Point Blank Turnuvası.
-
Güzel oyundu.
-
NGsiz silahlar, yani para yatırıp almadığımız olmadan o oyunda bir hiçiz, oynadım oynadım hep mahfettiler. Siz bu turnuvayı düzenleyenler hep para mı yatırdınız?
-
çok güzel oldu.ilk 3 oyunda 2defa 1ci 1defa 2. oldum sonra abim geldi ve diğer bilgisayarda neti ağzına v... tabii sonra her ne kadar oynamak istesemde olmadı mecbur sinirden ayrıldım.tabii bide bizde saat 1 bucukdu oyuna başlarken
-
hep merak ediyorum bi nasip olmadı oynamak
-
bir sonraki oyuna benide yazdın beyler :)
-
öteki konuya yazmıştım takan olmadı, bende konu açmak yerine buraya tekrar yazıyorum, ne pb nede combat arms falan oynayamadığım için yardımlarınızı bekliyorum;
Yahu gençler oyun bende çat diye kapanıyor "PointBlank.exe caused ACCESS_VIOLATION in module "C:\Program Files\NfinityGames\PointBlank\i3SceneDx.dll" at 0023:007EBFF8, i3SceneGraphContext::setCurrentPortalMask()+8 byte(s)" diye bir hata verip... Sorunu bilen var mıdır? win7 kullanıyorum ama oyunu xp uyumluluğunda ve yönetici izniyle çalıştırıyorum.. ayrıca bahsi geçen dll yi silip updatele tekrar yüklettirdim ama sonuç aynı...
-
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------
NGsiz silahlar, yani para yatırıp almadığımız olmadan o oyunda bir hiçiz, oynadım oynadım hep mahfettiler. Siz bu turnuvayı düzenleyenler hep para mı yatırdınız?
----------------------------- -
SweetyVolty bunu yazdı:
-----------------------------
öteki konuya yazmıştım takan olmadı, bende konu açmak yerine buraya tekrar yazıyorum, ne pb nede combat arms falan oynayamadığım için yardımlarınızı bekliyorum;
Yahu gençler oyun bende çat diye kapanıyor "PointBlank.exe caused ACCESS_VIOLATION in module "C:\Program Files\NfinityGames\PointBlank\i3SceneDx.dll" at 0023:007EBFF8, i3SceneGraphContext::setCurrentPortalMask()+8 byte(s)" diye bir hata verip... Sorunu bilen var mıdır? win7 kullanıyorum ama oyunu xp uyumluluğunda ve yönetici izniyle çalıştırıyorum.. ayrıca bahsi geçen dll yi silip updatele tekrar yüklettirdim ama sonuç aynı...
-----------------------------bilmiyorum hocam sorunu :(
-
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------
NGsiz silahlar, yani para yatırıp almadığımız olmadan o oyunda bir hiçiz, oynadım oynadım hep mahfettiler. Siz bu turnuvayı düzenleyenler hep para mı yatırdınız?
-----------------------------
-----------------------------ng sız sılahlarla cok sey yapabılırsın hatta oyunu bil ng li silah falan farketmıyor fazla ama ng li silahın etkisi büyük amaç reflex dün kimsede ng yoktu iyi bir oyun çıktı.
