Öss"Den Çıkanlar
-
Kolaydı lan. Bi 20 dakkam daha olsa ösym götümle birlikte daşşaklarımı da yerdi.
-
Herkese gecmiş olsun sorular kolaydı genel öss mantıgı 3-5 zor soru gerisi kolay...
Umarım herkes istedigi yere gider..
-
çıktım sınavdan geldim
-
Sınav genel olarak kolaydı,özellikle ilk bölüm. İkinci bölümde biyoloji basit,fizik ve mat2 biraz zor, kimya zordu bana göre.
-
mat2 ve fen2 felaketim oldu :(
-
her cıkan kolaydı dio a.k nasıl iş bu :S sanırsam yükselir bu sene puanlar
-
fenerist07 bunu yazdı:
-----------------------------
her cıkan kolaydı dio a.k nasıl iş bu :S sanırsam yükselir bu sene puanlar
-----------------------------
Sınav çıkışında kolaydı diyenlerin çoğunun yüzü asıktı,beş karış surat.. :D Sanmam puanların yükseleceğini,umarım yükselmez... -
:D çok güzeldi ya. sikmişim soruları. Yanımda, sağ tarafımda ve arkamda kız vardı. Yanımdaki okadar güzel değilid, sınav başlamadan bakıp durdu bana(: Sağ taraımdaki güzeldi :D mavi açık bişe giymişti.. Ona bakıp duruyodum. Sınavda da ona baktım :D bi ara göğüs ayrımını gördüm :) ama sınav iyi geçti. koLaydı sualler
-
amk soruları. adma yatıyor rüyasında soru görüp yayınlıor. iş mi bu. soruların hepsi sallama. çok ta zor değil. hepsi şaşırtmaca. hele tarih ya
bazı sorunlar tükçemi tarih mi belli değildi.bence türkiyenin bir ayıbı u. adam gibi soru bile soramıyorlar. tüh amk.
millet full kopya çekti. inşallah bizimkilerde iptal olmaz :D
-
öss nin amına koydum tabiri caizse.fullere oynuyorum bakalım
Toplam Hit: 7402 Toplam Mesaj: 66
