Öss"Den Çıkanlar
-
koko hocam mat 2 de f[x+y] li soru vardı turevinde 1 i istiyodu kac buldun¿
tek merak ettigim soru bu
-
3
-
beyler gecen seneye göre kolaymıs sorular dolayısıyla bu puanları arttırır.simiden kolaydı falan die ucmayın gecen seneye göre deerlendirmeyin hiç belli olmaz hayal kırıklığına ugrayabilirsiniz.tecrübe konusuo a.k ben gecen sene kazandım :) inşallah istediiniz yerler olur arkadaslar
-
ha siktirrr
a.q 15 dk ugrastım o soruyla varyaa en sonunda dedimki ziksen 3 ten baska bisey
cıkmaz dedim 3 i işaretlerim :D hay aq sevindim mat 2 full gelcek
ebter hocam eywallah eminsin dimi....
-
orda bişeyler sıfırlanıodu falan bn 3 buldm ama temennimiz o yönde
-
Olumsuz yönden bakmak gerekirse... Ulan bu systemin sycm!!!!
Fakat sınavın ManYak ve Ötesi geçtiğinden yola çıkarsak!!!
ALLAHINA KURBAN LAN ÖSS!!!!
(O İş Tamam Kanka ;)
-
bence pek zor deildi sorular ya hiç öle hiç bi mantık yürütemediğim soru olmadı (:
-
soruyu hatırlıyorum ama ne işaretlediğimi tam olarak hatırlamıyorum.arkadaş 3 yazınca aklıma geldi benimde büyük ihtimal 3 işaretledim bende.soru olsa çözerdik iki dakka.
ama genel olarak şunu sölim mat2 çok basitti.1.bölümü hiç sölemiyorum bile.sınav sorularını bitirdim bide kontrol ettim yani o derece :) -
cok kolaydı sınav seneye dersaneye gidip hazırlancaktım ama keşke bu sene hazırlansaydım
-
yaw mat1den kasiyerli soru wardı süzme kasiyer parayı karıştırıodu falan amk oneydi öle
