Nefes Filmi Hakkında ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    T-Bag
    T-Bag's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2009
    Erkek

    Nefes Filmini tv izleyeipte duymayan kalmadı sanırım.

    Neredeyse 1 yıldır fragmanları dönüyor orada burada. Nihayet vizyona girdi.

    Yarın filme gitmeyi düşünüyorum... Eğer izleyen varsa filmin kalitesi hakkında bilgi verebilir mi? Fragmandaki kadar sertse  hayal kırıklığına uğramam...

    Fragman   

    Oyun yeni başlıyor...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    Edit: Gittim izledim güzeldi

    Vatanımız arap işgali altındadır, geç olmadan UYANIN !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yokumben
    yokumben's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2009
    Erkek
    bnde fragmanını ızledım gusel fılme benzıor bnde gıtmeyı dusunuorum ama ne zmn olur bılmıorum...

    Çeker-Çizer-Söver
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek
    aaa yarın vizyona giriyosa bende gidicem...

    Hanimabi Sen Neler Dedin Oyle :( http://www.youtube.com/watch?v=YRbUA9UuUqk
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    T-Bag
    T-Bag's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2009
    Erkek

    enes bunu yazdı:
    -----------------------------
    aaa yarın vizyona giriyosa bende gidicem...
    -----------------------------

    Vizyona bugün girdi zaten


    Oyun yeni başlıyor...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yokumben
    yokumben's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2009
    Erkek
    enes sen al cdsını paylasım yap :)

    Çeker-Çizer-Söver
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yafa13
    yafa13's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2007
    Erkek
    Bugün gittimde filime genel olarak iyiydi bazı kısımlar daha iyi olabilirdi ama...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    yafa13 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bugün gittimde filime genel olarak iyiydi bazı kısımlar daha iyi olabilirdi ama...
    -----------------------------
    bekleneni veriyomu ? insanı coşturuyormu ?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Swool
    Swool's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    Bugün Metroport'a gittim ama 19:00 seansına bilet bulamadım, haftasonu şansımı tekrar deneyeceğim. :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Abizittin
    Abizittin's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek

    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bende yarın gidicemde hacı şey ya ben fragmanlarda falan hic Türk bayrağı görmedim.Sanki sıradan bir ordu birileriyle catısıyormus gibi anlatıyor.
    -----------------------------

    filmin büyük bir kısmında geçiyor.

    film beklentilerinizi çok fazla karşılamayabilir ama iyi filmdi. filmin ortalarına gelince "eeeee bumuydu yani nefes" dediğiniz anda büyük bi şokla karşılaşıyosunuz.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BURAK_X
    BURAK_X's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2007
    Erkek

    başlarında biraz ağır ilerliyor gibi. ortalarda falan heyecanlanıyor. dağ başında geçen askerliği anlatıyordu ama özele inen geçerli bir konu göremedim filmde. bazı yerlerde izleyiciyi şaşırtıyor, o hoşuma gitti. yani izlenebilitesi olan bir film.

    teknik olarak bakacak olursak; görüntü yönetimi zayıftı bence :) 


    <love> <canimcicimaylari> <uzatmalar> <kavgagurultu> </love>
Toplam Hit: 15015 Toplam Mesaj: 84