Satılık Onlarca Film

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Puro Sever
    Mr_Dark
    Mr_Dark's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek
    DVD Filmler Alınır Fiyata Göre 50 -100 Hatta 200 bile olabilir..

    !!!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    totalvoltage
    totalvoltage's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    Hem vcd hem 2.5 ytl. Arkadaş bir anda köşeyi dönmek isitiyor sanırım.

    Aynı fiyata dvd satılıyor hemide 6 tane film içinde. :) 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    azizsenel55
    azizsenel55's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek
    bu saint de siteden köşeyi dönmeye çalışıyo ama zor be hoca

    Bir gün HERKES FENERBAHÇELİ OLACAK...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RevengeX
    RevengeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2008
    Erkek
    Divxevi.com'da satış-takas bölümünde miLLet 1 ytL'Den 1 Dvd'yi içinde 6 tane divx fiLm oLarak cayır cayır satış yapıyor ..Arkadaşım sen vcd kaLitesindeki bi fiLmi tanesini 2.50 ytL'den veriosun yanLışmı anLamışım =)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    totalvoltage
    totalvoltage's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    Arkadaş tahtibata böyle bir konu açmakla hayatının hatasını yapmış gibi.Burada herkes cin :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coolalper
    coolalper's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek
    İnsan bi kaç filmi upload ederde paylaşıma açar, ne demek satmak ticaret :D
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    eleman 10 film alsa sana 25YTL +5 Ytl kargo (en az )=30 YTl verecek

    eleman internet cafeye gitse 1 saatte ortlaama 3 film indirecek (mp4 formatında) 3,5 Saatte internet cafedeye 3,5-4 Ytl verecek flash diske atacak

    Eleman Cd ye basım istese Evde kendim indireyim dese Vcd formatında normal Cd gidiyo 0,45 Kuruş Cd nin teki 4,5 Ytl Cd masrafı tutar

    Kotasızsa bu sırf maliyet

    kotalı ise mp4 divx format diyelim ortalama 600 Mb 1 film diyelim 10 Film 6 Gb  Kendi kotasından yemesin 60 Ytl 10 Film tutar cd masrafıyla 64,5 Ytl eder. Bu yönden bakarsında hesaplı oluyor

     

    Demek neymiş sınırsız kotanız ve bir flash belleğiniz varsa ucuza edine bilirsiniz. Eğer kotalı netiniz varsa pahalıya gelir.

    Ama şunuda unutmamak lazım burda elemanda yaptığı işten kar elde edecek biz maliyet hesapladık maliyet muhasebesini çalışıyom önümde kafayı yiyecem biraz karalıyam dedim :)

    şimdi Bunu 7/A seçeneğine göre yevmiye kayıdını yaparsak :)))


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    eleman 10 film alsa sana 25YTL +5 Ytl kargo (en az )=30 YTl verecek

    eleman internet cafeye gitse 1 saatte ortlaama 3 film indirecek (mp4 formatında) 3,5 Saatte internet cafedeye 3,5-4 Ytl verecek flash diske atacak

    Eleman Cd ye basım istese Evde kendim indireyim dese Vcd formatında normal Cd gidiyo 0,45 Kuruş Cd nin teki 4,5 Ytl Cd masrafı tutar

    Kotasızsa bu sırf maliyet

    kotalı ise mp4 divx format diyelim ortalama 600 Mb 1 film diyelim 10 Film 6 Gb Kendi kotasından yemesin 60 Ytl 10 Film tutar cd masrafıyla 64,5 Ytl eder. Bu yönden bakarsında hesaplı oluyor

     

    Demek neymiş sınırsız kotanız ve bir flash belleğiniz varsa ucuza edine bilirsiniz. Eğer kotalı netiniz varsa pahalıya gelir.

    Ama şunuda unutmamak lazım burda elemanda yaptığı işten kar elde edecek biz maliyet hesapladık maliyet muhasebesini çalışıyom önümde kafayı yiyecem biraz karalıyam dedim :)

    şimdi Bunu 7/A seçeneğine göre yevmiye kayıdını yaparsak :)))


    -----------------------------

    iyide flashdiskleri cafe programı engelliyo. bizim burda öyle :D 


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saint_of_rock
    saint_of_rock's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2008
    Erkek
     Benim burda film satmamın nedeni okullar açılmadan önce harçlık olsun diye para biriktirmek manita arkadaş ortamı filan para lazım oluyor hepiniz biliyorsunuz pederede ne kdar yük olabilirsinki adama fazla yük olmamak içinde elimde olan şeyleri satıyorum filmlerde bunların içinde arkadşlarımdan da aldığım filmleri topladım ve bu şekilde satıyorum.. dışarda 1.5 2 YTL diyorsunuz ordan almanız mantıklı tabikide çünkü ben 2.5 YTL ye satıyorum... siz 50 YKR daha fazla vererek bana yardım etmiş olcaksınız hemde film almış olucaksınız keyfe satsam bu filmleri mALİYETİNDEN 25 YKR fazlaya satarım nasılsa paraya ihtiyacım yok hem millet kazansın hemde ben biraz kazanmış olurum derim ama keyfe satmıyorum fiyat o yüzden 2.5 ytl... toplu alımlarda indirm vardır ve kargo  benden.

    dışarda çok ses var içerde uzay.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    1 liradan ver alayım 20 tane.

    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
Toplam Hit: 6690 Toplam Mesaj: 49