Öss"Den Çıkanlar
-
Bugün össye girenlerden bu topice ilk cevap kim yazcak bakalım :D
ilk yazana hediyem varr :D -
başlık össden cıkanlar deilde össnin cıkdıkları desek dahamı doru olur acaba:D:D:D:d
-
Bende Sınavdan ÇıkanLarın YorumLarını MerakLa BekLiyorum (:
-
Bu sene öss sisteminde çok ilginç bi deişiklik yapmışlar isteyene türkçe isteyene japonca kitapcık dağıtmışlar amk:|
-
benim için berbat geçti sınav..
-
Kardeşimde girdi sınava, yanlış cevapları fuller artık :)
-
S.a millet :)
Öss'den çıktım direk tbtta böle bi konu vardır diye int cafeye koştum a.k =)
Evdeki net kaput :D
Öss güzeldi valla geçen seneye oranla biraz daha yorucu sorular vardı ama Türkçe Sosyal iyiydi benim :)
Amaaaa ben böle işin a.k ki haftaya bidaha sınavım var :)
Sınav biter mi ?
Bitmez!
Yds ye gircem birde a.k =)
Öss tınladıysam şerefsizim :D Yds büyük gün benim için..
Milletin durumunu seyrede seyrede keyif aldım ezikler vs. dalga geçtim içimden :))
Neyse girenlere (girmişlere) geçmiş olsun :D
İnşallah hayırlısı olur..;
Bu arada B kitapçığı Türkçe 1. sorunun cevabı A :D -
Çok basitti :D
-
güzeldi güzel..
-
ilk bölüm basitti 30 fen sorusunu bakmadan doldurdum :) ikinci bölüm bilgi istiyodu çalışan adamlar yapar bence yapamayanlarda seneye inşallah :)
-
MaTRaX bunu yazdı:
-----------------------------S.a millet :)
Öss'den çıktım direk tbtta böle bi konu vardır diye int cafeye koştum a.k =)
Evdeki net kaput :D
Öss güzeldi valla geçen seneye oranla biraz daha yorucu sorular vardı ama Türkçe Sosyal iyiydi benim :)
Amaaaa ben böle işin a.k ki haftaya bidaha sınavım var :)
Sınav biter mi ?
Bitmez!
Yds ye gircem birde a.k =)
Öss tınladıysam şerefsizim :D Yds büyük gün benim için..
Milletin durumunu seyrede seyrede keyif aldım ezikler vs. dalga geçtim içimden :))
Neyse girenlere (girmişlere) geçmiş olsun :D
İnşallah hayırlısı olur..;
Bu arada B kitapçığı Türkçe 1. sorunun cevabı A :D
-----------------------------aynı olayları seneye bende yasıcam :D
bende gircem yds e falan
millet 2 bölümüde yapıo :D 3 saate biz sadece türkçe sosyal birazda matematik yapıoruz yaw :D
3 saate yayıla yayıla :D
