Ölüyodum Lan! Dikkat Edin!
-
geçmiş olsun rene.üzüldüm allah acil şifalar versin.
-
geçmiş olsun.
yaa söylemeden geçemeyecem. karın ağrısında da majezik kullanılmaz ki :)
Draenei tarafından 12/Şub/14 08:22 tarihinde düzenlenmiştir -
Geçmiş olsun rene hocam..
-
Geçmiş olsun Rene dikkat et kendine sen bize lazımsın.
-
gecmis olsun
-
geçmiş olsun
-
Hocam cok gecmis olsun...
Benimde agri gece basladi evde secdeye kapanmaya basladigimda acile gittim.
Agri kesildi. Lakin sag alt kisma dokunup hizli cektiginde agriyordu, apandisitte iltihap varmid kipkirmizi olmus... kesiverdiler....
Sunu ogrendim
Sakin karniniz agirirsa sicak su koymayin apandisit probleminiz varsa sapittirir is patlamaya kdr gider.
-
Geçmiş olsun rene başgan
Bende benzer durum yaşadım dışkapı ssk acilde
Gaz sıkışması dediler üşütmüssün dediler
Gece gittim sabaha kadar hastanede serum igne film cart curt sabah genel cerrahiye git dedi
sabah oldu gittim genel cerrahiye genel cerrahi baktı dediki sende apandist olabilir acile git dedi
acile gittim saat 9 da aksam 7 ye kadar saat başı gelip karnımın sağ bölgesine baskı yapıp canımı alıyorlardı
neyse saat 7 de gelen heyette yaşından ve giydiği önlükten hoca olduğunu anladığım şahsiyete dedimki dün geceden beri burdayım her gelen bi karnıma basıp canımı alıyo serum yemekten kan vermekten mal oldum sizde öyle yapacaksanız bırakın ben evime gidiyim evde ölüyüm dedim
sakin ol seni ayaga kaldırıp topuklarının yere degmesini saglıcaz dedi ve o işlemi yapınca ben yere yığıldım yanındaki doktorlara döndü sizi buraya doktor yapanın sizi buraya atayanın .... diye saydı hastanın apandisti patlamış acil ameliyata alın dedi ve ameliyata girdim
Allahtan çok dağılmamış 3 saatlik bi operasyondan sonra çıktım 1 hafta kendime gelemedim
Renenin dediği gibi dikkat etmek lazım
falcon tarafından 12/Şub/14 10:26 tarihinde düzenlenmiştir -
Çok geçmiş olsun. Ve bilgilerin için teşekkürler.
Yaklaşık bir sene önce senin şikayetlere yakın rahatsızlıklar yüzünden doktora gittim yatırdılar 3-4 gün o esnada geçmezse apandisit ameliyatı dediler. Tomografi ultrasonda apandisit ameliyat edilecek seviyede büyümemiş dediler. Ve genel cerrah doktoru bana istersen apandisitini alalım demişti bende gerekmiyorsa neden alıyoruz ki dediydim ve hastaneden ameliyat olmak istemeden çıktım. '' adam istersen alalım diyor sanki diş çekiyor anasını satayım. '' neyse sonra kendime şunu dedim ulan bundan sonra patlasan da doktora gitmeyecem dedim o gündür bu gündür hiç ağrımıyor. Yaklaşık bir buçuk sene falan oldu :D
Bunları niye anlattım öyle herkeste bıçak altına şak diye yatmasın. İyice doktorlara görünsün.
-
hocam Allah seni bize bağışlamış geçmiş olsun
