folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Neden Ruslar Hack Ve Bilişimde Çok Üstün ?



Neden Ruslar Hack Ve Bilişimde Çok Üstün ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArkiYaN
    ArkiYaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2007
    Erkek

    asabını bozma dkn nin senlede savaşır sonra asadasda:-)


    Fak yu!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drakan
    drakan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2007
    Erkek

    DkN bunu yazdı:
    -----------------------------
    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

     ne diyorsun ya.Cıkıp 2 tane lamer birbirleriyle oyun oynayınca savaş mı oluyor ?

    Hem öle bişey olsa bile Ruslardan kaç kişi gelir ki ? :)


    -----------------------------

    Sen ozamanlar parkta kumdan kale yapmakla mesguldun canım kardesim, o lamer dedigin adamlar bizdik. o lamerlerin içinde Holyone dan reneye, ir2 den shopen e kadar aklına gelebilecek herkez vardı. karşımızdaki lamerlerde asechka ve mazafaka gibi lamerlerdi ! asabını bozmayın adamın.

    Konuya gelelim, bunun tek cevabı eğitim. Rusya da ki eğitim oranına bakarsak halkın tamamına yakınının yuksek lisans derecesinde egitim almıs oldugunu goruruz. Bizde kendini hacker diye tanımlayan insanlar yazılım ile uzaktan yakından alakası olmayan insanlardır. basit bir ornek vermek gerekirse, zumsuk bizde kimse acık bulamıyor falan demis, bu acık dedigimiz seyler kot pantolondaki defo falan degil hocalar, iki goze sahip olmakla gorulemiyor malesef. acık bulmasını umdugun adam ne asp biliyor ne sql ne bilmemne, sonra bu adamdan asp ile kodlanmıs sitede acık bulmasını bekliyorsun, nasıl bulsun? bizde hacker diye nitelenen insanlar google da keyword arayarak brezilya manav sitelerini deface eden insanlardır. İşte bu yüzden Ruslar bilişimde üstün durumdalar, çünkü bu dalgayla ugrasan adamların %95i muhendis. Gunumuzde bu fark kalmadı ama, eskiden imkan meselesi de vardı. Rus savaşında adamlar bize server kiralayıp saldırırken biz 56k internetle saldırıyoduk.


    -----------------------------

    Ortamı gerecek bişey yok ama DkN son söylediklerinde cok haklı...

    Eğitim ve imkan meselesi bunlar...

    Madem ruslara yetişmek istiyoruz burda neden ruslar daha üstün diye tartısacagınıza bişeyler ögrenmeye çalısın ki yetişelim ruslara....


    drakan & Oceanicy www.tasarimus.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chinggis
    Chinggis's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

    DkN bunu yazdı:
    -----------------------------
    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

     ne diyorsun ya.Cıkıp 2 tane lamer birbirleriyle oyun oynayınca savaş mı oluyor ?

    Hem öle bişey olsa bile Ruslardan kaç kişi gelir ki ? :)


    -----------------------------

    Sen ozamanlar parkta kumdan kale yapmakla mesguldun canım kardesim, o lamer dedigin adamlar bizdik. o lamerlerin içinde Holyone dan reneye, ir2 den shopen e kadar aklına gelebilecek herkez vardı. karşımızdaki lamerlerde asechka ve mazafaka gibi lamerlerdi ! asabını bozmayın adamın.

    Konuya gelelim, bunun tek cevabı eğitim. Rusya da ki eğitim oranına bakarsak halkın tamamına yakınının yuksek lisans derecesinde egitim almıs oldugunu goruruz. Bizde kendini hacker diye tanımlayan insanlar yazılım ile uzaktan yakından alakası olmayan insanlardır. basit bir ornek vermek gerekirse, zumsuk bizde kimse acık bulamıyor falan demis, bu acık dedigimiz seyler kot pantolondaki defo falan degil hocalar, iki goze sahip olmakla gorulemiyor malesef. acık bulmasını umdugun adam ne asp biliyor ne sql ne bilmemne, sonra bu adamdan asp ile kodlanmıs sitede acık bulmasını bekliyorsun, nasıl bulsun? bizde hacker diye nitelenen insanlar google da keyword arayarak brezilya manav sitelerini deface eden insanlardır. İşte bu yüzden Ruslar bilişimde üstün durumdalar, çünkü bu dalgayla ugrasan adamların %95i muhendis. Gunumuzde bu fark kalmadı ama, eskiden imkan meselesi de vardı. Rus savaşında adamlar bize server kiralayıp saldırırken biz 56k internetle saldırıyoduk.


    -----------------------------

    Bişey biliyorsan doğru düzgün anlatamazmısın !

    İllada senin seviyene inip sana hakaret mi edeyim ?!


    -----------------------------

    http://www.tahribat.com/madalyalar.asp?id=16

     

    Lamer mi demiştin en son (:

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bertanyus
    bertanyus's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    Soğuk ülke evden çıkmıyolar PC kasıyolar ayrıca yine iklimsel olarak Overclock a elverişli bi ülke :W

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=10267

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurtcobani
    kurtcobani's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2005
    Erkek

    adamlar aç kardeşim para dedinmi beyinleri felaket çalişıyor.

    parada teknoloji ve hack işlerinde var naapsınlar sen aynı durumda olsan ne yapardın ?


    Ya Bir Yol Bul, Ya Bir Yol Aç, Yada Yoldan Çekil.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Geenmeboo
    Geenmeboo's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    adamlar karıyı kızı bitirip asosyalizmi savunmaya başladıkları için:D şahsen ben de bir asosyalistim:P


    NEDEN? (soru olarak)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dj_hacker
    dj_hacker's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2005
    Erkek

    jayde bunu yazdı:
    -----------------------------

    o süper hatunları bırakp paso votka içip pc başında zaman geçirdikleri için


    -----------------------------
    hehehe:d bizimkiler pc yi bırakıp hatunnarla wakit geçiriolar..:D tam tersi :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KorteX
    KorteX's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2006
    Erkek

    0m3r bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=10267


    -----------------------------

    rene hoca buradaki resimler ucmusda.. acaba diyorum oradaki resimler makinanda duruyormu hala ? merak ettim :)


    Yetim düşler bekçisi
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Juba
    Juba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Nisan/2007
    Erkek

    Chinggis bunu yazdı:
    -----------------------------

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    Chingis bunu yazdı:
    -----------------------------

    En yakın rakipleri biziz .


    -----------------------------

    :D dimi..Onların programını, exploitlerini, dökümanlarını, bulduğu açıkları kullanıyoruz ve rakipleriyiz..


    -----------------------------

    Öyle geyiğine yazılmış bir mesaja neden bu kadar takıldın birader :)

    Bilişimi bilemem fakat hack konusunda Türkler ile Ruslar büyük rekabet içerisindeler . Onu kastetmiştim ;)


    -----------------------------
    rekabet bile söz konusu olamaz ... çok iyiler hack işinde . haberde okumuştum bunla ilgili putin ödenek ayırmıştı hackerler için .


    Demiri demirle dövdüler; biri sıcak biri soğuktu, İnsanı insanla kırdılar; biri aç biri toktu. Pir Sultan Abdal
Toplam Hit: 8800 Toplam Mesaj: 58