Satılık Onlarca Film
-
kabuCe bunu yazdı:
-----------------------------Formatları ne hocam?
VCD,DVD, DivX vs?
-----------------------------VCD
-
wert bunu yazdı:
-----------------------------
yüzüklerin efendisi 1-2-3 (açık hallerinlerin uğraştırma beni :P) hd olacak(720p) kesilmiş sahnelerle beraber ? sende varmı
-----------------------------yok hocam malesef
-
Orjinalmi?
-
flimler orjinal deyilmiş zaten
bölesi daha ucaza geliyo 3ytl diy 3 ytl kargo orjinalbi flim en az 10 ytl
saint istersen mesajı editlerim orjinalmi diyede bide ben sorarım
-
hacım yorum yazmıyacaktım ama duramadim ...
daha dün film aldim ..kopya ..bir bucuk ytlye.. filmciden ..diyorsanki ..bulamassin bu filmleri felan ..hikaye anlatmis olursun
madem tahribatta bu sekilde bir güzellik yapacaksin ..yarı fiyatini verde ..almak isteyen alsin ..
rekabet ortamı yaratmak icin felan deil sözüm ...ama 1 bucuk ytlye elimde olan filmleri ceker yollarim.. Tbt de kar amacından cok .. kardeslik ön plandadir.. saygilar..
-
saint hadilan akşam pazarından 2 ytl ver şunları
-
saint_of_rock bunu yazdı:
-----------------------------Toplu Alımlarda İndirim Vardır.
Kargo Alıcıya Aittir.Ücret : Tanesi 3 YTL
İndirim Yapabilirim.Not : 15 Film ve Fazlasını Alana Kargo Benden :)
-----------------------------
çok pahalı hoca 1 ytl ye 1 dvd veriyolar artık fiyat indirimi yaparsan bide filmleri dvd kaliteisnde yaparsan iyi satış yaparsın diye düşünüyorum -
yalnizturk bunu yazdı:
-----------------------------saint_of_rock bunu yazdı:
-----------------------------Toplu Alımlarda İndirim Vardır.
Kargo Alıcıya Aittir.Ücret : Tanesi 3 YTL
İndirim Yapabilirim.Not : 15 Film ve Fazlasını Alana Kargo Benden :)
-----------------------------çok pahalı hoca 1 ytl ye 1 dvd veriyolar artık fiyat indirimi yaparsan bide filmleri dvd kaliteisnde yaparsan iyi satış yaparsın diye düşünüyorum
-----------------------------hocam senne içtin ii kafa yapıyonuş 1 yetaleye sana dvd nin d sini vermezler zaten boş dvd 50 ykr
-
darkwood bunu yazdı:
-----------------------------
yalnizturk bunu yazdı:
-----------------------------saint_of_rock bunu yazdı:
-----------------------------Toplu Alımlarda İndirim Vardır.
Kargo Alıcıya Aittir.Ücret : Tanesi 3 YTL
İndirim Yapabilirim.Not : 15 Film ve Fazlasını Alana Kargo Benden :)
-----------------------------çok pahalı hoca 1 ytl ye 1 dvd veriyolar artık fiyat indirimi yaparsan bide filmleri dvd kaliteisnde yaparsan iyi satış yaparsın diye düşünüyorum
-----------------------------hocam senne içtin ii kafa yapıyonuş 1 yetaleye sana dvd nin d sini vermezler zaten boş dvd 50 ykr
-----------------------------
ne bilim a.q çocuk satıyodu oyun film ne ararsan var çocuğa almayı düşünmüyorum dedikçe arşivini saymıştı msnini sildim süreli raatsız ediyodu şu film var felan die bulursam veririm tarikata hizmet olsun -
bende 50 dvd + 200 cd dolusu film var coğu Xvid(700mb) veya DVDRip(1,4gb)
hmm bu işi ticaterini yapmalıyım :)
