folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ölüyodum Lan! Dikkat Edin!



Ölüyodum Lan! Dikkat Edin!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qckmrdrr
    qckmrdrr's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    geçmiş olsun rene.üzüldüm allah acil şifalar versin.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Draenei
    Draenei's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek

    geçmiş olsun.

    yaa söylemeden geçemeyecem. karın ağrısında da majezik kullanılmaz ki :)

    Draenei tarafından 12/Şub/14 08:22 tarihinde düzenlenmiştir

    Her kim ki, göz perdesini bu dünyada sadece kendi çapı kadar aralayabilir ⚡ 🌑
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    Geçmiş olsun rene hocam..

     


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arachnophobia
    Arachnophobia's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Mayıs/2008
    Erkek

    Geçmiş olsun Rene dikkat et kendine sen bize lazımsın.


    Çok Sevdik Be Abi
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    gecmis olsun


    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ahmet & Elif.
    leadertay
    leadertay's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2006
    Erkek

    geçmiş olsun


    Şu kopan fırtına Türk ordusudur yâ Rabbi. Senin uğrunda ölen ordu, budur yâ Rabbi. Tâ ki yükselsin ezanlarla müeyyed nâmın, Galip et, çünkü bu son ordusudur İslâm'ın!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek

    Hocam cok gecmis olsun...

    Benimde agri gece basladi evde secdeye kapanmaya basladigimda acile gittim.

    Agri kesildi. Lakin sag alt kisma dokunup hizli cektiginde agriyordu, apandisitte iltihap varmid kipkirmizi olmus... kesiverdiler....

    Sunu ogrendim

    Sakin karniniz agirirsa sicak su koymayin apandisit probleminiz varsa sapittirir is patlamaya kdr gider.


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    falcon
    falcon's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2003
    Erkek

    Geçmiş olsun rene başgan

    Bende benzer durum yaşadım dışkapı ssk acilde 

    Gaz sıkışması dediler üşütmüssün dediler 

    Gece gittim sabaha kadar hastanede serum igne film cart curt sabah genel cerrahiye git dedi

    sabah oldu gittim genel cerrahiye genel cerrahi baktı dediki sende apandist olabilir acile git dedi

    acile gittim saat 9 da aksam 7 ye kadar saat başı gelip karnımın sağ bölgesine baskı yapıp canımı alıyorlardı

    neyse saat 7 de gelen heyette yaşından ve giydiği önlükten hoca olduğunu anladığım şahsiyete dedimki dün geceden beri burdayım her gelen bi karnıma basıp canımı alıyo serum yemekten kan vermekten mal oldum sizde öyle yapacaksanız bırakın ben evime gidiyim evde ölüyüm dedim

    sakin ol seni ayaga kaldırıp topuklarının yere degmesini saglıcaz dedi ve o işlemi yapınca ben yere yığıldım yanındaki doktorlara döndü sizi buraya doktor yapanın sizi buraya atayanın .... diye saydı hastanın apandisti patlamış acil ameliyata alın dedi ve ameliyata girdim

    Allahtan çok dağılmamış 3 saatlik bi operasyondan sonra çıktım 1 hafta kendime gelemedim 

    Renenin dediği gibi dikkat etmek lazım 

    falcon tarafından 12/Şub/14 10:26 tarihinde düzenlenmiştir

    Vurur yüze ifadesi Hyper-V sistemcilerin bitanesi
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    Çok geçmiş olsun. Ve bilgilerin için teşekkürler.

     

    Yaklaşık bir sene önce senin şikayetlere yakın rahatsızlıklar yüzünden doktora gittim yatırdılar 3-4 gün o esnada geçmezse apandisit ameliyatı dediler. Tomografi ultrasonda apandisit ameliyat edilecek seviyede büyümemiş dediler. Ve genel cerrah doktoru bana istersen apandisitini alalım demişti bende gerekmiyorsa neden alıyoruz ki dediydim ve hastaneden ameliyat olmak istemeden çıktım. '' adam istersen alalım diyor sanki diş çekiyor anasını satayım. '' neyse sonra kendime şunu dedim ulan bundan sonra patlasan da doktora gitmeyecem dedim o gündür bu gündür hiç ağrımıyor. Yaklaşık bir buçuk sene falan oldu :D

    Bunları niye anlattım öyle herkeste bıçak altına şak diye yatmasın. İyice doktorlara görünsün.


    🥒
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    hocam Allah seni bize bağışlamış geçmiş olsun


    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
Toplam Hit: 15043 Toplam Mesaj: 137