folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Need For Speed Rivals



Need For Speed Rivals

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    palakan229
    palakan229's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    Çizik.

     

    Bu olay kaçmaz. :) İlk indirenin, oyunu kurup hayal kırıklığını yaşamaması umuduyla... Bari burayada yazın indirincede bizde çekek ona göre. :)


    Sevgi, insanın şeyleri en olmadıkları gibi gördüğü durumdur. / -Nietzsche
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BEDB1N
    BEDB1N's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2012
    Erkek

    araba yarışı demek mofiye demektir.sıfır araçla yarışmak değildir.onun için en son carbonu oynadım

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AslanAmca
    AslanAmca's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2010
    Erkek
    BEDB1N bunu yazdı

    araba yarışı demek mofiye demektir.sıfır araçla yarışmak değildir.onun için en son carbonu oynadım

    aynen


    ZalımMadam.10.07.24
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Bazılarını göt etmek gibi olmasın ama, beyler bir daha söylüyorum oyun daha çıkmadı, ayrıca oyun origin oyunu olduğu için çıkış tarihine kadar crack çıkma ihtimali yok.

    Çıkış tarihleri:

    19 November 2013 Worldwide

    21 November 2013 Europe

    19 November 2013 USA

     

    En iyi ihtimalle bunu indirip ayın 19 unda üstüne cracki yaparsınız yoksa indirdiğiniz gibi oynamayı beklemeyin.

     


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Indiren dayilar ne alemde ? 

     

    Lan kotaniza yazik ediyonuz ha :D


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

    Torrent Day'den baktım ISO düşmüş fakat crack çıkmamış henüz. Muhtemelen yarın öbürgüne çıkar :)


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Evet indiren arkadaşlar oyun hakkında fikirlerini söyleyebilir mi, tabii çıkmayan crackle oynayabildilerse :D

     


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    c0nverse
    c0nverse's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2012
    Erkek
    BeyinAdam bunu yazdı
    antivirus bunu yazdı

    onu geçtimde bu grafikleri nasil bi sistem karşılayacak cok merak ediyorum boku cıktı bu oyun piyasasının artık :D

    max ı sormyrmda min ne ister cok merak ediyorum :)

    min                                                                                                              recommended

    CPU: Intel 2.4 GHz Core 2 Duo or AMD 2.8 GHz Athlon X2
       
    CPU: Intel Quad-Core CPU or AMD Six Core CPU
     
    RAM: 4 GB
       
    RAM: 8 GB
     
    VGA: AMD Radeon 3870 512Mb or better, NVIDIA GeForce 8800 GT 512 Mb or better, IntelHD 4000 integrated 512Mb or better
       
    VGA: AMD Radeon 7870 3Gb or better, NVIDIA GeForce GT660 3Gb or better
     
    DX: DirectX 10.1
       
    DX: DirectX 11
     
       
           
         
         
         
         

    oh oh buna da yetti sistem de bu nedir amk oyunu ultrada oynasam herhalde 4D ye geçerim bence yalandır bu 

     

    bi ara battlefield 4 içinde 16 gb ram 4gb ekran kartı demişlerdi. oyun çıkmadan yazmaz genelde ea sistem gereksinimini

    c0nverse tarafından 16/Kas/13 18:22 tarihinde düzenlenmiştir

    Converse giyen uzaylı
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkroques61
    darkroques61's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek
    BEDB1N bunu yazdı

    araba yarışı demek mofiye demektir.sıfır araçla yarışmak değildir.onun için en son carbonu oynadım

    İşte bu yüzden hala NFS 2'yi arıyor millet.. Most Wanted da bir yere kadar fena değildi sonrası çöp..


    Kendine İyi Bak ..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    palakan229
    palakan229's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek
    darkroques61 bunu yazdı
    BEDB1N bunu yazdı

    araba yarışı demek mofiye demektir.sıfır araçla yarışmak değildir.onun için en son carbonu oynadım

    İşte bu yüzden hala NFS 2'yi arıyor millet.. Most Wanted da bir yere kadar fena değildi sonrası çöp..

    Most Wanted mı? :) Abi şunu diyenlere nasıl tav oluyorum ya. Gelmiş geçmiş en sağlam NFS oyunu Underground 2 idi. %80'in kabul ettiği gerçek. Ancak sonrasındaki en başarılı ikii oyun var. Birincisi NFS Carbon (konu) ve diğeri Most Wanted 2013 (online oynanış ve dinamikler). 

    MW 1'de adam gibi konunun işlenişi yok, oynanabilirlik zaten belli, yarı bulanık nfs havası. MW'den sonrasına laf eden MW'den sonrasını oynamamış adamdır. Açık ve net.

    palakan229 tarafından 17/Kas/13 00:59 tarihinde düzenlenmiştir

    Sevgi, insanın şeyleri en olmadıkları gibi gördüğü durumdur. / -Nietzsche
Toplam Hit: 8427 Toplam Mesaj: 61