Ömer Hayyam Vol.2
-
lordvader89 bunu yazdı:
-----------------------------olum sen adam değilsin lan...sen varya beyni gelişmemiş bi mahluksun...belki beni banlarlar ama sen halsiyetsizsin...senin inancına saygım yok ama gelip burda benim ALLAHIMLA dalga geçen adamın a.q'rım
şimdi bence şimdi yüzsüzlük yapma ve http://www.tahribat.com/logout.asp hadi yolun açık olsun banlanmak istemiyorum...
selametle beyni az gelişşmiş insan...bidaha ALLAHA laf atma s*** git başka yerde dalga geç a.q git bi sürü ateist sitesi var...burda daraltma beni...
-----------------------------
Bence sen bi forum kurallarını oku.."Foruma takılan kullanıcılar, dinsiz, imansız, yobaz, yunan sempatizanı, Satanist, Nazist, Sadist yada bu tip ideolojilere sahip olabilirler, hakaret yada küfür etmedikleri sürece bu forum her tip insana açıktır, Önemli olan fikirleri paylaşmaktır. Kim haklıymış kim haksızmış kimseye düşmez onun derdi... "
-
Z-CHAN bunu yazdı:
-----------------------------cold-m4 bunu yazdı:
-----------------------------
z-chan hayatın c/p be abi bi de gelmiş diosun ki içimi din le deil kendimle doldurup kendimle bağdaşıcam bilmemne.. önce kendi bi düşünce mekanizman olsun ;)
-----------------------------bulduğum güzel yazıları milletle paylaşıyorum kendi fikirlerimi de yorumlarda veya MSN de dün olduu gibi sana ifade ediyorum :S Nese bu konu tartışma konusu değil o amaçla açılmadı zaten tartışma konularıda FireX tarafından ucu ona dokunuyorsa kilitleniyor
-----------------------------
ya msnde yazdıklarını da bilioz elalemin teorisine dayanarak konuşuon bırak olm İslam tartışmaya açılamayacak kadar BÜYÜK bir dindir! çoğu kişi ergenlik dönemlerinde zaten kendi kendine sorgular bunu, ben de sorguladım zamanında, çelişkilere düştüm, soradan farkettim kendimce olan gerçekleri, ve müslüman olarak yaşamaya karar verdim. sen de sorgulamışsın ve dinsiz olmayı seçmişsin, olabilir, ama gelip de bunu burda tartışmaya açamazsın! -
ÖNcelikle hollly senin fikrinin a.q.rım forum kurallarını biliyosunuz a.q. ne diye allah a kitaba laf atıp duruyosunuz
sana gelince z -chan allah beni niye yarattı diyosun dimi ; allah seni biz şükredelim diye yaratmış senin gibi adamlar başka bi b.ka yaramazsınız o da yazar
engin kuran bilginle gir gör şükrediyorum seni görünce ALLAH'ı azına alırsan senin .... ıçarım adam ol kaç kere dedik sana
saygılı ol diye biz sana saygı gösterdikçe b..kunu çıkartıyosun insan suretine saygım var s.. git şurdan bozma insanı
zıvanadan çıkarma acayip uyuz oluyorum sana ii ce şımardın al çolukları cocukları ..iktir git atayist sitelerine
HOLLY : bu notta sana adam ateistim diye bağrıyo kimse suçlama yapmıyo üzerine propagandalarını uyarıyo a.q. durmayın
-
tugra bunu yazdı:
-----------------------------ÖNcelikle hollly senin fikrinin a.q.rım forum kurallarını biliyosunuz a.q. ne diye allah a kitaba laf atıp duruyosunuz
sana gelince z -chan allah seni biz şükredelim diye yaratmış senin gibi adamlar başka bi b.ka yaramazsınız o da yazar
engin kuran bilginle gir gör şükrediyorum seni görünce ALLAH'ı azına alırsan senin .... ıçarım adam ol kaç kere dedik sana
saygılı ol diye biz sana saygı gösterdikçe b..kunu çıkartıyosun insan suretine saygım var s.. git şurdan bozma insanı
zıvanadan çıkarma acayip uyuz oluyorum sana ii ce şımardın al çolukları cocukları ..iktir git atayist sitelerine
HOLLY : bu notta sana adam ateistim diye bağrıyo kimse suçlama yapmıyo üzerine propagandalarını uyarıyo a.q. durmayın
-----------------------------
Allaha laf etmiyoki bu konuda ömer hayyam ediyo :DNot:yazdığın küfürleri çocukluğuna veriyorum.
-
Öldürmek de, yaşatmak da senin işin;
Bu dünyayı gönlünce düzenleyen sensin.
Ben kötüyüm diyelim, kimde kabahat?
Beni böyle yaratan sen değil misin?
***
Beni özene bezene yaratan kim? Sen!
Ne yapacağımı da yazmışın önceden.
Demek günah işleten de sensin bana:
Öyleyse nedir o cennet cehennem?
-----------------------------------------bukısımda en çok yanlış kelimeler kullanılmış.
ben size bir yazı yazıyım onu okuyun acizliğinizle kalın.
Arkadaşa kader dediğin nedir bunu bilmelisin ilk önce.Kader Yüce Allahın ezelden ebede olmuş,olackları yer ve zamanıyla beraber herşeyiyle bilmesi ve taktir etmesidir.Ki bu durum inasanın iradesiz (tıpkı bir hayvan gibi)olduğu anlamına gelmez Allah c.c doğruyuda eğriyide göstermiş sen doğruyu veya yalnışı seçersin o senin problemin.Ki bunada irade-i cüzi'yye denir.Dolayısıyla iyiyi kötüyü bu yeteneğinle ayırt edeceksin.Ha başka bişey daha var tabiii insan iradesi dışında yaptıklarında sorumlu değildir.Eğer bu yazıdaki gibi olsa sorumluluğun ne anlamı kalırdı ,kaldıki bende kabul etmezdim banane Allahım benim yanmamı sen istedin beni böyle sen yaptın derdim ve günahsız olduğumu söylerdim amma Allah akıl vermiş düşünüp konuşmayı,hareket etmeyi,kanıtlari vermiş ,böyle saçma konuları açmadan öncede Allah bişey emretmişmi bilmem amma ben dha dikkatli olmanızı isterim.Sen ateistsen başka kimleri ateist yapıcan arkadaş.Ben senin ateistliğine bişi demiyoram sende islama ve konularına dil uzatmıyacan.Uzatırsan webten ağzını büzemem .Sana sadece Allah hidayet versin derim.
-
Z-CHAN bunu yazdı:
-----------------------------bulduğum güzel yazıları milletle paylaşıyorum kendi fikirlerimi de yorumlarda veya MSN de dün olduu gibi sana ifade ediyorum :S Nese bu konu tartışma konusu değil o amaçla açılmadı zaten tartışma konularıda FireX tarafından ucu ona dokunuyorsa kilitleniyor
-----------------------------
Şimdide aklı sıra bana bok atacak.Senin o konuları açma amacın belli.Önceki açtığı konuda "İslam artık öldü" ayrıca bir toplu msn konuşmasında da Allah'a ve Kuran'a ağıza alınmayacak küfürler ettiğini gördüm.Senin gibi bir insanın 1 saniye bile burada barınması suç.Senin gibi tonla dinsiz ve bunların oluşumları var.Git orada mastürbasyonunu yap.Buraya gelipte kimsenin dinine laf atamazsın.Konu açma amacının İslam'ı yıpratmaya çalışmak,ortalığı karıştırmak olduğu anlaşıldığı ve konunun gidişatından dolayı diğer konun kilitlenmiştir.
Şimdi holyseclorum arkadaşım demişki "Tahribatın kurallarında dinsiz olabilir,satanist olabilir vs" doğrudur.Burada herkesin kendi görüşlerine çizgiler içinde kaldığı sürece saygı duyulur.Kimse bu çizgilerin dışına çıkmaya cüret etmesin.Özgürlüğünde çizgileri vardır.Bunlarıda yasalar çizer.Başka insanların inançlarına laf edilmediği sürece kimse kimseye karışmaz. -
HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------
tugra bunu yazdı:
-----------------------------ÖNcelikle hollly senin fikrinin a.q.rım forum kurallarını biliyosunuz a.q. ne diye allah a kitaba laf atıp duruyosunuz
sana gelince z -chan allah seni biz şükredelim diye yaratmış senin gibi adamlar başka bi b.ka yaramazsınız o da yazar
engin kuran bilginle gir gör şükrediyorum seni görünce ALLAH'ı azına alırsan senin .... ıçarım adam ol kaç kere dedik sana
saygılı ol diye biz sana saygı gösterdikçe b..kunu çıkartıyosun insan suretine saygım var s.. git şurdan bozma insanı
zıvanadan çıkarma acayip uyuz oluyorum sana ii ce şımardın al çolukları cocukları ..iktir git atayist sitelerine
HOLLY : bu notta sana adam ateistim diye bağrıyo kimse suçlama yapmıyo üzerine propagandalarını uyarıyo a.q. durmayın
-----------------------------
Allaha laf etmiyoki bu konuda ömer hayyam ediyo :DNot:yazdığın küfürleri çocukluğuna veriyorum.
-----------------------------
Holly amac belli değilmi ateiszm yandaşı konuşmalarla aklı sıra milleti kandırmaya çalışıyor/sunuz.Bende sizin cahilliğinize veriyorum o şiire yada her neye vay güzelmiş diyenler içinde söylüyorum çok sapkınca davranıyorsunuz.Ben her düşünceye saygı duymaya çalışırım meşruu olması kaydıyla amma z-chan ve sende dahil birkaç arkadaş aynı düşünceyi savunup adeta milleti zehirlemeye çalışıyorsunuz bundan sizin çıkarınız ney.Ya arkadaş Alaha inanmak size birşey kaybettirmez.Şöyle düşünün hani imanından şüphesi olana göre konuşmak gerekirse :yav ibadet etsem inansam bana ne zararı var okadar alim peygamberler gelmiş geçmiş,hiç bişi olmasa ihtimale karşı g*t olmuyayım inanıyım ne olacak ki eğer ahiret yoksa zaten yaptıklarım spor olur vs.vs. neyse .Birde kaldıki bir insanın dinden çıkmasına sebep olmak bütün insanların dinden çıkmasına sebep olmak kadar günahtır diyor Hz Peygamber. -
HolySeclorum bunu yazdı:
Allaha laf etmiyoki bu konuda ömer hayyam ediyo :DNot:yazdığın küfürleri çocukluğuna veriyorum.
-----------------------------Adam allaha laf sölemiyo ölemi?* ben söylemiyosam allah a laf tutup getirmem o konuyu getiriyosam savunuyodurum 30 kere uyardk bak biz sana saygılıyız diye forum kurallarından bahsediyosun burda siyaset görüş tartışırız ayrı burası allah kelamını ayetinlerini onunla muhabbet ediyomuş gibi olan sözleri yayınlama yeri hiç deil KISACA ALLAH IN herşeyini tartışılacak laf atcak yer deil burası
çocukluğa gelince adam olsanız laf dinlersiniz açmazsınız böle konuları tartışılcak şeyler getirin herşeyi bitirdiniz derdiniz ALLAH a kadar gittimi sizin ezikler
-
byhacktr bunu yazdı:
-----------------------------
bukısımda en çok yanlış kelimeler kullanılmış.ben size bir yazı yazıyım onu okuyun acizliğinizle kalın.
Arkadaşa kader dediğin nedir bunu bilmelisin ilk önce.Kader Yüce Allahın ezelden ebede olmuş,olackları yer ve zamanıyla beraber herşeyiyle bilmesi ve taktir etmesidir.Ki bu durum inasanın iradesiz (tıpkı bir hayvan gibi)olduğu anlamına gelmez Allah c.c doğruyuda eğriyide göstermiş sen doğruyu veya yalnışı seçersin o senin problemin.Ki bunada irade-i cüzi'yye denir.Dolayısıyla iyiyi kötüyü bu yeteneğinle ayırt edeceksin.Ha başka bişey daha var tabiii insan iradesi dışında yaptıklarında sorumlu değildir.Eğer bu yazıdaki gibi olsa sorumluluğun ne anlamı kalırdı ,kaldıki bende kabul etmezdim banane Allahım benim yanmamı sen istedin beni böyle sen yaptın derdim ve günahsız olduğumu söylerdim amma Allah akıl vermiş düşünüp konuşmayı,hareket etmeyi,kanıtlari vermiş ,böyle saçma konuları açmadan öncede Allah bişey emretmişmi bilmem amma ben dha dikkatli olmanızı isterim.Sen ateistsen başka kimleri ateist yapıcan arkadaş.Ben senin ateistliğine bişi demiyoram sende islama ve konularına dil uzatmıyacan.Uzatırsan webten ağzını büzemem .Sana sadece Allah hidayet versin derim.
-----------------------------Ya ben sizi anlamıyorum ya nerde hakaretimi gördünüz islama bir tane örnek verin. Küfür yemekten bıktım bu ne iştir ya sırf soru sordum, Ömer Hayyam koydum die mi oluyo bunlar 8mm de koydu ona da edin hadi.
Kader anlayışına gelince Ömerin haklı olduğunu düşünüyorum çünkü irade veya irade dışı davranışların hepsi yine kaderde var. Seçme şansı bana ayit olsa bile neyi seçeceğimi Allahın bildiği anlamına gelir ki bu da zaten seçtiğim şeyi bilinçli olarak seçsem bile o bilince götüren süreci yine Allah bilmemekte midir? Yaratılmamış olanın bile cennete veya cehenneme gideceği belliyse ne anlamı kalıyor?
Edit: MSN de fi tarihinde ettiğim küfürler için konularımı kitliyosun demek FireX? Doğru küfür ettiğimi haklı çıkaramam ama orada da yine ateistlere küfür vardı sonunda dayanamayarak etmiştim. Ama konuyu saptırıyorsun ben açtığım topiclerde özellikle içeriğine dikkat ediyorum küfür etmiyorum. İslamiyet öldü derken bu da bir yorumdu orda aynı zamanda islamın bir dönemler (mevlana,yunus emre...) yaşadığını da ima ediyordum. Ölü olan bir şeyin canlılığı da vardır değil mi?
-
ya şunu anlamıyorsun galiba bilinçsizken yani senin isteğin dışındaki durumlardan sorumlu değilsin arkadaş aAyrıca senin açtığın konuları biliyorum merak etme dah dün tartıştık senin diğer konunda ya yapma gözünü seviyim diğer yazımıda oku lütfen.
