folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Propaganda Otobüsüne Fuhuş Baskını



Propaganda Otobüsüne Fuhuş Baskını

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    otobüsün şoförü azgınlıktan troları alıyor içeri.. töbe yarabbi yaa.. hiçbir şekilde bi partiye mal edilmemesi gerekir..!

    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iptal007
    iptal007's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek
    yav aynı şey akp'ye olsa "tayyip otobüste fuhuş yapıor" diye atlardı bizimkiler neler neler söylerlerdi(onlar kendilerini bilir:P) şimdi nerdeler hiç sesleri çıkmıyor...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oRJiNaL
    oRJiNaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    mit bunu yazdı:
    -----------------------------
    aslında  iy  fikir   bayagı  oy  toplarlar  vur geç oylar  chp ye :)
    -----------------------------
    yarıldım amk :D

    Ne geçmiş vardır ne gelecek sonsuz bir "şimdi" vardır hiç bitmeyecek.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Android
    Android's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2003
    Erkek
    oncedende boyle fuhus otobuslerı wardı ama dewamlı baskın yedıklerı ıcın rahat rahat dolasamıyolarda zaman cok guzel kendı otobuslerını secım otobusu susu vererek daha rahat kolaylıkla bu ısı yapıyolar sanırım yanı partının otobusu degıldır bence o

    (M.Sc) Master Science, Electronics and Communication Engineering
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ordinarius
    ordinarius's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek
    Aslına CHP burda bi mesaj vermek istemiş.. iktidara gelince milletin ebesini zükecez iktidara gelene kadar otobüste idare ediyoz :DD

    Tanrı kadınlara güvenseydi zar koymazdı ;)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagdas
    cagdas's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    baykal amcanın seçim vaadi mi acaba herkese bende bi tro karı kız vermeye parası mı yetmiyo acaba her yıl iş bankasından aldığı milyon dolarları 

    atanın vasiyetini kendine göre uyarlayıp o tro lara dilimizimi yoksa tarihimizi mi anlatıyolardı acaba...

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exploit
    exploit's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek
    iptal007 bunu yazdı:
    -----------------------------
    yav aynı şey akp'ye olsa "tayyip otobüste fuhuş yapıor" diye atlardı bizimkiler neler neler söylerlerdi(onlar kendilerini bilir:P) şimdi nerdeler hiç sesleri çıkmıyor...
    -----------------------------

    doğaldır..Çünkü akp insanların dinlerini sömürerek bi yerlere geldi..Eğer böyle bişeyleri yakalanısa bırakta olsun o kadar..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iptal007
    iptal007's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek

    exploit bunu yazdı:
    -----------------------------
    iptal007 bunu yazdı:
    -----------------------------
    yav aynı şey akp'ye olsa "tayyip otobüste fuhuş yapıor" diye atlardı bizimkiler neler neler söylerlerdi(onlar kendilerini bilir:P) şimdi nerdeler hiç sesleri çıkmıyor...
    -----------------------------

    doğaldır..Çünkü akp insanların dinlerini sömürerek bi yerlere geldi..Eğer böyle bişeyleri yakalanısa bırakta olsun o kadar..
    -----------------------------

    chp'de laikliği sömürerek bi yerlere geldi bu kadar basit... aynı şey akpye olsa "dindar gibi görününe akpliler böyle" diye öttütürdünüz ortalığı.... ve görüldüğü gibi halka hizmet eden,halkımızın partisi chp şimdide seçim otobülerine travesti almaya başladı =) laikliği sömürüp böyle yaptılar derdim ama atatürkün ilkesine saygısızlık olur siz her ne kadar "akp dini sömürüyor" adı altında insanların dini inançlarına saldırsanızda... (compu hoca susacaktım ama...)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buruksu
    buruksu's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    biliyormusunuz hiç şaşırmadım amk...

    şişli camisinde geçen cuma namazında  ışıklarda kırmızı yanınca chp nin seçim otobüsü reklam müziginin sesini kısmak ihtiyacı bile duymadı,  müzik bangır bangır çalarken yeşili yanmasını bekledi bekledi, cumaları camide yeterli alan olmadıgı için dışarıda namaz kılanlar vardı...

    namaza durmuş insanlara ibadet ederken saygı göstermeyen bi zihniyet bizden bizi yönetmek için oy istiyor 

    onun için o gaylerle birlikte seçim otobüsünde basılan chplilere hiç şaşırmadım, fikirleri neyse zikirleride odur bu şahsiyetsizlerin.  kaldıki siyaset yapmaktanda aciz ve beceriksizler bu millete faydalarının dokunacagını hiç sanmıyorum, ATATÜRKÜMÜZÜN partisini ne hale getirdiler yuf olsun anlara be


    :) mutluyum, huzurluyum
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mAdmAn
    mAdmAn's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Erkek

    Bi chp linin yaptıklarını bütün partiye mal edemezsin sadece parti için değil her şey için geçerli (ırk vs.) bence bu chp süsü verlmiş bir akp otobüsüydü:p

    Arkadaşlar siyasi parti otobüsü olmayadabilir ayrıca öyle olsa bile yinede oy verecek adaın bu olayı göz önünde bulundurması acayip yanlış olur bence neyse dvm.

     

     

    Yha bu arada derin konulara topic açabilmem için ne yapmam lasım amq?


    barnak bassam?
Toplam Hit: 6941 Toplam Mesaj: 54