Ölmedim Yaşıyorum
-
e bu ölüm oyunu şakaysa hani pc de yazılar bulmuşlardı lan kaç kişi ağladık o yazıya biz yazık deil mi bize
-
Hiç birşeyin ciddiyeti kalmamış mına koyim. ölümle bile şaka yapan (ya da amacı her ne boksa) sıgırlar var.
-
efsanemeric bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar bu konu üzerinden devam edelim ölmedim 2 aydır yurt dışındaydım tedavi için bugün geldim herkezden bu şerefsizliği kim yaptıysa onun adına özür diliyorum ama sigarayı bırakın arkadaşlar kanser kötü huylu olup öldürebilirdi he ben bıraktımmı devam
-----------------------------Seni tanımam etmem ama ölümünle ilgili haberi görünce ve üzerine bir de veda mesajını okuyunca çok üzülmüştüm.
Facebooktan fotolarına bakayım dedim fakat görünce biraz şaşırdım.
Zira genç birisine benziyorsun ve bu gençlikte sigaradan dolayı kanser olanı ilk defa sende görüyorum.
Genelde en az 20 yıllık sıkı bir içici olmalı bir insanın kanser olabilmesi için.
Bu sebeple sigaradan dolayı akciğer kanserine yakalanman bu yaştaki birisi için imkansız.
Fake ölüm haberinden kısa bir süre sonra yurt dışından gelip buraya msj yazmanda ayrı bir ilginçlik.
Sonuç itibariyle yurt dışında internet var. Oradan da aynı gün yazabilir bizi uyarabilirdin.
Kısacası bu mesaj için uçağa atlayıp Türkiye'ye dönmeyi beklemene gerek yoktu.
Zaten bir arkadaş yakınlarınla yaptığı facebook görüşmelerinin fotolarını vermiş topiğe.
Ve oradaki bir bayan 5 saat önce facebookta bir şey paylaştığını söylüyor.
Yani internetin vardı ama ne hikmetse tahribat.com a girmedin yada girdin sadece yazılanları okudun.
Veda mesajına bakınca da birilerinin bu iş üzerinde ciddi bir şekilde çalıştığını gösteriyor.
Belki de yanılıyorum ama bir iki arkadaşınla birlikte bu işi kurguladığını düşünüyorum.
-
22 yaşında akcğer kanseri zor çok zor geliyor genetikse fılan tamam ama çok enterasan .
şaka yapılacak bır konu degıl o kadar ınsanın ahını almak
meinz üniversitesinde mıydın ugur hocamızı arastırma ekıbı odul almıstı sanırım kanser konusunda detay verırsen burada sevınıırz
-
uzaylioglan bunu yazdı:
-----------------------------
efsanemeric bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar bu konu üzerinden devam edelim ölmedim 2 aydır yurt dışındaydım tedavi için bugün geldim herkezden bu şerefsizliği kim yaptıysa onun adına özür diliyorum ama sigarayı bırakın arkadaşlar kanser kötü huylu olup öldürebilirdi he ben bıraktımmı devam
-----------------------------Seni tanımam etmem ama ölümünle ilgili haberi görünce ve üzerine bir de veda mesajını okuyunca çok üzülmüştüm.
Facebooktan fotolarına bakayım dedim fakat görünce biraz şaşırdım.
Zira genç birisine benziyorsun ve bu gençlikte sigaradan dolayı kanser olanı ilk defa sende görüyorum.
Genelde en az 20 yıllık sıkı bir içici olmalı bir insanın kanser olabilmesi için.
Bu sebeple sigaradan dolayı akciğer kanserine yakalanman bu yaştaki birisi için imkansız.
Fake ölüm haberinden kısa bir süre sonra yurt dışından gelip buraya msj yazmanda ayrı bir ilginçlik.
Sonuç itibariyle yurt dışında internet var. Oradan da aynı gün yazabilir bizi uyarabilirdin.
Kısacası bu mesaj için uçağa atlayıp Türkiye'ye dönmeyi beklemene gerek yoktu.
Zaten bir arkadaş yakınlarınla yaptığı facebook görüşmelerinin fotolarını vermiş topiğe.
Ve oradaki bir bayan 5 saat önce facebookta bir şey paylaştığını söylüyor.
Yani internetin vardı ama ne hikmetse tahribat.com a girmedin yada girdin sadece yazılanları okudun.
Veda mesajına bakınca da birilerinin bu iş üzerinde ciddi bir şekilde çalıştığını gösteriyor.
Belki de yanılıyorum ama bir iki arkadaşınla birlikte bu işi kurguladığını düşünüyorum.
-----------------------------aynen katılıyorum..
-
tahribatta bir hayalet dolaşıyor.
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
e bu ölüm oyunu şakaysa hani pc de yazılar bulmuşlardı lan kaç kişi ağladık o yazıya biz yazık deil mi bize
-----------------------------arada bir ağlamak iyidir.
-
efsanemeric bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar 2 ay içinde gördüğüm tedavi sonucu vücudumda kanserle ilgili en ufak bişey kalmadı doktorların günde 2 3 tane sigara içmenin zararı olmayacağını söyledi anlayacağınız turp gibiyim eeee angaralıyız
-----------------------------bu yazini gormemisim,2 ayda akciger kanserini yenmen tip tarihine gecer.hele o doktorlarin pasif iciciligi bile yasaklamasi gerekirken,gunde 2-3 sigaraya izin vermesi bambaska bir vaka,celisen ve yanlis okadar cok sey varki soylenecek,ha sen ne bilceksin diyeceksen simdiden vazgec :) hastalikla ve olumle saka,yada adi her neyse hos degil,allah gercegini yasatmasin dunyan degisir. ozenilcek birsey degil
-
Ne yani şimdi helva yiyemeyecek miyiz ?
..şakayı yapan bizi çok üzdü , ama yaşadığını duyman o üzüntüyü unutturdu ,
sıra şimdi o şakayı yapanı bulup aynı üzüntüyü ona yaşatmak :))
-
bizde sandık meriç öldü, öbür tarafta hurilerle nurilerle evcilik oynuyor..
