folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Nükleer Destekçileri Derneği Arıyorum



Nükleer Destekçileri Derneği Arıyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackmir
    blackmir's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ekim/2002
    Erkek

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------

    firex yazmıştı önceki mesajlarda napılacağını :)

     -----------------------------

    okudum 

     

    Aslına bakılırsa nükleer santraller uçağa benzer. Bakımı yapılır ve düzgün işletilirse en güvenli, en temiz ve en verimli şekilde size geri döner. Fakat yapılan büyük hatalar ölümcül olabilir. Yüzyıllarca koca bir şehri yaşanmaz hale getirebilir. Onbinlerce hayatını kaybedebilir. 

     

    Bunlarıda Yazmış...

    Peki Ben Sana şunu soruyorum sen bu riski alabilirmisin? Ülkemize baktığında bir boğaz köptüsü yenileme çalışmasında bile elimize yüzümüze bulaştırıyoruz... 

    TOKİ leri dera yatağına yağıyoruz...

    KPSS LYG sınavlarında kaçını düzgün yapıyoruz?

    Yenilenebilir enerji kaynakları varken Sence Bu riski almaya değer mi ? 

     

    Şöyle Bir durum var birde Bütün dünya nükler enerjiyi terketmeye başladı Yenilenebilir enerji kaynaklarına Yönelmeye başladı bu sefer biz başlayalım diyoruz...

    Neden Acaba? 

     

     

     

    Japonya nükleer santrali kapatıyor

    Mesaj 19 Temmuz 2012 (Persembe) Saat: 19:51'da blackmir tarafından düzenlendi.

    "Sevin O seni her an yaşattığı için ." "Üzül O nu bir an yaşayamadığın için."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HighElf
    HighElf's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek

    blackmir hocam seni bu konun dışına alalım :) nükleer enerjinin faydalarını zararlarını tartışmıyoruz

    zaten çoktandır nükleer enerjiyi canı gönülden kabul etmiş arkadaşlarla bir arayış içindeyiz

     

    zaten her zaman konularda baltalayan elemanlar olur


    Bir Arnavut atasözü der ki: Burri pa arme si gruaja pa breke ! Silahsiz adam donsuz kadin gibidir !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackmir
    blackmir's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ekim/2002
    Erkek

    HighElf bunu yazdı:
    -----------------------------

    blackmir hocam seni bu konun dışına alalım :) nükleer enerjinin faydalarını zararlarını tartışmıyoruz

    zaten çoktandır nükleer enerjiyi canı gönülden kabul etmiş arkadaşlarla bir arayış içindeyiz

     

    zaten her zaman konularda baltalayan elemanlar olur


    -----------------------------

    Senn ilk mesajında yazdığın  Her fırsatta onlarla bilimsel tartışmaya girip yetersiz olduklarını gördüğümde basit birer muhalefet olduklarını görüyorum.


    Cümlen Aklıma Geldi... Ben Sadece görüşümü belirttim Saygılar


    "Sevin O seni her an yaşattığı için ." "Üzül O nu bir an yaşayamadığın için."
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dead_march
    dead_march's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek

    firexin yazısı çok uzundu oyüzden okumadım ama bu atıklar yok edilemez tekrar kullanılabilir evet bukonuda çalışmalar devam ediyor demiş bir arkadaş aslında

    şuanda zaten kullanılmış yakıt çubuklarını tekrar kullana bilen tesisler var ama bu onları yok etmiyor en nihayetinde kullanılamaz seviyeye gelince gene nükleer atık

    ozaman 3 ihtimal kalıyor bir götümüze sokucaz 2bilmem kaç yıl güvende olucak saklama havuzlarında saklayıp ondan sonra götümüze sokucaz 3 tesisi kuran ruslar

    alıcak bunu afrikadaki adı bilinmeyen ülkelere sokucak yani dünyaya yani gene bize giricek kaldıki artık kablosuz elektirik aktarımı yapılabiliyor ileride bu teknoloji

    dahada gelişicek sizin ogamede gördüğünüz sonar uydular piyasaya çıkınca bu tesisler kaldırmak ayrı bir soruna dönüşücek

    Mesaj 19 Temmuz 2012 (Persembe) Saat: 19:56'da dead_march tarafından düzenlendi.

    Mesaj 19 Temmuz 2012 (Persembe) Saat: 19:57'da dead_march tarafından düzenlendi.

    bundan sonra oy kullanmayacağım eğer bir kişi bile gelip oy kullanmak vatandaşlık görevidir felan derse çıkarır kimliğimi götüne sokarım
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bulusma Fatihi
    Baracuda
    Baracuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2010
    Erkek

    ilk 2 sayfayı aşağı yukarı okudum birsi rüzgar enerjisi filan demiş arkadaşta çok güzel soylemiş toplu kuş ölümleri filan aynen öyle rüzgar trübünleri doganın en büyük düşmanlarındandır. Bu tribünler dünyanın sürekli rüzgar alanlarına kuruluyo ve 1 tane 10 tane değil 100lerce 1000lerce kuruluyor. Hem kuş sürülerini yok ediyor hemde sürekli rüzgarları kestiği için okyanusunda dengesini bozuyor bunu sonucunda okyanus canlıalrıda tehlikeye giriyor.

     

    şuanda en güvenli ve en tehlikesiz enerji üretimi nükleerdir. 6 metrelik bir beton yada 1 metrelik kurşun levha radyasyon yayılımının 0 a indirir.  Birisi demişki depremde fukuşimayı gördük fukuşimaya deprem bir şey yapmadı onu yıkan tsunami oldu adamların santrali zaten 9 büyüklüğünde depreme ve 10 metrelik dalgalara dayanıklı inşa edilmiş ama dalgalar 30 metreyi geçtiği için bu önlem bir anda saf dışı kalmıştırki o dalgalarda bir daha zor görülür zaten.

    bu güne kadar dünyada 3 tane büyük nükleer santrala kazası olmuştur birini yuakrda söyledim diğeri korede ama kore kapalı bir kutu olduğu için nedeni bilinmiyor diğeri ise malum çernobil ama çernobile kaza demek biraz aptallık olur . Çernobil santralinin kurulma amacı bir kaza deneyidir. kontrollu olarak bütün güvenlik önlemleri kapatılıp reaktör gücü yükseltilmiş bunun sonuncunda oluşan zincirleme olaylar kontrol altına alınamamış sonucunda malum kaza meydana gelmiştir. Yani burayı patlatmak için inşa ettiler denebilir.

     

    bunların dışında nükleer kazası yokmu tabiki var ama onlarda 1 yada 2 ölü sayısı onların nedenide radyoaktif alana korumasız girmek cubukları elle değiştirmek vs vs gibi insan hataları


    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek

    o değilde türkiye çok geç kaldı bu nükleer santralde daha hizmete geçmesine 5 yıldan fazla zaman var sanırım.Bazı avrupa ülkelerinde yasaklanmaya başladı yavaştan.Keşke şu anda türkiyede 20 tane falan nükleer santral olsaydı o zaman bu kadar enerjide dışa bağımlı olmazdık.Varmı böyle saçmalık doğalgaz ihracatının %50 den fazlası elektrik üretmeye gidiyor.Matbaya günah diyen zihniyet türkiyeyede nükleer santral kurdurmadımı acaba :D araştırmak lazım yobazların işimi acap


    Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HighElf
    HighElf's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek

    Almanya endüstriyel doygunluğa ulaşmış bir ülkedir. Nüfussal istatistikleri göz önüne aldığımzıda Alman nüfusu ciddi anlamda bir küçülme evresine girmiştir. Nükleer enerji gibi sanayide süper itici bir güç taşıyan bir etkene artık ihtiyaç duymamaktadır. Çünkü bundan sonra zaten doygunluğa ulaşmış olan endüstrisine yapacağı daha fazla yatırım daha fazla göç demektir bunun yerine diğer ülkelere yatırım yapıp diğer ülkeleri işçi-ülke konumuna getirmek ana endüstriyel politikası haline gelmiştir. Almanya nükleer enerjiyi terk etmesinin bir diğer etkenide komşusu Fransadan ihraç etmesi durumda işletmesi halindeki daha ucuz maliyettir. Enerjisinin %80 ini nükleer güçten karşılayan canavar Fransa, Almanya'nın bu kararından ellerini ovuşturanların başında gelir. Almanya'nın nükleerden vazgeçişine azıcık değinmek gerekirse bu şekildedir.

    Japonya'nın nükleer enerji santrallerini filan kapattığı yok, bütün santralleri Amerikan baskısından ötürü nesillerini yenileyecek! UAEK in şartlarına uymayanları seve seve kapatacak

     

    -----

     

    bunlar bilimsel tartışma değil hocam bunlar popüler konular.

    haydi hoşçakalın ben kocaeline gidiyorum


    Bir Arnavut atasözü der ki: Burri pa arme si gruaja pa breke ! Silahsiz adam donsuz kadin gibidir !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HighElf
    HighElf's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek

    http://www.trntp.org/index.php?option=com_comprofiler&task=registers&Itemid=71

     

    Bunu buldum arkadaşlar kocaelinden gelince ciddi anlamda iletişime geçeceğim

     

    İletişim

       
    Adres:%20
    Balaturka Binası, Akçin Sokak, Nu.3, Fener-Balat, 34087 İstanbul
    Türkiye

    e-Posta:%20 info@tasam.org
    Telefon:%20 +90 212 635 6151
    Belgegeçer:%20 +90 212 532 5882

    Bir Arnavut atasözü der ki: Burri pa arme si gruaja pa breke ! Silahsiz adam donsuz kadin gibidir !
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    nükleer enerjiye tamamen karşıyım, 3. köprüye de karşıyım. bence elektriksiz, petrolsüz dünya daha güzel olur.


    . . .. . ... .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Peroksit
    Peroksit's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    Buremba bunu yazdı:
    -----------------------------

    nükleer enerjiye tamamen karşıyım, 3. köprüye de karşıyım. bence elektriksiz, petrolsüz dünya daha güzel olur.


    -----------------------------

    tutanmı var git ormanda yaşa


    http://www.youtube.com/watch?v=OH4eOQ6ZI0Q - - - - - http://www.youtube.com/watch?v=TqErNP20gpI - - - - - https://www.youtube.com/watch?v=fhr5UBZh1rY
Toplam Hit: 6256 Toplam Mesaj: 72