Rapidshare Sorunu
-
olmuo oldu zannediyorsun hatalı iniyor rapid i heykliyelim :D
-
4 gun evel 60 ytl verdim 300 gb kota aldim bendede ayni sorun veriyor yine pre aldim onu kullaniyorum
-
Martech bunu yazdı:
-----------------------------
4 gun evel 60 ytl verdim 300 gb kota aldim bendede ayni sorun veriyor yine pre aldim onu kullaniyorum
-----------------------------
Bu sana özgü bi sorun degilki bu rapidin tüm kullanıcılarına ait bir sorun:) -
ee tamam bende bana ozgun diye bir kelime kullanmadim dedim 4 gun evel aldim bendede ayni sorun var dedim
-
Bende kota limiti 10 gb olarak gözüküyor.Sende birşey var heralde : ) veya herkese kafasına göremi kota atıyorlar
Toplam Hit: 7486 Toplam Mesaj: 36
