Satılık Onlarca Film
-
DVD Filmler Alınır Fiyata Göre 50 -100 Hatta 200 bile olabilir..
-
Hem vcd hem 2.5 ytl. Arkadaş bir anda köşeyi dönmek isitiyor sanırım.
Aynı fiyata dvd satılıyor hemide 6 tane film içinde. :)
-
bu saint de siteden köşeyi dönmeye çalışıyo ama zor be hoca
-
Divxevi.com'da satış-takas bölümünde miLLet 1 ytL'Den 1 Dvd'yi içinde 6 tane divx fiLm oLarak cayır cayır satış yapıyor ..Arkadaşım sen vcd kaLitesindeki bi fiLmi tanesini 2.50 ytL'den veriosun yanLışmı anLamışım =)
-
Arkadaş tahtibata böyle bir konu açmakla hayatının hatasını yapmış gibi.Burada herkes cin :)
-
İnsan bi kaç filmi upload ederde paylaşıma açar, ne demek satmak ticaret :D
-
eleman 10 film alsa sana 25YTL +5 Ytl kargo (en az )=30 YTl verecek
eleman internet cafeye gitse 1 saatte ortlaama 3 film indirecek (mp4 formatında) 3,5 Saatte internet cafedeye 3,5-4 Ytl verecek flash diske atacak
Eleman Cd ye basım istese Evde kendim indireyim dese Vcd formatında normal Cd gidiyo 0,45 Kuruş Cd nin teki 4,5 Ytl Cd masrafı tutarKotasızsa bu sırf maliyet
kotalı ise mp4 divx format diyelim ortalama 600 Mb 1 film diyelim 10 Film 6 Gb Kendi kotasından yemesin 60 Ytl 10 Film tutar cd masrafıyla 64,5 Ytl eder. Bu yönden bakarsında hesaplı oluyor
Demek neymiş sınırsız kotanız ve bir flash belleğiniz varsa ucuza edine bilirsiniz. Eğer kotalı netiniz varsa pahalıya gelir.
Ama şunuda unutmamak lazım burda elemanda yaptığı işten kar elde edecek biz maliyet hesapladık maliyet muhasebesini çalışıyom önümde kafayı yiyecem biraz karalıyam dedim :)
şimdi Bunu 7/A seçeneğine göre yevmiye kayıdını yaparsak :)))
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------eleman 10 film alsa sana 25YTL +5 Ytl kargo (en az )=30 YTl verecek
eleman internet cafeye gitse 1 saatte ortlaama 3 film indirecek (mp4 formatında) 3,5 Saatte internet cafedeye 3,5-4 Ytl verecek flash diske atacak
Eleman Cd ye basım istese Evde kendim indireyim dese Vcd formatında normal Cd gidiyo 0,45 Kuruş Cd nin teki 4,5 Ytl Cd masrafı tutarKotasızsa bu sırf maliyet
kotalı ise mp4 divx format diyelim ortalama 600 Mb 1 film diyelim 10 Film 6 Gb Kendi kotasından yemesin 60 Ytl 10 Film tutar cd masrafıyla 64,5 Ytl eder. Bu yönden bakarsında hesaplı oluyor
Demek neymiş sınırsız kotanız ve bir flash belleğiniz varsa ucuza edine bilirsiniz. Eğer kotalı netiniz varsa pahalıya gelir.
Ama şunuda unutmamak lazım burda elemanda yaptığı işten kar elde edecek biz maliyet hesapladık maliyet muhasebesini çalışıyom önümde kafayı yiyecem biraz karalıyam dedim :)
şimdi Bunu 7/A seçeneğine göre yevmiye kayıdını yaparsak :)))
-----------------------------iyide flashdiskleri cafe programı engelliyo. bizim burda öyle :D
-
Benim burda film satmamın nedeni okullar açılmadan önce harçlık olsun diye para biriktirmek manita arkadaş ortamı filan para lazım oluyor hepiniz biliyorsunuz pederede ne kdar yük olabilirsinki adama fazla yük olmamak içinde elimde olan şeyleri satıyorum filmlerde bunların içinde arkadşlarımdan da aldığım filmleri topladım ve bu şekilde satıyorum.. dışarda 1.5 2 YTL diyorsunuz ordan almanız mantıklı tabikide çünkü ben 2.5 YTL ye satıyorum... siz 50 YKR daha fazla vererek bana yardım etmiş olcaksınız hemde film almış olucaksınız keyfe satsam bu filmleri mALİYETİNDEN 25 YKR fazlaya satarım nasılsa paraya ihtiyacım yok hem millet kazansın hemde ben biraz kazanmış olurum derim ama keyfe satmıyorum fiyat o yüzden 2.5 ytl... toplu alımlarda indirm vardır ve kargo benden.
-
1 liradan ver alayım 20 tane.
