Point Blank Turnuvası.
-
-
22.00 dan sonra olursa ben de varım..bu arada bence de harita kısıtlaması gereksiz.
-
Cumartesi Saat 22 de sonra banada uyar
-
casey bunu yazdı:
-----------------------------
Mycity bunu yazdı:
-----------------------------
inception bunu yazdı:
-----------------------------
Cumartesi yaparsak 6'dan sonra olsun ,
-----------------------------cumartesi imkansız :d cafe full + full oluyo hafta içi bi gün seçin karşınıza rakip çıkarim cafeden :D
-----------------------------adekstemisin orası pb cafede :D
-----------------------------Hayır deilim
Mycity İnternet CAFE Zeytinburnu
-
tamamen uygundur bana. ekleyin takılırız.
Nick : Holocaust
-
banada uyar (otherside)
-
22:30 olmaz hocam ya
bende saat 08:30 dan 19:00 kadar mümkün.
-
ewt neye karar verdik
-
Herkes bir saat soylesin bazıları içinde 10dan once mumkun değil ne yapıyoruz?
-
Konu up 22:30 da turnuva yapılıyor herkesin bilgisine.
