Rekorlarınız Neler ?
-
vay m.q ugur sen neymişin lan:)lisede seni bilmezdik biz namazında niyazında insan die tanırdık:)yaratıkmışın meğer:)aralıksız okadar asılınırmı lan:)hicmi düşünmüon kücükuguru...
-
aynı anda 14 kişiden sopa yemiştim :S
-
11 senedir sigara içiyom ama suyun içinde 4 dk nefessiz kalmıştım
-
bi web tasarım firmasının ftp pass'ının birini kırarak toplamda 30 civarı sitesinin ftp sine dalıp index basmıştım sonra cpanelinden backup alıp scriptleri wareze sürmüştüm ^^ daha hatırlamadığım şeylerde var aklıma gelirse editlerim..
-
tek seferde 6 posta attıydım.tabi 2 hafta yengeç gibi dolanıyon ama:)
-
Top la tam hatirliyamiyorum ama 6512 miydi saydirdim
-
hepimizin bildiği banstar muhbirin 9 kre banladıp tekrar siteye girme çalışmalarını da unutmayalım :D
-
sercanincesu bunu yazdı:
-----------------------------
dakkada 650-700 kelime okurum . hiç durmadan bir sayfaya sıgacak kadar felan freestyle yapabilirim:Dsacma salak seyler degıl tabi. guzel oluyor . 1büyük votkayı sek içmiştim bikere ustune bi şişede bira (biranın içinede 2 tane novalgin atmıştı arkadaslar) sonra ingilizce yazılısına giripte 01 alan ögrencı hemde bu bu sene 1.anadolu lisesinde oluyor:d okulun rekor bende:D şimdilikaklıma bunlar geliyor geldikçe duzenlerım cevabımı
-----------------------------
hocam 1 büyük votkayı sek içersen alkol komasına girersin :S hadi onda girmedn diyelim üstüne novalginli bira içersen gidersin :S ya da bi bok olmuyorsa yılalr boyunca sabahtan akşama kadar alkol almış olman veya denizci olman gerekir :S -
Fistandantilus bunu yazdı:
-----------------------------
sercanincesu bunu yazdı:
-----------------------------
dakkada 650-700 kelime okurum . hiç durmadan bir sayfaya sıgacak kadar felan freestyle yapabilirim:Dsacma salak seyler degıl tabi. guzel oluyor . 1büyük votkayı sek içmiştim bikere ustune bi şişede bira (biranın içinede 2 tane novalgin atmıştı arkadaslar) sonra ingilizce yazılısına giripte 01 alan ögrencı hemde bu bu sene 1.anadolu lisesinde oluyor:d okulun rekor bende:D şimdilikaklıma bunlar geliyor geldikçe duzenlerım cevabımı
-----------------------------
hocam 1 büyük votkayı sek içersen alkol komasına girersin :S hadi onda girmedn diyelim üstüne novalginli bira içersen gidersin :S ya da bi bok olmuyorsa yılalr boyunca sabahtan akşama kadar alkol almış olman veya denizci olman gerekir :S
-----------------------------
70 lik vodkasına iddaa ya girer misin biter mi bitmez mi diye : )Yada 70 lik rakı yapalım şunu...
-
1 Günde 2 Makinanın Motorunu Yaktım İşyerinde İnanmassınız Hiç Bir Şey Demiyorlar Çünkü Onlarda Alışmışlardı Artık Bana Bütün Sakarlıklar Bende..
