folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ölmedim Yaşıyorum



Ölmedim Yaşıyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    e bu ölüm oyunu şakaysa hani pc de yazılar bulmuşlardı lan kaç kişi ağladık o yazıya biz yazık deil mi bize


    dewdim dewrildim geldim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mukavim_
    Mukavim_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek
    Hiç birşeyin ciddiyeti kalmamış mına koyim. ölümle bile şaka yapan (ya da amacı her ne boksa) sıgırlar var.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uzaylioglan
    uzaylioglan's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    efsanemeric bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaşlar bu konu üzerinden devam edelim ölmedim 2 aydır yurt dışındaydım tedavi için bugün geldim herkezden bu şerefsizliği kim yaptıysa onun adına özür diliyorum ama sigarayı bırakın arkadaşlar kanser kötü huylu olup öldürebilirdi he ben bıraktımmı devam


    -----------------------------

     

    Seni tanımam etmem ama ölümünle ilgili haberi görünce ve üzerine bir de veda mesajını okuyunca çok üzülmüştüm. 

    Facebooktan fotolarına bakayım dedim fakat görünce biraz şaşırdım.

    Zira genç birisine benziyorsun ve bu gençlikte sigaradan dolayı kanser olanı ilk defa sende görüyorum.

    Genelde en az 20 yıllık sıkı bir içici olmalı bir insanın kanser olabilmesi için. 

    Bu sebeple sigaradan dolayı akciğer kanserine yakalanman bu yaştaki birisi için imkansız. 

    Fake ölüm haberinden  kısa bir süre sonra yurt dışından gelip buraya msj yazmanda ayrı bir ilginçlik. 

    Sonuç itibariyle yurt dışında internet var. Oradan da aynı gün yazabilir bizi uyarabilirdin.

    Kısacası  bu mesaj için uçağa atlayıp  Türkiye'ye dönmeyi beklemene gerek yoktu.

     

    Zaten bir arkadaş yakınlarınla yaptığı facebook görüşmelerinin fotolarını vermiş topiğe.

    Ve oradaki bir bayan 5 saat önce facebookta bir şey paylaştığını söylüyor.

    Yani internetin vardı ama ne hikmetse tahribat.com a girmedin yada girdin sadece yazılanları okudun. 

     

    Veda mesajına bakınca da birilerinin bu iş üzerinde ciddi bir şekilde çalıştığını gösteriyor. 

    Belki de yanılıyorum ama bir iki arkadaşınla birlikte bu işi kurguladığını düşünüyorum.

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    22 yaşında akcğer kanseri zor çok zor geliyor genetikse fılan tamam ama çok enterasan . 

    şaka yapılacak bır konu degıl o kadar ınsanın ahını almak 

    meinz üniversitesinde mıydın ugur hocamızı arastırma ekıbı odul almıstı sanırım kanser konusunda detay verırsen burada sevınıırz


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YasamaK
    YasamaK's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek

    uzaylioglan bunu yazdı:
    -----------------------------

    efsanemeric bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaşlar bu konu üzerinden devam edelim ölmedim 2 aydır yurt dışındaydım tedavi için bugün geldim herkezden bu şerefsizliği kim yaptıysa onun adına özür diliyorum ama sigarayı bırakın arkadaşlar kanser kötü huylu olup öldürebilirdi he ben bıraktımmı devam


    -----------------------------

     

    Seni tanımam etmem ama ölümünle ilgili haberi görünce ve üzerine bir de veda mesajını okuyunca çok üzülmüştüm. 

    Facebooktan fotolarına bakayım dedim fakat görünce biraz şaşırdım.

    Zira genç birisine benziyorsun ve bu gençlikte sigaradan dolayı kanser olanı ilk defa sende görüyorum.

    Genelde en az 20 yıllık sıkı bir içici olmalı bir insanın kanser olabilmesi için. 

    Bu sebeple sigaradan dolayı akciğer kanserine yakalanman bu yaştaki birisi için imkansız. 

    Fake ölüm haberinden  kısa bir süre sonra yurt dışından gelip buraya msj yazmanda ayrı bir ilginçlik. 

    Sonuç itibariyle yurt dışında internet var. Oradan da aynı gün yazabilir bizi uyarabilirdin.

    Kısacası  bu mesaj için uçağa atlayıp  Türkiye'ye dönmeyi beklemene gerek yoktu.

     

    Zaten bir arkadaş yakınlarınla yaptığı facebook görüşmelerinin fotolarını vermiş topiğe.

    Ve oradaki bir bayan 5 saat önce facebookta bir şey paylaştığını söylüyor.

    Yani internetin vardı ama ne hikmetse tahribat.com a girmedin yada girdin sadece yazılanları okudun. 

     

    Veda mesajına bakınca da birilerinin bu iş üzerinde ciddi bir şekilde çalıştığını gösteriyor. 

    Belki de yanılıyorum ama bir iki arkadaşınla birlikte bu işi kurguladığını düşünüyorum.

     


    -----------------------------

    aynen katılıyorum..


    SEVİŞİRKEN EN ZEVKLİ OLAN ŞEY.. tamam, dikkatinizi çektim. ne kadar meraklısınız böyle şeylere terbiyesizliğin lüzumu yok yani :D (, sessizce öldürüyor.)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    tahribatta bir hayalet dolaşıyor.


    enjoy i'm vaccinated
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    e bu ölüm oyunu şakaysa hani pc de yazılar bulmuşlardı lan kaç kişi ağladık o yazıya biz yazık deil mi bize


    -----------------------------

     

    arada bir ağlamak iyidir.


    enjoy i'm vaccinated
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Potansiyel_Virus
    Potansiyel_Virus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi

    efsanemeric bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaşlar 2 ay içinde gördüğüm tedavi sonucu vücudumda kanserle ilgili en ufak bişey kalmadı doktorların günde 2 3 tane sigara içmenin zararı olmayacağını söyledi anlayacağınız turp gibiyim eeee angaralıyız


    -----------------------------

    bu yazini gormemisim,2 ayda akciger kanserini yenmen tip tarihine gecer.hele o doktorlarin pasif iciciligi bile yasaklamasi gerekirken,gunde 2-3 sigaraya izin vermesi bambaska bir vaka,celisen ve yanlis okadar cok sey varki soylenecek,ha sen ne bilceksin diyeceksen simdiden vazgec :) hastalikla ve olumle saka,yada adi her neyse hos degil,allah gercegini yasatmasin dunyan degisir. ozenilcek birsey degil


    Ucurtmalar ruzgar gucuyle degil,o guce karsi ciktiklari icin yukselirler.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    student
    student's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Ne yani şimdi helva yiyemeyecek miyiz ? 

     

    ..şakayı yapan bizi çok üzdü , ama yaşadığını duyman o üzüntüyü unutturdu ,

     

    sıra şimdi o şakayı yapanı bulup aynı üzüntüyü ona yaşatmak :))

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaNNi
    CaNNi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek

    bizde sandık meriç öldü, öbür tarafta hurilerle nurilerle evcilik oynuyor..


    sitem hep âşinâlardan gelir bîgâneden gelmez!
Toplam Hit: 10371 Toplam Mesaj: 82