Okul Sıram.
-
KrypT bunu yazdı:
-----------------------------Ben de çüküme yazcam hocam küçükken tbt büyüyünce tahribat.com görünecek :|
-----------------------------
dikkat sakata gelme:) -
DeAd_BoDiEs bunu yazdı:
-----------------------------
bizde bunu yapmıştık bi zamanlar dersanede =)
-----------------------------
inanamıyom28.05.07 :|:| -
hocalar kızan olmuş devlet malı zarar denmiş felan...
çizik bile mi atmadınz bi sıraya allasen yapmayın nedir bu kadar tepki :|alışkanlıktır bende masama da yazılar yazar not alırım okul sıralarına yazmışlığım vardır okul sıramı zımparalayıp verniklemişliğim de vardır :s
gider temizler sırayı olur biter..
genele;
yapılan davranış (kanırta kanırta eşek kadar yazıları kazımak vb vs) doğru değil onları uyarmak lazımseni de uyarmak lazım bi yerde demişsin sıralar zımparalanacak zaten die kabul et bu saçma örneğe benziyo sölediğin şey; ben nasıl olsa yarın da acıkıcam bugün yemek yemeyeyim :S
edit
aşagıdaki posta ve attığın çoğu posta biayen hojam anlıyorum şimdi bu kadar tepkiyi -
grey-cells bunu yazdı:
-----------------------------hocalar kızan olmuş devlet malı zarar denmiş felan...
çizik bile mi atmadınz bi sıraya allasen yapmayın nedir bu kadar tepki :|alışkanlıktır bende masama da yazılar yazar not alırım okul sıralarına yazmışlığım vardır okul sıramı zımparalayıp verniklemişliğim de vardır :s
gider temizler sırayı olur biter..
genele;
yapılan davranış (kanırta kanırta eşek kadar yazıları kazımak vb vs) doğru değil onları uyarmak lazımseni de uyarmak lazım bi yerde demişsin sıralar zımparalanacak zaten die kabul et bu saçma örneğe benziyo sölediğin şey; ben nasıl olsa yarın da acıkıcam bugün yemek yemeyeyim :S
-----------------------------
0h be destek ckan biri :D
