Okul Sıram.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek

    KrypT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben de çüküme yazcam hocam küçükken tbt büyüyünce tahribat.com görünecek :|

     


    -----------------------------
    dikkat sakata gelme:)


    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    DeAd_BoDiEs bunu yazdı:
    -----------------------------



    bizde bunu yapmıştık bi zamanlar dersanede =)


    -----------------------------
    inanamıyom28.05.07 :|:|


    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    grey-cells
    grey-cells's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Dişi

    hocalar kızan olmuş devlet malı zarar denmiş felan...
    çizik bile mi atmadınz bi sıraya allasen yapmayın nedir bu kadar tepki :|

    alışkanlıktır bende masama da yazılar yazar not alırım okul sıralarına yazmışlığım vardır okul sıramı zımparalayıp verniklemişliğim de vardır :s

    gider temizler sırayı olur biter..

    genele;
    yapılan davranış (kanırta kanırta eşek kadar yazıları kazımak vb vs) doğru değil onları uyarmak lazım

    seni de uyarmak lazım bi yerde demişsin sıralar zımparalanacak zaten die kabul et bu saçma örneğe benziyo sölediğin şey; ben nasıl olsa yarın da acıkıcam bugün yemek yemeyeyim :S

     

    edit
    aşagıdaki posta ve attığın çoğu posta biayen hojam anlıyorum şimdi bu kadar tepkiyi

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek

    grey-cells bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocalar kızan olmuş devlet malı zarar denmiş felan...
    çizik bile mi atmadınz bi sıraya allasen yapmayın nedir bu kadar tepki :|

    alışkanlıktır bende masama da yazılar yazar not alırım okul sıralarına yazmışlığım vardır okul sıramı zımparalayıp verniklemişliğim de vardır :s

    gider temizler sırayı olur biter..

    genele;
    yapılan davranış (kanırta kanırta eşek kadar yazıları kazımak vb vs) doğru değil onları uyarmak lazım

    seni de uyarmak lazım bi yerde demişsin sıralar zımparalanacak zaten die kabul et bu saçma örneğe benziyo sölediğin şey; ben nasıl olsa yarın da acıkıcam bugün yemek yemeyeyim :S


    -----------------------------
    0h be destek ckan biri :D


    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
Toplam Hit: 6338 Toplam Mesaj: 55