Need For Speed Rivals
-
MMB bunu yazdı
crack kurdum bi şekilde çalıştı fakat felaket yavaş oyun yav. herşey lowda olmasına rağmen. sistemim i5 4gbram 2gb nvidia630m
hocam benim verdiğim cracki bir dene, ilk crack çıktıktan sonra 3DM 3 kere fix yayınladı.
-
torpedo_XL bunu yazdıMMB bunu yazdı
crack kurdum bi şekilde çalıştı fakat felaket yavaş oyun yav. herşey lowda olmasına rağmen. sistemim i5 4gbram 2gb nvidia630m
hocam benim verdiğim cracki bir dene, ilk crack çıktıktan sonra 3DM 3 kere fix yayınladı.
skidrow değil mi hocam seninki. skidrowun kendi sitesinden indirmiştim
Meliksah tarafından 18/Kas/13 21:01 tarihinde düzenlenmiştir
editbidüt: yok hocam denedim aynı. -
Yabancı forumlarda yazıldığına göre oyunda 30 fps kısıtlaması varmış. Bu doğruysa oyun çöp.
-
pesimistzombie bunu yazdı
Yabancı forumlarda yazıldığına göre oyunda 30 fps kısıtlaması varmış. Bu doğruysa oyun çöp.
ne alaka lan
daha once hiç 30 fps sınırlandırması olan oyun oynamadınmı
the runda 30 fps sınırlıydı gayet guzel oynadık
DestinatioN tarafından 18/Kas/13 21:25 tarihinde düzenlenmiştir -
DestinatioN bunu yazdıpesimistzombie bunu yazdı
Yabancı forumlarda yazıldığına göre oyunda 30 fps kısıtlaması varmış. Bu doğruysa oyun çöp.
ne alaka lan
daha once hiç 30 fps sınırlandırması olan oyun oynamadınmı
the runda 30 fps sınırlıydı gayet guzel oynadık
http://boallen.com/fps-compare.html
http://www.pcgameshardware.de/F1-2013-PC-257655/Videos/Wieviel-Fps-braucht-der-Spieler-1092647/
http://i.imgur.com/kENeuYp.gif
http://www.mediafire.com/download/trlf84ed50q35aa/movie+frame+rates.wmv
+
the run için fps limit kaldırıcılar çıkmıştı. Bu oyunda optimizasyon kötü limit koymalarının tek sebebi budur. 30 fps stabil almadıktan sonra oyun gözlerine tecavüz eder, sürekli takılmıyormuş hissiyle de o oyun oynanmaz.
Kısaca oyun çöp.
-
yokmu adam akıllı çalışan bi kırek?
-
GordonFreeman bunu yazdı
yokmu adam akıllı çalışan bi kırek?
fix yapmaya çalışıyorlar adam gibi çalışan bi crack çıkınca paylaşıcam
-
Evet beyler yeni crack dün çıktı. Artık origin gerekmiyor ve 30 fps kilidi kaldırılmış
3DMGAME-Need.for.Speed.Rivals.No.Origin.X86.Crack.Only.V2-3DM
http://www.putlocker.com/file/C3FD4D669AC3DFE7
oyunu 32bit exe den başlatın.
torpedo_XL tarafından 20/Kas/13 05:23 tarihinde düzenlenmiştir -
Beyler dun oglen oyunu indirdim ve oynadim. Fps limiti cok sikko bi durum. Herseyi ultra actim ama hala akmiyor. Ekran kartinida zorlamiyor. Oyuna gelicek olursak hem polis hemde yarisci olarak oynamak baya ilginc. Ama en nefret ettim olay gene var. Lanet kamera acilari. Amk evlatlari gene kamerayi gene aracin cok az ustune koymus. Benim gibi buyuk bi monitoruniz varsa arac ekranin %65 ini kapladigi icin yuksek hizda yolu gorcem diye gotunuzu yirtiyonuz. Hele bide su camur parlama efekleri girince hic bisi gorunmuyor. Tamam efekler mukemmel ama bu kadar cok efek koyup camerayi aracin dibine koymasi oynanabirligi cok dusurmus. Oyun genel olarak iyi. İlerleyisi aktif olarak sizi surekli oyunda tutusu. Bide en guzeli ilk bolumu gecince oyun direk open world yani bu bolumu bitirince burasi acilcak diye bisi yok. Al arabani turla sehirde. Gelelim boktab bi duruma daha. Menu. Arkadas oyunda 2 tus ayari yapicam yada gpse yer belircem derken ikiniyoz. Ayrica esc ye basinca menu geliyor ama araba arka planda gidiyor dere tepe. Yarisin ortasinda kapi caldi esc yapiyim kapiyi acip geliim olayi yalan.baska bi konu ise zorluk seviyesi boktan olmus.lvl 5 oldum diyip lvl 4 deki adamlan yarisi giriyim diyince elinize veriyor.ama genel olarak begendim. Ama be olursa olsun bi ug2 yada most wanted deil ( eski olani )
-
adamdaki azme bak :D:D
