Sahte Kızlık Zarı Kanı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mobydick64
    mobydick64's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek
    pessimist bunu yazdı:
    -----------------------------

    lan din dil namus türk mürk diyorsunuz da siz sanki hiç sikişmiyorsunuz? ne aptal yorumlarınız var yahu.

    namus nedir? zar mı? beden'e ne kadar sik girdiği mi? yoksa hiç el değmemiş olup ruhunun orospu olması mı?

    bu farkı anlayamıyorsanız zaten bi bok demiyorum. önünüze geleni sikmeye çalışın sonra ben namuslu kız arıyorum yok zar'ı olsun vs.

    eh.. geberin.


    -----------------------------

    .. el değmemişlerin ruhu nasıl orospu oluyor.. ruhu orospuysa neden bedeni bakire kalsınkii ( ruhu orospu olan bi insane bedenini niye düşünür düşünmez bence.. ).. burda sende bi çelişki var..artı olarak burdaki birçok insan kız oğlan kızın gururuyla oynayıpta sonra kız isteriz biz demiyor...sen gidip başka kızların kızlık zarını yırtarsan o seni bağlar arkadaş..burdaki bunları yapmayan insanlar neden kız olmayan beşyüzkişinin altına yatmış bir kişiyi kabullensinki...sırf özgürlük içinmi yoksa acıma duygusu içinmi..
    sırf bilmemne yapıyoruz diye ki zaten bu tarz işlerimizi zarı sağlam olan kızların üstünde denemiyoruz. başka kişilerle gönül eğlendirmiş bi insanı kabullenmemizi şart koşuyorsun..
    Ayrıca Türk mürk demiyoruz burdaki herkes sapına kadar Türk.. :)

    ha sırf zarı yırtık birini istemiyoruz diyede gebermeye hiç niyetimiz yok :)))

    posta gazetesinin haydar dümen kısmınıda fazla okuyup durma sende yan etki yapmış...

    ne mektup geliyor ne haber senden,söyle de bileyim bıktın mı benden,her akşam güneşin battığı yerden,gözlerin doğuyor gecelerime......
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    Önemli olan zihniyettir. Zihniyeti bozuksa zaten kendisi de bozulur bir şekilde. 

    Şöyle düşünün, bir kişinin aklında hep hırsızlık yatmaktadır fakat o kişi daha hiç hırsızlık yapmamıştır. Ama sonunda o temiz elleri hırsızlığa bulaşacaktır. Kişi olayı kafasında bitirmişse gerisi yalandır. Ortalıkta öyleleri var ki.....


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    mobydick64 bunu yazdı:
    -----------------------------
    pessimist bunu yazdı:
    -----------------------------

    lan din dil namus türk mürk diyorsunuz da siz sanki hiç sikişmiyorsunuz? ne aptal yorumlarınız var yahu.

    namus nedir? zar mı? beden'e ne kadar sik girdiği mi? yoksa hiç el değmemiş olup ruhunun orospu olması mı?

    bu farkı anlayamıyorsanız zaten bi bok demiyorum. önünüze geleni sikmeye çalışın sonra ben namuslu kız arıyorum yok zar'ı olsun vs.

    eh.. geberin.


    -----------------------------

    .. el değmemişlerin ruhu nasıl orospu oluyor.. ruhu orospuysa neden bedeni bakire kalsınkii ( ruhu orospu olan bi insane bedenini niye düşünür düşünmez bence.. ).. burda sende bi çelişki var..artı olarak burdaki birçok insan kız oğlan kızın gururuyla oynayıpta sonra kız isteriz biz demiyor...sen gidip başka kızların kızlık zarını yırtarsan o seni bağlar arkadaş..burdaki bunları yapmayan insanlar neden kız olmayan beşyüzkişinin altına yatmış bir kişiyi kabullensinki...sırf özgürlük içinmi yoksa acıma duygusu içinmi..
    sırf bilmemne yapıyoruz diye ki zaten bu tarz işlerimizi zarı sağlam olan kızların üstünde denemiyoruz. başka kişilerle gönül eğlendirmiş bi insanı kabullenmemizi şart koşuyorsun..
    Ayrıca Türk mürk demiyoruz burdaki herkes sapına kadar Türk.. :)

    ha sırf zarı yırtık birini istemiyoruz diyede gebermeye hiç niyetimiz yok :)))

    posta gazetesinin haydar dümen kısmınıda fazla okuyup durma sende yan etki yapmış...

    -----------------------------

    el değmemişlerin ruhu nasıl orospu oluyor? anlatayım; bir hatun oluyor sadece öpüşmüş, ileriye gitme fırsatı olmamış.. veya bir hatun seninle sevgiliyken başkasını düşlüyor.. bunun gibi bir şey o söylediğim. illa cinsel ilişkiye girmek zorunda değil bir insanın orospu olması için.

    şimdi sizin gibi düşünen insanlar yırtık istemiyor ya. ama siz evlenene kadar kaç defa birlikte oluyorsunuz? size bu hakkı kim veriyor onu merak ediyorum. kadın dediğin bakire olup altınızda ezilecek bi varlık mı? sadece onu zar olarak görüyorsanız evlenceğiniz insanın vay haline. zar'ına göre kız alımı.

    posta gazetesi de okumuyorum bu arada. iyi günler.


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek
    az önce gözüme çarpan bir bilgiyi paylaşıyorum ebe hemşire tarafından verilmiş: kızlık zarının dikilip dikilmedigini ögrenmek için manitayı ilk ilişkiden önce sıcak su dolu kuvete oturtun kanama olursa defolu olmazsa saglamdır demiş

    ..savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye,zaman ki sana hasta olmuş,incelikli haytasın,raksederken mahallenin maşallahı-eyvallahı,güzelleş be oğlumm.!şimdilik,ölümüne kadar hayattasın..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    olay mide meselesidir. Yolda giderken ben bu kızla yattım sözleri kulağına gelip kaldıracak adam alır :) diyorum ya öyle kişilere güvvenip çaktıran çok

    bir kaç kişiden kulaklarımla duydum :) onun için midesi kaldıran yapar

    ha kızlık zarı sağlam olup da olmaz mı? olur tabi niye olmasın içinde olduktan sonra her türlü olur. o bakış açısıda doğru ama içinde olmayacak deyipde folloşun biriyle tutup evlenmeyin benden tavsiye :)


    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek
    Dikilip dikilmediğini anlamak için onu yapın bunu yapın diyen arkadaşlar! Kendinizi bir kız yerine koyun. Evleneceksiniz ve adam size diyor ki gel bakayım çök şuraya. Şunu yap bunu yap bakalım kız mısın, değil misin. Kendinizi hayvan gibi hissetmez misiniz? Güvenmiyorsan evlenme şüpheyle baktığın biriyle hayatını neden paylaşıyorsun. Güvenmediğin birinin kızlık zarını bozmayacak şekilde yaşadıklarını hangi yöntemle anlayacaksın? Zaten bir erkek kıza bu şekilde davrandıktan sonra kız hala devam ediyorsa onun da aklına ..... Aile baskısıyla falan evleniyorsa o ayrı tabi kız ne yapsın.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    DarkSkull bunu yazdı:
    -----------------------------
    Dikilip dikilmediğini anlamak için onu yapın bunu yapın diyen arkadaşlar! Kendinizi bir kız yerine koyun. Evleneceksiniz ve adam size diyor ki gel bakayım çök şuraya. Şunu yap bunu yap bakalım kız mısın, değil misin. Kendinizi hayvan gibi hissetmez misiniz? Güvenmiyorsan evlenme şüpheyle baktığın biriyle hayatını neden paylaşıyorsun. Zaten bir erkek kıza bu şekilde davrandıktan sonra kız hala devam ediyorsa onun da aklına ..... Aile baskısıyla falan evleniyorsa o ayrı tabi kız ne yapsın.
    -----------------------------

    bak bu söylediinde doğru güven meselesi. zaten 1-2-3 dikilir çok yapanda dikişte tutmaz :)


    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    eğer evlendikten sonra da baskasının altına yatmıcaksa zar önemli deil tabiki güven olduktan sonra sorun olmaz ama güvenemiosam eger... tabiki önemli

    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek
    herkes evlendiğim kız falan filan  hakkında yazmış neredeyse peki ya evlenmeyeceğin bir kızla birlikte olduğunda bu tuzağa düşsen :) ulan her türlü tehlike be :)

    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    Kumanaga bunu yazdı:
    -----------------------------
    herkes evlendiğim kız falan filan  hakkında yazmış neredeyse peki ya evlenmeyeceğin bir kızla birlikte olduğunda bu tuzağa düşsen :) ulan her türlü tehlike be :)
    -----------------------------

     hayatta varsa düzülmek neye gerek üzülmek en iyi evlenmemek :E


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
Toplam Hit: 18569 Toplam Mesaj: 71