Satılık Onlarca Film

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    saint_of_rock bunu yazdı:
    -----------------------------
     Benim burda film satmamın nedeni okullar açılmadan önce harçlık olsun diye para biriktirmek manita arkadaş ortamı filan para lazım oluyor hepiniz biliyorsunuz pederede ne kdar yük olabilirsinki adama fazla yük olmamak içinde elimde olan şeyleri satıyorum filmlerde bunların içinde arkadşlarımdan da aldığım filmleri topladım ve bu şekilde satıyorum.. dışarda 1.5 2 YTL diyorsunuz ordan almanız mantıklı tabikide çünkü ben 2.5 YTL ye satıyorum... siz 50 YKR daha fazla vererek bana yardım etmiş olcaksınız hemde film almış olucaksınız keyfe satsam bu filmleri mALİYETİNDEN 25 YKR fazlaya satarım nasılsa paraya ihtiyacım yok hem millet kazansın hemde ben biraz kazanmış olurum derim ama keyfe satmıyorum fiyat o yüzden 2.5 ytl... toplu alımlarda indirm vardır ve kargo  benden.
    -----------------------------

    Hacı kusura bakma sabahdan beri oruç bir yandan dersler bir yandan :) tabiki kar edecen hele harçlık içinse helal olsun vallaha çalış çalış iyidir. Bizim burda eleman netden indiriyo filmi 3 Ytl ye kiralıyo hıyar :)) senin 2,5 YTl çok çok uygun

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pc-ErrOr
    Pc-ErrOr's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    konuyu açmadan kesin bu saint_of_rock dır dedim.. tbt yi dükkanın olarak görüosn galipa ? :]

    Dalgasız denizde herkes kaptan.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    SyspioniC bunu yazdı:
    -----------------------------
    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    eleman 10 film alsa sana 25YTL +5 Ytl kargo (en az )=30 YTl verecek

    eleman internet cafeye gitse 1 saatte ortlaama 3 film indirecek (mp4 formatında) 3,5 Saatte internet cafedeye 3,5-4 Ytl verecek flash diske atacak

    Eleman Cd ye basım istese Evde kendim indireyim dese Vcd formatında normal Cd gidiyo 0,45 Kuruş Cd nin teki 4,5 Ytl Cd masrafı tutar

    Kotasızsa bu sırf maliyet

    kotalı ise mp4 divx format diyelim ortalama 600 Mb 1 film diyelim 10 Film 6 Gb Kendi kotasından yemesin 60 Ytl 10 Film tutar cd masrafıyla 64,5 Ytl eder. Bu yönden bakarsında hesaplı oluyor

     

    Demek neymiş sınırsız kotanız ve bir flash belleğiniz varsa ucuza edine bilirsiniz. Eğer kotalı netiniz varsa pahalıya gelir.

    Ama şunuda unutmamak lazım burda elemanda yaptığı işten kar elde edecek biz maliyet hesapladık maliyet muhasebesini çalışıyom önümde kafayı yiyecem biraz karalıyam dedim :)

    şimdi Bunu 7/A seçeneğine göre yevmiye kayıdını yaparsak :)))


    -----------------------------

    iyide flashdiskleri cafe programı engelliyo. bizim burda öyle :D 


    -----------------------------

    Hacı bizim burda öyle bişi yok hafta sonu oturuyom cafeye 3 tane felan film indirip çıkıyom :) ondan benim kota ay sonunda 2 Gb anca dolmuş oluyo :) bürodaki netde sınırsız :)

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saint_of_rock
    saint_of_rock's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2008
    Erkek

    Kelv1n bunu yazdı:
    -----------------------------
    1 liradan ver alayım 20 tane.
    -----------------------------

    hocam özelden konuşalım...


    dışarda çok ses var içerde uzay.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saint_of_rock
    saint_of_rock's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2008
    Erkek

    Toplu Alımlarda İndirim Vardır.
    Kargo Alıcıya Aittir.

    Ücret : Tanesi 2 YTL

    Toplu alımlarda İndirim Yapabilirim.

    Not : 15 Film ve Fazlasını Alana Kargo Benden :)


    dışarda çok ses var içerde uzay.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seboist
    seboist's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek
    bide benim kitaplarımı alsan üstad süper olur

    ebedi devlet
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Puro Sever
    Mr_Dark
    Mr_Dark's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    Hocam DVD Filmler

    Özel ilk 30 Sipariş Verbatim DVD de 

    Tanesi 1,5 YTL olup Kargo Benden..

    Ahanda Film Listesi

    http://rapidshare.com/files/143623494/Darker.rar.html 

    En az Sipariş 30 DVD 


    !!!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cytotec
    cytotec's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    toptan alacaklara ben bi güzellik yapayım  400 gb samsung taşınabilir harddiskle birlikte içinde 300 400 arası film var hepsini 500 ytl ye vereyim filmelr 1  liraya gelir  ama şunu diyeyim filmler dvdrip olup coğunluğu altyazılıdır hiç kamera çekim yada öyle bozuk görüntü yoktur  isteyenler özelden pm atsın anlaşırız yinede bu arkadası kutluyorum inş. satış yapmıstır.

    İyi dostu olanın aynaya gereksinimi yoktur. Mevlana
Toplam Hit: 6685 Toplam Mesaj: 49