folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Öss"Den Çıkanlar



Öss"Den Çıkanlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SWAT
    SWAT's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2005
    Erkek

    koko hocam mat 2 de f[x+y] li soru vardı turevinde 1 i istiyodu kac buldun¿

    tek merak ettigim soru bu

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebter
    ebter's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2005
    Erkek
    3

    //www.radyosu.org\\//Gerçek Yeraltı\\
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek
    beyler gecen seneye göre kolaymıs sorular dolayısıyla bu puanları arttırır.simiden kolaydı falan die ucmayın gecen seneye göre deerlendirmeyin hiç belli olmaz hayal kırıklığına ugrayabilirsiniz.tecrübe konusuo a.k ben gecen sene kazandım :) inşallah istediiniz yerler olur arkadaslar

    Amphetamine Logic.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SWAT
    SWAT's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2005
    Erkek

    ha siktirrr

    a.q 15 dk ugrastım o soruyla varyaa en sonunda dedimki ziksen 3 ten baska bisey

    cıkmaz dedim 3 i işaretlerim :D hay aq sevindim mat 2 full gelcek

    ebter hocam eywallah eminsin dimi....

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebter
    ebter's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2005
    Erkek
    orda bişeyler sıfırlanıodu falan bn 3 buldm ama temennimiz o yönde

    //www.radyosu.org\\//Gerçek Yeraltı\\
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xtra
    xtra's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2007
    Erkek

    Olumsuz yönden bakmak gerekirse... Ulan bu systemin sycm!!!!

    Fakat sınavın ManYak ve Ötesi geçtiğinden yola çıkarsak!!!

    ALLAHINA KURBAN LAN ÖSS!!!!

    (O İş Tamam Kanka ;)


    x.T.R.a GRafiCKher
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Google
    Google's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    bence pek zor deildi sorular ya hiç öle hiç bi mantık yürütemediğim soru olmadı (:


    Abra Kadabra
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    soruyu hatırlıyorum ama ne işaretlediğimi tam olarak hatırlamıyorum.arkadaş 3 yazınca aklıma geldi benimde büyük ihtimal 3 işaretledim bende.soru olsa çözerdik iki dakka.
    ama genel olarak şunu sölim mat2 çok basitti.1.bölümü hiç sölemiyorum bile.sınav sorularını bitirdim bide kontrol ettim yani o derece :)


    ... sorcerer & musket ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    cok kolaydı sınav seneye dersaneye gidip hazırlancaktım ama keşke bu sene hazırlansaydım
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebter
    ebter's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2005
    Erkek
    yaw mat1den kasiyerli soru wardı süzme kasiyer parayı karıştırıodu falan amk oneydi öle

    //www.radyosu.org\\//Gerçek Yeraltı\\
Toplam Hit: 7401 Toplam Mesaj: 66