folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Şaka Değil Gerçek ! HATAY SATILDI



Şaka Değil Gerçek ! HATAY SATILDI

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnerJiC
    EnerJiC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2010
    Erkek

    Bir ilin yüz ölçümünün Binde 7 sinden fazlası satılamazken hatayın %5i satılalı 15 sene oldu yeni mi haberiniz oldu ???

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    driveshaft
    driveshaft's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2009
    Erkek
    kuytul bunu yazdı

    arkadaşım satılmış olsun da toprak sahipleri yerel veya  erkezi yönetim sahibi olmuyor ki. Yani adam arsayı alıp orda kale kuramaz. Devletten izinsiz suç unusuru şeyler barındıramaz. Suç örgütü kurup sınır çizeöez. Amına korlar tapusunun da toprağının da :) bırakın alsınlar para girsin memlkete. hatta işletsinler tarım sanayı yapsınlar. yapmasalar da karla satan vatandaşın mutluluğu bile yeter bize.

    sen başlığı okumadın sanırım yüzde ellisi yabancının olmuş hatay elden gitmiş. kale değil şehir kurmuşlar


    "Sen doğru dur, eğri belasını bulur"
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkz
    turkz's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    bu tür kaynağı belli olmayan haberlere inanmayın bebeler


    Dünyayı iyiler kurtaracak.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiaD06
    MiaD06's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2012
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    İyi olmuş belki 100 senedir çıkmayan petrolu cikarirlarda turkiyeye para girer.

    katılıyorum


    Tek isteğim MiaD'ımın dolması .. cart curt.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    Büyütecek bişey olduğunu Zannetmiyorum... Bizim Mayamız Sağlam Olsun, İşimizde Bellidir, Geçmişimizde Bellidir. Bizi Filistin ilede Karıştıracaklarını Zannetmiyorum... Gereksiz Yere Sitrese Giren Arkadaşlarımız Var...  Sebep Bu İse Bence Rahat Olun.. Bundan Gelmez Bize Bir Problem.... 

    Problemin Aslı Akaryakıttaki Almış Başını Gitmişlik ve Milletimizin Geçim Sıkıntısına Aldırmadan Pahalılığı Körükleyen Zihniyettir.. 


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    ShockMan bunu yazdı

    Büyütecek bişey olduğunu Zannetmiyorum... Bizim Mayamız Sağlam Olsun, İşimizde Bellidir, Geçmişimizde Bellidir. Bizi Filistin ilede Karıştıracaklarını Zannetmiyorum... Gereksiz Yere Sitrese Giren Arkadaşlarımız Var...  Sebep Bu İse Bence Rahat Olun.. Bundan Gelmez Bize Bir Problem.... 

    Problemin Aslı Akaryakıttaki Almış Başını Gitmişlik ve Milletimizin Geçim Sıkıntısına Aldırmadan Pahalılığı Körükleyen Zihniyettir.. 

    Osmanlı da rahattı hacım, koca imparatorluktan geriye sadece rahat ol ve muhteşem yüzyıl kaldı.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    RETRET bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı

    Büyütecek bişey olduğunu Zannetmiyorum... Bizim Mayamız Sağlam Olsun, İşimizde Bellidir, Geçmişimizde Bellidir. Bizi Filistin ilede Karıştıracaklarını Zannetmiyorum... Gereksiz Yere Sitrese Giren Arkadaşlarımız Var...  Sebep Bu İse Bence Rahat Olun.. Bundan Gelmez Bize Bir Problem.... 

    Problemin Aslı Akaryakıttaki Almış Başını Gitmişlik ve Milletimizin Geçim Sıkıntısına Aldırmadan Pahalılığı Körükleyen Zihniyettir.. 

    Osmanlı da rahattı hacım, koca imparatorluktan geriye sadece rahat ol ve muhteşem yüzyıl kaldı.

    Yok Be Hocam Öyle Rahatı Kastetmemiştim... Konu Buysa Rahat Olmaktı Kastettiğim. Başka Ciddi Sorunlar Var.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagatay09
    cagatay09's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    yabancıya toprak satışı dışarıdan bakıldığı kadar hiç de masum görünmüyor... acı sonuçları ileride göreceğiz. toprak satışını ortadoğu gibi karışık bir

    bölgeye yakın olmamıza rağmen kalkıpta almanya veya diğer avrupa ülkeleri ile kıyaslamaları tamemen acizlikten ibarettir. ayrıca bu yapılanlar

    ihanet ile eş değerdir. para gelsinde nerden gelirse gelsin anlayışı ile devlet yönetmek ne kadar etik? ülkeye yabancı çekeceğiz diye

    domalmadıkları kalmıştı onuda becerdiler.. aferin benim kuzularıma...

Toplam Hit: 5058 Toplam Mesaj: 39