Satılık Onlarca Film

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saint_of_rock
    saint_of_rock's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2008
    Erkek
    kabuCe bunu yazdı:
    -----------------------------

    Formatları ne hocam?

    VCD,DVD, DivX vs?


    -----------------------------

     

    VCD


    dışarda çok ses var içerde uzay.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saint_of_rock
    saint_of_rock's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2008
    Erkek

    wert bunu yazdı:
    -----------------------------
    yüzüklerin efendisi 1-2-3 (açık hallerinlerin uğraştırma beni :P) hd olacak(720p) kesilmiş sahnelerle beraber ? sende varmı 
    -----------------------------

    yok hocam malesef


    dışarda çok ses var içerde uzay.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    The-ExTaCy
    The-ExTaCy's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2007
    Erkek
    Orjinalmi?

    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkwood
    darkwood's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    flimler orjinal deyilmiş zaten

    bölesi daha ucaza geliyo 3ytl diy 3 ytl kargo orjinalbi flim en az 10 ytl

    saint istersen mesajı editlerim orjinalmi diyede bide ben sorarım


    SEMPER PARATUS
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Rmk
    Rmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek

    hacım yorum yazmıyacaktım ama duramadim ...

    daha dün film aldim ..kopya ..bir bucuk ytlye.. filmciden ..diyorsanki ..bulamassin bu filmleri felan ..hikaye anlatmis olursun

    madem tahribatta bu sekilde bir güzellik yapacaksin ..yarı fiyatini verde ..almak isteyen alsin ..

    rekabet ortamı yaratmak icin felan deil sözüm ...ama  1 bucuk ytlye elimde olan filmleri ceker yollarim.. Tbt de kar amacından cok .. kardeslik ön plandadir.. saygilar..


    Koyun gibisin kardesim, gocuklu celep kaldirinca sopasini sürüye katiliverirsin hemen ve adeta magrur, kosarsin salhaneye. Dünyanin en tuhaf mahlukusun yani, hani su derya icre olup deryayi bilmiyen baliktan da tuhaf. Ve bu dünyada, bu zulüm senin sayende. Ve açsak, yorgunsak, alkan içindeysek eger ve hala sarabimizi vermek için üzüm gibi eziliyorsak kabahat senin, -demege de dilim varmiyor ama- kabahatin
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkwood
    darkwood's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek
    saint hadilan akşam pazarından 2 ytl ver şunları

    SEMPER PARATUS
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    saint_of_rock bunu yazdı:
    -----------------------------

    Toplu Alımlarda İndirim Vardır.
    Kargo Alıcıya Aittir.

    Ücret : Tanesi 3 YTL

    İndirim Yapabilirim.

    Not : 15 Film ve Fazlasını Alana Kargo Benden :)


    -----------------------------

     

    çok pahalı hoca 1 ytl ye 1 dvd veriyolar artık fiyat indirimi yaparsan bide filmleri dvd kaliteisnde yaparsan iyi satış yaparsın diye düşünüyorum

    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkwood
    darkwood's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek
    yalnizturk bunu yazdı:
    -----------------------------

    saint_of_rock bunu yazdı:
    -----------------------------

    Toplu Alımlarda İndirim Vardır.
    Kargo Alıcıya Aittir.

    Ücret : Tanesi 3 YTL

    İndirim Yapabilirim.

    Not : 15 Film ve Fazlasını Alana Kargo Benden :)


    -----------------------------

     

    çok pahalı hoca 1 ytl ye 1 dvd veriyolar artık fiyat indirimi yaparsan bide filmleri dvd kaliteisnde yaparsan iyi satış yaparsın diye düşünüyorum
    -----------------------------

    hocam senne içtin ii kafa yapıyonuş 1 yetaleye sana dvd nin d sini vermezler zaten boş dvd 50 ykr


    SEMPER PARATUS
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    darkwood bunu yazdı:
    -----------------------------
    yalnizturk bunu yazdı:
    -----------------------------

    saint_of_rock bunu yazdı:
    -----------------------------

    Toplu Alımlarda İndirim Vardır.
    Kargo Alıcıya Aittir.

    Ücret : Tanesi 3 YTL

    İndirim Yapabilirim.

    Not : 15 Film ve Fazlasını Alana Kargo Benden :)


    -----------------------------

     

    çok pahalı hoca 1 ytl ye 1 dvd veriyolar artık fiyat indirimi yaparsan bide filmleri dvd kaliteisnde yaparsan iyi satış yaparsın diye düşünüyorum
    -----------------------------

    hocam senne içtin ii kafa yapıyonuş 1 yetaleye sana dvd nin d sini vermezler zaten boş dvd 50 ykr


    -----------------------------

     

    ne bilim a.q çocuk satıyodu oyun film ne ararsan var çocuğa almayı düşünmüyorum dedikçe arşivini saymıştı msnini sildim süreli raatsız ediyodu şu film var felan die bulursam veririm tarikata hizmet  olsun

    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    bende 50 dvd + 200 cd dolusu film var coğu Xvid(700mb) veya DVDRip(1,4gb)

    hmm bu işi ticaterini yapmalıyım :)


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
Toplam Hit: 6687 Toplam Mesaj: 49