Ölmedim Yaşıyorum
-
arkadaşlar bu konu üzerinden devam edelim ölmedim 2 aydır yurt dışındaydım tedavi için bugün geldim herkezden bu şerefsizliği kim yaptıysa onun adına özür diliyorum ama sigarayı bırakın arkadaşlar kanser kötü huylu olup öldürebilirdi he ben bıraktımmı devam
-
hocam büyük gecmis olsun vallahi okudugumda cok üzülmüstüm böyle saka mı olur ya sikerim öyle isi.
tekrar gecmis olsun :/
ayrıca bu da sana ve tiryakilere ders olmustur umarım, icmeyin su zıkkımı.
-
Alper kırk yılda bir adam akıllı bir konu açmıştı o da fos çıktı ((:
Geçmiş olsun.. -
vay anasini simdi sana üzülenler bosyeremi üzüldü :) saka bi yana iyi olmuş ölmedigin
-
senin ben ta mk eee mi ibnemisin lan kimseye verme olum şifreleri.. üzülmüştüm mk..
-
o şakayı yapanı buluyum bende yapacağımı biliyorum ama genede bütün tbt el ele verip bırakalım şu sigarayı
-
böyle şerefsizce şakamı yapılırmış aq :S hoş geldin hocam bu arada :)
-
nasıl iş be... hortladın mı hocam
-
boşa ağıt yaktık :|
-
Tahribat için bırak hocam şu sigarayı
-
konu başlığına bak :W ölmedim yaşıyorum :D hep dj_alperin işi :W
