folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Point Blank Turnuvası.



Point Blank Turnuvası.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    th317
    th317's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2008
    Erkek

    saat 22.30 da maçlar başlasın herkes 22.20de sunucu 29a gelsin ben oda açarım TBT koyarım isminide..


    Duyuyor musun yeğen??? Suyun sesini duyuyor musun?? Yapamam diyordun. Gücün yetmez sanıyordun... Anlarlar, yaptırmazlar, bir daha yenerler diye korkuyordun. İmkansız diyordun... Ama suyun sesini duyor musun yeğen?? Deniz sonunda yarıldı; bize sadece içinden yürümek kaldı......
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    th317
    th317's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2008
    Erkek

    kimse gelmicek heralde..


    Duyuyor musun yeğen??? Suyun sesini duyuyor musun?? Yapamam diyordun. Gücün yetmez sanıyordun... Anlarlar, yaptırmazlar, bir daha yenerler diye korkuyordun. İmkansız diyordun... Ama suyun sesini duyor musun yeğen?? Deniz sonunda yarıldı; bize sadece içinden yürümek kaldı......
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    arnavutr
    arnavutr's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek

    Saat yaklaşıyor...

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    casey
    casey's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2010
    Erkek

    o kadar emek harcadık inşallah gelirler. 22:20 de sunucuda toplanıcaz sunucuyu yazıcam


    Zamanı durduramazsın.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    th317
    th317's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2008
    Erkek

    knk lux olmasn ya..


    Duyuyor musun yeğen??? Suyun sesini duyuyor musun?? Yapamam diyordun. Gücün yetmez sanıyordun... Anlarlar, yaptırmazlar, bir daha yenerler diye korkuyordun. İmkansız diyordun... Ama suyun sesini duyor musun yeğen?? Deniz sonunda yarıldı; bize sadece içinden yürümek kaldı......
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    th317 bunu yazdı:
    -----------------------------

    saat 22.30 da maçlar başlasın herkes 22.20de sunucu 29a gelsin ben oda açarım TBT koyarım isminide..


    -----------------------------

    sunucu 29a mu var hocam sunucu 1 2 3 var er meydanı kaç  ve oda no kaç bu bilgiler lazım


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    casey
    casey's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2010
    Erkek

    yanlıs yazmısım sunucu 3 de oda kurucam oda numarasını yazıcam


    Zamanı durduramazsın.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ASLIYUCE
    ASLIYUCE's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    bi değişiklik yok demi 22.30 u bekliyorz bak (:

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    parolalı olsun.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ASLIYUCE
    ASLIYUCE's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    ne nerde belli degil mi daha

Toplam Hit: 6060 Toplam Mesaj: 60