Ölmedim Yaşıyorum
-
çok sevindim hocam ya hoşgeldin
-
geçmiş olsun hocam..sigarayı bırakman dileğiyle
-
avni ben ölmem kardeş sadece ben değil herkes bıraksın şu meleti
-
:D kedi canını senin
düzenleme : çok mutlu oldum la. bir an önce iyileş dualarımız seninle
-
oldugun ilan edildiginde login zamanina bakmistm,bir gun oncesini gosteriyordu,sasirmistim acaba uydurmami die ama alper oyle bi yazmiski inandim :)
-
ByALeX bunu yazdı:
-----------------------------
Alper kırk yılda bir adam akıllı bir konu açmıştı o da fos çıktı ((:
Geçmiş olsun..
-----------------------------sorma a.q ilk defa ciddi bir konu açmıştım piç oldu
ilk baş meriçe öl konu piç olmasın dedim
sonra kıyamadım a.q
-
arkadaşlar 2 ay içinde gördüğüm tedavi sonucu vücudumda kanserle ilgili en ufak bişey kalmadı doktorların günde 2 3 tane sigara içmenin zararı olmayacağını söyledi anlayacağınız turp gibiyim eeee angaralıyız
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------ByALeX bunu yazdı:
-----------------------------
Alper kırk yılda bir adam akıllı bir konu açmıştı o da fos çıktı ((:
Geçmiş olsun..
-----------------------------sorma a.q ilk defa ciddi bir konu açmıştım piç oldu
ilk baş meriçe öl konu piç olmasın dedim
sonra kıyamadım a.q
-----------------------------
haha :D:D:D ben anladım şimdi bu fake yi sen mi planladın ? -
Yurt dişinda tedavi mi görüyon hayırdır ne işin var oralarda...
-
jon6 bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
ByALeX bunu yazdı:
-----------------------------
Alper kırk yılda bir adam akıllı bir konu açmıştı o da fos çıktı ((:
Geçmiş olsun..
-----------------------------sorma a.q ilk defa ciddi bir konu açmıştım piç oldu
ilk baş meriçe öl konu piç olmasın dedim
sonra kıyamadım a.q
-----------------------------
haha :D:D:D ben anladım şimdi bu fake yi sen mi planladın ?
-----------------------------yok tövbe ya hiçmi hiç öyle aptalca birşey yapmam
bana gelen mesajlar adamın msn listesindeki herkese gitmiş
öldü diye sırf bana gelmedi mesaj yani
aklına gelecek bütün uçuk şakaları yaparım ama ölüm üstüne şaka yapmam hoca
