folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Need For Speed Rivals



Need For Speed Rivals

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    MMB bunu yazdı

    crack kurdum bi şekilde çalıştı fakat felaket yavaş oyun yav. herşey lowda olmasına rağmen. sistemim i5 4gbram  2gb nvidia630m

    hocam benim verdiğim cracki bir dene, ilk crack çıktıktan sonra 3DM 3 kere fix yayınladı.


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek
    torpedo_XL bunu yazdı
    MMB bunu yazdı

    crack kurdum bi şekilde çalıştı fakat felaket yavaş oyun yav. herşey lowda olmasına rağmen. sistemim i5 4gbram  2gb nvidia630m

    hocam benim verdiğim cracki bir dene, ilk crack çıktıktan sonra 3DM 3 kere fix yayınladı.

    skidrow değil mi hocam seninki. skidrowun kendi sitesinden indirmiştim

    editbidüt: yok hocam denedim aynı.

    Meliksah tarafından 18/Kas/13 21:01 tarihinde düzenlenmiştir

    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Yabancı forumlarda yazıldığına göre oyunda 30 fps kısıtlaması varmış. Bu doğruysa oyun çöp.


    :|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    pesimistzombie bunu yazdı

    Yabancı forumlarda yazıldığına göre oyunda 30 fps kısıtlaması varmış. Bu doğruysa oyun çöp.

    ne alaka lan

    daha once hiç 30 fps sınırlandırması olan oyun oynamadınmı 

    the runda 30 fps sınırlıydı gayet guzel oynadık

    DestinatioN tarafından 18/Kas/13 21:25 tarihinde düzenlenmiştir

    destination@tahribat.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    DestinatioN bunu yazdı
    pesimistzombie bunu yazdı

    Yabancı forumlarda yazıldığına göre oyunda 30 fps kısıtlaması varmış. Bu doğruysa oyun çöp.

    ne alaka lan

    daha once hiç 30 fps sınırlandırması olan oyun oynamadınmı 

    the runda 30 fps sınırlıydı gayet guzel oynadık

    http://boallen.com/fps-compare.html

    http://www.pcgameshardware.de/F1-2013-PC-257655/Videos/Wieviel-Fps-braucht-der-Spieler-1092647/

    http://i.imgur.com/kENeuYp.gif

    http://www.mediafire.com/download/trlf84ed50q35aa/movie+frame+rates.wmv

    +

    the run için fps limit kaldırıcılar çıkmıştı. Bu oyunda optimizasyon kötü limit koymalarının tek sebebi budur. 30 fps stabil almadıktan sonra oyun gözlerine tecavüz eder, sürekli takılmıyormuş hissiyle de o oyun oynanmaz.

    Kısaca oyun çöp.

     


    :|
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GordonFreeman
    GordonFreeman's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2013
    Erkek

    yokmu adam akıllı çalışan bi kırek?


    Frisky...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek
    GordonFreeman bunu yazdı

    yokmu adam akıllı çalışan bi kırek?

    fix yapmaya çalışıyorlar adam gibi çalışan bi crack çıkınca paylaşıcam


    Bir anadan dünyaya gelen yolcu...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Evet beyler yeni crack dün çıktı. Artık origin gerekmiyor ve 30 fps kilidi kaldırılmış

    3DMGAME-Need.for.Speed.Rivals.No.Origin.X86.Crack.Only.V2-3DM

    http://www.putlocker.com/file/C3FD4D669AC3DFE7

    oyunu 32bit exe den başlatın.

    torpedo_XL tarafından 20/Kas/13 05:23 tarihinde düzenlenmiştir

    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VEXTA
    VEXTA's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2005
    Erkek

    Beyler dun oglen oyunu indirdim ve oynadim. Fps limiti cok sikko bi durum. Herseyi ultra actim ama hala akmiyor. Ekran kartinida zorlamiyor. Oyuna gelicek olursak hem polis hemde yarisci olarak oynamak baya ilginc. Ama en nefret ettim olay gene var. Lanet kamera acilari. Amk evlatlari gene kamerayi gene aracin cok az ustune koymus. Benim gibi buyuk bi monitoruniz varsa arac ekranin %65 ini kapladigi icin yuksek hizda yolu gorcem diye gotunuzu yirtiyonuz. Hele bide su camur parlama efekleri girince hic bisi gorunmuyor. Tamam efekler  mukemmel ama bu kadar cok efek koyup camerayi aracin dibine koymasi oynanabirligi cok dusurmus. Oyun genel olarak iyi. İlerleyisi aktif olarak sizi surekli oyunda tutusu. Bide en guzeli ilk bolumu gecince oyun direk open world yani bu bolumu bitirince burasi acilcak diye bisi yok. Al arabani turla sehirde. Gelelim boktab bi duruma daha. Menu.  Arkadas oyunda 2 tus ayari yapicam yada gpse yer belircem derken ikiniyoz. Ayrica esc ye basinca menu geliyor ama araba arka planda gidiyor dere tepe. Yarisin ortasinda kapi caldi esc yapiyim kapiyi acip geliim olayi yalan.baska bi konu ise zorluk seviyesi boktan olmus.lvl 5 oldum diyip lvl 4 deki adamlan yarisi giriyim diyince elinize veriyor.ama genel olarak begendim. Ama be olursa olsun bi ug2 yada most wanted deil ( eski olani )

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek

    adamdaki azme bak :D:D


    Bir anadan dünyaya gelen yolcu...
Toplam Hit: 8432 Toplam Mesaj: 61