Point Blank Turnuvası.
-
Arkadaşlar inception kardeşimizin başlattığı konuya burdan devam edelim. Konu alt üst oldu kimlerin katılacağı falan karıştı burdan topluyorum artık konuyu.
Point Blank Ne Tarz Oyundur?
Point Blank bir online oyun olmakla birlikte Counter Strikenin geliştirilmiş hali denilebilir kısaca özet geçicek olursak.
Point Blank'i nerden temin edebilirim?
http://pb.nfinitygames.com Kendi sitesine girip download edebilirsiniz.
Turnuva hangi mapte olucak ve hangi kişiler katılabilecek?
Turnuva Lux Ville adlı mapte oynanacaktır ve Karakterler Ng'siz olarak katılıcaktır.(bu konu tartışılabilir ben ng'siz eşit olarak kapışalım derim)
Turnuva Tarihi ve Saati: Cumartesi olabilir uygunsa fakat Saat için ortak bir saat belirliyelim alt yorumda Tam tarih belli edilecektir.
Turnuva kaç round olacaktır.? 9 rounddan 2 maç atılıcaktır berabere kalınırsa 3.maç atılacaktır.
Bu arada arkadaşlar tbt adında bir clan açalım demişler ben arada giriyorum oyuna Casino arkadaş olarak eklerseniz arada takılırız.
Dipnot: Katılacak olan herkes yorumlarının sonuna nickleri yazarsa düzenli bir sistem kurarız.
-
Katılım listesi:
Map Değişikliği olacaktır Cumartesi Günü 22:30 Uygunmudur herkese?
Casey
th317
HoLyCat
tuncaxxz (saate Göre)
omerelili
ErdiBurak (saate Göre)
iLLuMiNaTi (ng'ye Göre)
NighT_JudGe
MyCity (saate Göre)
Bolat
dertli
tataryigit
CooLSTuFF
arvanutr
ASLIYUCE
nitem
-
Cumartesi yaparsak 6'dan sonra olsun ,
-
Sunucu varsa bir ara Half Life , turnuva yapalım hem half life 'ı bilmeyen çok az kişi var :|
-
inception bunu yazdı:
-----------------------------
Cumartesi yaparsak 6'dan sonra olsun ,
-----------------------------cumartesi imkansız :d cafe full + full oluyo hafta içi bi gün seçin karşınıza rakip çıkarim cafeden :D
-
Mycity bunu yazdı:
-----------------------------
inception bunu yazdı:
-----------------------------
Cumartesi yaparsak 6'dan sonra olsun ,
-----------------------------cumartesi imkansız :d cafe full + full oluyo hafta içi bi gün seçin karşınıza rakip çıkarim cafeden :D
-----------------------------adekstemisin orası pb cafede :D
-
cumartesi saat 2 den sonra her türlü müsaitim.hafta içi benim için zor olur.
-
Ng li eleman olmadığı sürece katılırım.
Ayrıca harita seçimi yapmayın o seçeneği değiştirin her haritada oynanılır. Kim nereyi seciyo yada sevmiyo bilinmez önemli olan oyunun tadına varıp hepsini denemektir.
-
Benim İçin zaman fark etmez sadece haber verin yeter bu arada Tahribat Diye Bi Klan Açtım Ona Bütün Müridleri beklerim
-
Benide yaz.Saate göre gelirim.
-
Yokmu gelen pb pb pb gel bir alana bir bedava :)
