekirse, zumsuk bizde kimse acık bulamıyor falan demis, bu acık dedigimiz seyler kot pantolondaki defo falan degil hocalar, iki goze sahip olmakla gorulemiyor malesef. acık bulmasını umdugun adam ne asp biliyor ne sql ne bilmemne, sonra bu adamdan asp ile kodlanmıs sitede acık bulmasını bekliyorsun, nasıl bulsun? bizde hacker diye nitelenen insanlar google da keyword arayarak brezilya manav sitelerini deface eden insanlardır. İşte bu yüzden Ruslar bilişimde üstün durumdalar, çünkü bu dalgayla ugrasan adamların %95i muhendis. Gunumuzde bu fark kalmadı ama, eskiden imkan meselesi de vardı. Rus savaşında adamlar bize server kiralayıp saldırırken biz 56k internetle saldırıyoduk.
-----------------------------Ortamı gerecek bişey yok ama DkN son söylediklerinde cok haklı...
Eğitim ve imkan meselesi bunlar...
Madem ruslara yetişmek istiyoruz burda neden ruslar daha üstün diye tartısacagınıza bişeyler ögrenmeye çalısın ki yetişelim ruslara....
-
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------DkN bunu yazdı:
-----------------------------
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------ne diyorsun ya.Cıkıp 2 tane lamer birbirleriyle oyun oynayınca savaş mı oluyor ?
Hem öle bişey olsa bile Ruslardan kaç kişi gelir ki ? :)
-----------------------------Sen ozamanlar parkta kumdan kale yapmakla mesguldun canım kardesim, o lamer dedigin adamlar bizdik. o lamerlerin içinde Holyone dan reneye, ir2 den shopen e kadar aklına gelebilecek herkez vardı. karşımızdaki lamerlerde asechka ve mazafaka gibi lamerlerdi ! asabını bozmayın adamın.
Konuya gelelim, bunun tek cevabı eğitim. Rusya da ki eğitim oranına bakarsak halkın tamamına yakınının yuksek lisans derecesinde egitim almıs oldugunu goruruz. Bizde kendini hacker diye tanımlayan insanlar yazılım ile uzaktan yakından alakası olmayan insanlardır. basit bir ornek vermek gerekirse, zumsuk bizde kimse acık bulamıyor falan demis, bu acık dedigimiz seyler kot pantolondaki defo falan degil hocalar, iki goze sahip olmakla gorulemiyor malesef. acık bulmasını umdugun adam ne asp biliyor ne sql ne bilmemne, sonra bu adamdan asp ile kodlanmıs sitede acık bulmasını bekliyorsun, nasıl bulsun? bizde hacker diye nitelenen insanlar google da keyword arayarak brezilya manav sitelerini deface eden insanlardır. İşte bu yüzden Ruslar bilişimde üstün durumdalar, çünkü bu dalgayla ugrasan adamların %95i muhendis. Gunumuzde bu fark kalmadı ama, eskiden imkan meselesi de vardı. Rus savaşında adamlar bize server kiralayıp saldırırken biz 56k internetle saldırıyoduk.
-----------------------------Bişey biliyorsan doğru düzgün anlatamazmısın !
İllada senin seviyene inip sana hakaret mi edeyim ?!
-----------------------------http://www.tahribat.com/madalyalar.asp?id=16
Lamer mi demiştin en son (:
-
Soğuk ülke evden çıkmıyolar PC kasıyolar ayrıca yine iklimsel olarak Overclock a elverişli bi ülke :W
-
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=10267
-
adamlar aç kardeşim para dedinmi beyinleri felaket çalişıyor.
parada teknoloji ve hack işlerinde var naapsınlar sen aynı durumda olsan ne yapardın ?
-
adamlar karıyı kızı bitirip asosyalizmi savunmaya başladıkları için:D şahsen ben de bir asosyalistim:P
-
jayde bunu yazdı:
-----------------------------o süper hatunları bırakp paso votka içip pc başında zaman geçirdikleri için
-----------------------------
hehehe:d bizimkiler pc yi bırakıp hatunnarla wakit geçiriolar..:D tam tersi :D -
0m3r bunu yazdı:
-----------------------------http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=10267
-----------------------------rene hoca buradaki resimler ucmusda.. acaba diyorum oradaki resimler makinanda duruyormu hala ? merak ettim :)
-
Chinggis bunu yazdı:
-----------------------------zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------Chingis bunu yazdı:
-----------------------------En yakın rakipleri biziz .
-----------------------------:D dimi..Onların programını, exploitlerini, dökümanlarını, bulduğu açıkları kullanıyoruz ve rakipleriyiz..
-----------------------------Öyle geyiğine yazılmış bir mesaja neden bu kadar takıldın birader :)
Bilişimi bilemem fakat hack konusunda Türkler ile Ruslar büyük rekabet içerisindeler . Onu kastetmiştim ;)
-----------------------------
rekabet bile söz konusu olamaz ... çok iyiler hack işinde . haberde okumuştum bunla ilgili putin ödenek ayırmıştı hackerler için .
