folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Point Blank Turnuvası.



Point Blank Turnuvası.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    arnavutr
    arnavutr's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek

    Güzel oyundu.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    NGsiz silahlar,  yani para yatırıp almadığımız olmadan o oyunda bir hiçiz, oynadım oynadım hep mahfettiler. Siz bu turnuvayı düzenleyenler hep para mı yatırdınız?


    enjoy i'm vaccinated
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    çok güzel oldu.ilk 3 oyunda 2defa 1ci 1defa 2. oldum sonra abim geldi ve diğer bilgisayarda neti ağzına v... tabii sonra her ne kadar oynamak istesemde olmadı mecbur sinirden ayrıldım.tabii bide bizde saat 1 bucukdu oyuna başlarken

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jon6
    jon6's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2011
    Erkek
    hep merak ediyorum bi nasip olmadı oynamak
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    bir sonraki oyuna benide yazdın beyler :) 


    dont think twice its all right
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    öteki konuya yazmıştım takan olmadı, bende konu açmak yerine buraya tekrar yazıyorum, ne pb nede combat arms falan oynayamadığım için yardımlarınızı bekliyorum;

     

    Yahu gençler oyun bende çat diye kapanıyor "PointBlank.exe caused ACCESS_VIOLATION in module "C:\Program Files\NfinityGames\PointBlank\i3SceneDx.dll" at 0023:007EBFF8, i3SceneGraphContext::setCurrentPortalMask()+8 byte(s)" diye bir hata verip... Sorunu bilen var mıdır? win7 kullanıyorum ama oyunu xp uyumluluğunda ve yönetici izniyle çalıştırıyorum.. ayrıca bahsi geçen dll yi silip updatele tekrar yüklettirdim ama sonuç aynı...


    Çok sıkılıyom
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Fatih bunu yazdı:
    -----------------------------

    NGsiz silahlar,  yani para yatırıp almadığımız olmadan o oyunda bir hiçiz, oynadım oynadım hep mahfettiler. Siz bu turnuvayı düzenleyenler hep para mı yatırdınız?


    -----------------------------


    enjoy i'm vaccinated
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    casey
    casey's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2010
    Erkek

    SweetyVolty bunu yazdı:
    -----------------------------

    öteki konuya yazmıştım takan olmadı, bende konu açmak yerine buraya tekrar yazıyorum, ne pb nede combat arms falan oynayamadığım için yardımlarınızı bekliyorum;

     

    Yahu gençler oyun bende çat diye kapanıyor "PointBlank.exe caused ACCESS_VIOLATION in module "C:\Program Files\NfinityGames\PointBlank\i3SceneDx.dll" at 0023:007EBFF8, i3SceneGraphContext::setCurrentPortalMask()+8 byte(s)" diye bir hata verip... Sorunu bilen var mıdır? win7 kullanıyorum ama oyunu xp uyumluluğunda ve yönetici izniyle çalıştırıyorum.. ayrıca bahsi geçen dll yi silip updatele tekrar yüklettirdim ama sonuç aynı...


    -----------------------------

    bilmiyorum hocam sorunu :(


    Zamanı durduramazsın.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    casey
    casey's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2010
    Erkek

    Fatih bunu yazdı:
    -----------------------------

    Fatih bunu yazdı:
    -----------------------------

    NGsiz silahlar,  yani para yatırıp almadığımız olmadan o oyunda bir hiçiz, oynadım oynadım hep mahfettiler. Siz bu turnuvayı düzenleyenler hep para mı yatırdınız?


    -----------------------------

     


    -----------------------------

    ng sız sılahlarla cok sey yapabılırsın hatta oyunu bil ng li silah falan farketmıyor fazla ama ng li silahın etkisi büyük amaç reflex dün kimsede ng yoktu iyi bir oyun çıktı.


    Zamanı durduramazsın.
Toplam Hit: 6053 Toplam Mesaj: 60