Rap"E Bakis Aciniz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Rap bazen güzel geliyor  bazende hic cekilmiyo :)


    لا إله إلا الله https://discord.gg/3bB8hM2 Paladinciler discord adresi
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sorpix
    Sorpix's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2007
    Erkek

    Sevmedigim 2 muzik turunden 1idir

    sacma sapan geliyor cocukca gibi...

    hele bu aralar bi sarkı varki ceza geldi aklınızı falan almaya...uyuz oluyorum!!!!

     

    sacma sapan usak işi işte

    gelsin akıl nasıl alınıyor gorsunler :D 


    Falan Filan...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    rapin müzik olmadığı kanaatine vardım .

    ezgili şiir diyebiliriz. 


    http://twitter.com/#!/yasiinergul
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    egalix
    egalix's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2004
    Erkek
    Sorpix bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sevmedigim 2 muzik turunden 1idir

    sacma sapan geliyor cocukca gibi...

    hele bu aralar bi sarkı varki ceza geldi aklınızı falan almaya...uyuz oluyorum!!!!

     

    sacma sapan usak işi işte

    gelsin akıl nasıl alınıyor gorsunler :D 


    -----------------------------
    ceza sapitti yav... lutfen onu bu konuya dail etmeyin :|

    ignotum per ignotius obscurum per obscurantius
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    ÇOĞU KİŞİ DIŞLIYOROLSA BİLE ki bunlardan biriydim aslındaiçine girinceherkesin kendini bulabileceğibirtazrolduğunu düşünüyorum.........

    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayteach
    ayteach's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2007
    Erkek

    SANA FİKRİNİ SORAN OLDUMU HERGELE... GANGSTA RAPİN ÜSTADI MODEXL :) TÜRKRAP ÜZERİNE TEK GECER TANIDIGIM EN İYİ RAPÇİ;)

    editt: rap hakkındaki görüşlerimde her zaman aynı kalacaktır.son zamanlarda gercektende önüne gelen lirik yazıyo sıçmaya başladı diyebiliriz.tek dinledigim var oda yazıyo sogudum artık rapten;)


    Bir Serseriyi Öldürecek Yine Serseri Kurşundur...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Drawlord
    Drawlord's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek
    rap dinleyen biri basta sagopa dinlerse cok sey ogrenir ve rap i sever daha sonra simdide bende oldugu gibi onlarca rapci dinler ama sagopa nın tadını vermez..

    Laf Yapacağına ICRAAT Yap!..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Swool
    Swool's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    RAP dinlemek için bir bakış açınızın olması gerekmiyor.

    RAP'le 7 yaşımda tanıştım, o sıralar ne Sagopa ne de Ceza denilen zımpırık herif vardı. Türkiye'de RAP kavramı bile henüz gelişmemişti. RAP'i bu denli önemli kılan Hip-Hop piyasası oldu.

    RAP, bir isyan hareketidir. Bahsedilen isyan, ALLAH'a olan isyan değildir.

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sorpix
    Sorpix's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2007
    Erkek
    egalix bunu yazdı:
    -----------------------------
    Sorpix bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sevmedigim 2 muzik turunden 1idir

    sacma sapan geliyor cocukca gibi...

    hele bu aralar bi sarkı varki ceza geldi aklınızı falan almaya...uyuz oluyorum!!!!

     

    sacma sapan usak işi işte

    gelsin akıl nasıl alınıyor gorsunler :D


    -----------------------------
    ceza sapitti yav... lutfen onu bu konuya dail etmeyin :|
    -----------------------------

     

    valla hajı pek isim bilmem dinlemedigim için

    bildigim bi ceza var bide sagopa yı duymusum baska bilmem

    dream tv yi izlerken cezanın babasına sordular ne dusunuyosunuz

    adam dediki boyle hayırlı bi iş yaptıgı için gurur duyuyorum

    koptum yav az daha altıma ediyodum :D

    nesi hayırlıki...

    cıkıp kufur etmekmi :D

    valla hajı uzun lafın kısası sevmiyorum  


    Falan Filan...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek
    baba ben doğustan hip-hopcıyım ebem zenciymiş (((((:

    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
Toplam Hit: 8630 Toplam Mesaj: 89