Propaganda Otobüsüne Fuhuş Baskını
-
untouchables bunu yazdı:
-----------------------------
persian bunu yazdı:
-----------------------------Gülmek istiyorsan penguen (tayyipler alemi) gırgır al.. Tayyiple ilgili güleceğin bol bol karikatür var..
İbrahim sen uydurma bişi yazdın ama ben gerçek bişi yazıom..
Tayyip bugun mitingte İhracatt 78 yılda 35milyar dolardı biz 4,5 yılda 55 milyar dolar yaptık.. Şimdi toplamda 95 milyar dolar oldu dedi..
1.cisi 6 sıfır atan kendisi ama hala aklından atamamış.. Milyon dolardayız artık..
2.cisi 35+55=90 Tayyip 5milyon dolarda midesine indirklerini gizliden katıyor sanırım :)
-----------------------------
persian kardeş galiba kafa iyi senin.TL den sıfır attı.USD den değil.milyar usd yine milyar USD .MUHALEFET YAPMAK İÇİN KOMİK DURUMA DÜŞMEYİN.)) onlar yıl için konuşulur .toplam rakamlar ayrı ayrıdır. artı 5 milyar usd son gelen ay rakamıdır. bilmeden muhalafet yapmayın.
-----------------------------1,2950 Amerikan doları.. 1000000 Eski Türk Lirası.... 1Yeni Türk Lirası.. BİLMEM BİR MANTIK KURABİLDİN Mİ...
Biz amerikan parasına göre türkiyenin parasını mı hesaplıyoruz..Evet.. Şuan türk parasına göre milyar dolar ne yapıyor biliyormusun? Amerkanın parasıyla ne alaka...
Bak şöyle bir örnek.. 1 YTL 10000000000 (Tayyp diyor Milyar)
1000000 (Eski TL ? =10000000000000000 Oluyor..İhracat: İç ülkeden dışarıya mal satımı demek değil mi? Peki Türkiyeden çıkan para Yeni Türk Lirası mı? Evet.. Amerikan Doları mı? Hayır.. Neden Türk parasından bahsetmiyor..
Hadi bunu boşverin diğer toplama işlemi peki? :) 55 le 35 topluyamıyor mu? Papağan gibi her yerde aynı konuşmaları ezberlemiş konuşuyor.. Ezber iyi değildir karıştırırsın işte böle arada..
----
Verdik ellerine çelik çomak oynuyorlar..
Ayağına gitmek zaman kaybı..Bizim neyimiz eksik Cumhurbaşkanı seçemedik..
Herşeyiniz..Bize 400 Vekil verin..
368 vekil verdiler 8ine istifa ettirmeseydin o zaman..Bize seçtirtmediler..
Sen 367 deli uydurması dedin sonra deliye döndün.
Bülent Arınç: Ben 367 filan anlamam,saymam
Şii orda 2 kişi kafayı uzattı,1 nin dalgası kapı sınırlarını geçti 4kişiyide zorla sokun içeri..
Kim demiş yoklama almam,saymam
368 oldu.. Bu iş tamamdır..
Bülent Arınç:İlk kez dindar Cumhurbaşkanı seçilecek..
Bencede ilk kez Dindar (Kolpo dindar tabi) biri asılacak...
Abdullah Gül:Cumhuriyet döneminin sonu gelmiştir..
Trt bürosundadır canlı yayında..Ben öyle birşey demedim efendim.. İftira Cumhuriyet gazetesine yakışmıyor..
(Trtde,Karşısındaki gazetecilerde Zaman genel müdürü Hüseyin incebıyık , Stv Genel yayın yönetmeni Hamdi yobazgil , Sızıntı dergisi editörü Hayrullah Ayrıdünya)
Lokum gibi tam Abdullah güllük sorular..Efendim ülke sayenizde süper.. A.gül : Evet katılıyorum..hata süper değil mükemmel..
1gün sonra The Sun gazetesi (Avrupanın sayılı gazetesi) Aynen Sayın gül o şekilde konuşmuştur..
Sonraki günler Gülden ses seda yok.. Mitinglerde.. (3silahşörler) Bize seçtirtmediler 400 verinnnnn...RTE.. Demokriye kurşun sıkıldı,
Ahhh bi dokunulmazlıktan kurtul.. Joe ile yani Kemal Yumurta akıtan ile doru kodese..
NOT:Düşünce özgürlüğü olan bir ülkede.. Düşünce suçundan hapse giren... RTE..
Partilerin zor kapatıldığı bir ülkede.. Rejim Tehlikesi,İrtica yüzünden parti kapattıran.. Abullah Gül.. Fazilet,Refah.. (Tabi diğer saz ekibide bu partilerin içinde Bülent arınç vs. )
Bu mudur budur..
Teşekkür ederim..
-
persian sen dennis baikalın yanında staj mı yaptın.
şu altı sıfır meselesini de hala kavrayamamışsın.
hükümetin dağıttığı broşürlerden al da neymiş bi öğren paradan 6 sıfır atmak....
-
way C H P way bu ne yaw
