Point Blank Turnuvası.
-
saat 22.30 da maçlar başlasın herkes 22.20de sunucu 29a gelsin ben oda açarım TBT koyarım isminide..
-
kimse gelmicek heralde..
-
Saat yaklaşıyor...
-
o kadar emek harcadık inşallah gelirler. 22:20 de sunucuda toplanıcaz sunucuyu yazıcam
-
knk lux olmasn ya..
-
th317 bunu yazdı:
-----------------------------
saat 22.30 da maçlar başlasın herkes 22.20de sunucu 29a gelsin ben oda açarım TBT koyarım isminide..
-----------------------------sunucu 29a mu var hocam sunucu 1 2 3 var er meydanı kaç ve oda no kaç bu bilgiler lazım
-
yanlıs yazmısım sunucu 3 de oda kurucam oda numarasını yazıcam
-
bi değişiklik yok demi 22.30 u bekliyorz bak (:
-
parolalı olsun.
-
ne nerde belli degil mi daha
Toplam Hit: 6060 Toplam Mesaj: 60
